Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nameravam kupit 4 nove zimske gume v dimenziji 205/55/16.

 

To bo prva (prava) zima z zadnjim pogonom in mi ni do kaksnih kolobocij.

 

Katere mi priporocate?

nimas neke moci, pa se dsc+t imas, tako da ni problem

ker si v nemciji dobis lahko solidne gume za mal denarja

naprimer:

http://www.tecar-products.com/de/produktwelt/winterreifen/tecar-super-grip-9-hp

 

pa je bla kar dobra na testih

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

nimas neke moci, pa se dsc+t imas, tako da ni problem

ker si v nemciji dobis lahko solidne gume za mal denarja

naprimer:

http://www.tecar-products.com/de/produktwelt/winterreifen/tecar-super-grip-9-hp

 

pa je bla kar dobra na testih

Prvi? sli?im za to gumo

N7rRRL1.jpg

Napisano

ESA Tecar je kolikor jaz vem guma, ki je ?vicarskega porekla in je neka ?torija, da jo delajo po nekih priporo?ilih njihovega AMZS v ?vici in je vedno dobro ocenjena skoraj povsod. Sicer ne zmagovalka, je pa vedno v top 5, s ceno pa 20-30% pod ceno zmagovalcev. Samo ?udno mi je, da jo pri nas ?e noben ne uva?a? Aja, ?e sem ?torijo narobe povedal, naj me kdo popravi :)

Napisano

Hvala za razlago.

Sem pa videl zadnji? (ne vem to?no kje) gume znamke Motrio.

Tudi nikoli sli?al za njih.

Vem pa da so rezervni deli za avte te znamke tudi.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Se ?e popravljam. Nem?ka znamka. Bom jutri, ko sem v AVT, malo povohal pri lokalnem vulkanizerju, mimo katerega se peljem, koliko bi tole pri?lo v dimenziji 205/55/16 za mojo 5ko. Pa da vidmo :)


Ja, sej MOMO gume v Italiji so tut na voljo, sam kolikor sem gledal teste in na tyrereview.com strani niso ?a? ne?to :)

Napisano

Se ?e popravljam. Nem?ka znamka. Bom jutri, ko sem v AVT, malo povohal pri lokalnem vulkanizerju, mimo katerega se peljem, koliko bi tole pri?lo v dimenziji 205/55/16 za mojo 5ko. Pa da vidmo :)

Ja, sej MOMO gume v Italiji so tut na voljo, sam kolikor sem gledal teste in na tyrereview.com strani niso ?a? ne?to :)

Ne pozabit o ceni PORO?AT!  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Cena za zimske in letne 195/65r15?

Zimska 45?. Letnih trenutno ni ve?. Je ?e po?la vsa zaloga. Kontejner pride 1x letno,mogo?e 2x. Lahko da jih imajo ?e kje vulkanizerji,v skladi??u jih ni ve? . Cena je bila za letne 39?.

LP

Kak?na priporo?ila za zimske dimenzije 225/65/17?

Yokohama V905 po 113?  komad

Napisano

Ne pozabit o ceni PORO?AT! :jupiii:

Ewo. Sem kar malo ?okiran. Bil sem pri treh vulkanizerjih in noben ni ?e sli?al za Esa-Tecar gume. Zgleda, da se prodajajo o?itno le v Nem?iji. Na testu so pa zato, ker na?i tko al tko le prevedejo nem?ki test

 

Poslano z mojega SM-G800F z uporabo Tapatalk

Napisano

Katere zimske gume priporo?ate v dimenziji 175/65/14.

Trenutno imam gor sava eskimo stare par let in ni vse skup ni? od gume.

 

Hvala za info.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Eskimo S3 so itak zeeelo slabe in nevarne gume, ko so par let stare (govorim iz izku?enj, ko se po?uti? kot na drsalkah), ko je nova naj bi bila dobra (na snegu), v mokrem tako-tako. Skratka jaz nameravam vzet karkoli drugega, le teh ne, ker me doslej nikakor niso navdu?ile.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

te nokian se obnesejo kako proti tem yokohamam?:

 

https://www.zaverski.eu/pnevmatike/R1630

nokian v yokohama 1:0 v tem primeru

sicer so ene yokohame vrhunske

Katere zimske gume priporo?ate v dimenziji 175/65/14.

Trenutno imam gor sava eskimo stare par let in ni vse skup ni? od gume.

 

Hvala za info.

nekaj takega, cist ok v temj dimenziji pa se ok cena

 

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-65r14-82t.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.