Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ljudje, gume je treba stalno kontrolirati neglede na to, ali so ventil?ki ali ne. Jaz to preverim najmanj enkrat tedensko.

 

 

Napisano

Ljudje, gume je treba stalno kontrolirati neglede na to, ali so ventil?ki ali ne. Jaz to preverim najmanj enkrat tedensko.

Ampak lahko nabijes ?ebelj , guma po?asi spu??a in ko opazis, je ?e prepozno...

 

?e pa te pravi cas opozori, gre? pa lahko dofilati jo na pumpo in potem k vulkanizerju... V teoriji.

 

Ko opazis na volanu ali povsem slu?ajno da nekaj ni OK,zna biti guma ?e nevarno prazna...

Napisano

Ne vem pa zakaj je bolj?e da so TPMS kot pa preko ABS-a,sploh ?e ne ka?e koliko ima posamezna guma tlaka. Jaz sicer imam preko ABS-a in mi dela super.

 

TPMS na ABS-u ima te?avo saj zna meriti le razliko v hitrosi vrtenja koles na osi. Torej to pomeni, da ?e obe gumi enako hitro spu??ata (kar je na?eloma normalno saj gume po?asi tako ali tako vse zgubljajo tlak) ta sistem sploh ne prepozna prenizkega tlaka. Tudi pri hitrem padcu tlaka rabi dlje, da prepozna, da je nekaj narobe oziroma mora? prevoziti kar nekaj 100metrov, ?e ?tarta? s prazno gumo, da sistem to zazna.

 

Merjenje tlaka na ventil?kih pa teh omejitev nima, saj je nastavljeno nekje med 1.8 in 2.0 bara, da spro?i alarm, ?e pade tlak pod to vrednost. In sploh ni va?no a je problem v eni ali v vseh gumah. Sam sem imel izku?njo, da sem ?tartal s prazno gumo pa je sistem prakti?no v parih metrih zaznal prenizek tlak in spro?il alarm.

 

Ker smo z vsemi avtomatiziranimi sistemi iz ljudi naredili popolne bebce je pa? te?ava prvega sistema, da ni primeren za vse situacije sploh pa ne za ljudi, ki ne preverjajo redno tlaka v gumah. Sej ni treba enkrat tedensko ampak lahko ob vsakem tankanju pre?ekira? gume, ?e je katera bolj mehka oziroma topla (premalo tlaka pomeni segrevanje gume med vo?njo). Na par mesecev pa vseeno priklju?i? cev za pumpanje gum, da uskladi? in dopolni? manjkajo?i tlak.

33112_1.png

Napisano

Jp, problem pri prvemu na?inu merjenja je ta, da ne pomaga pri ignorantih , ki nikoli ne preverjajo tlaka. In takoh ni malo

Napisano

Ljudje, gume je treba stalno kontrolirati neglede na to, ali so ventil?ki ali ne. Jaz to preverim najmanj enkrat tedensko.

dej ne pretiravi... najbols da pred vsako furo skaces okol avta z kompresorjem pa ko ga zaklenes vsaj 6x probat vse kluke potegnt da je res zaklenu... eni res nimate obcutka oz ste posebni

Napisano

Jp, problem pri prvemu na?inu merjenja je ta, da ne pomaga pri ignorantih , ki nikoli ne preverjajo tlaka. In takoh ni malo

 

?al je ve?ina voznikov takih, tetice pa sploh prevladujejo. Zato ima? tudi pri rednem servisu kontrolo tlaka v pnevmatikah in ne bi bilo neumno, da bi to naredili tudi na tehni?nem. 

33112_1.png

Napisano

dej ne pretiravi... najbols da pred vsako furo skaces okol avta z kompresorjem pa ko ga zaklenes vsaj 6x probat vse kluke potegnt da je res zaklenu... eni res nimate obcutka oz ste posebni

Ravno zato ker ljudje nimamo ob?utka za vsako polovico bara v gumi je fajn 1x mese?no prekontrolirati tlak v gumah...

Napisano

Na?eloma je dovolj tudi na vsake dva meseca, ?e recimo ne polni? ravno po navodilih na nalepki ampak nekoliko ve?. Recimo zimske preverim samo takrat, ko gredo gor in 1x vmes pred spomladansko menjavo. So pa na?eloma napolnjenje nekje od 0,3 do 0,5 bara ve? kot na nalepki.

33112_1.png

Napisano

Potem pa folk vozi z napol praznimi gumami okoli.Vsak teden kontrola in pika. Varnost je varnost.

ja 1x mesecno...

A ti se tudi kopa? enkrat mese?no. :)

 

 

Napisano

Ej.. Alex mater ti si pa pohitel z menjavo zimskih gum..saj je pri nas na obali 14.C danes..saj imamo ?e ?as..lp

Napisano

Potem pa folk vozi z napol praznimi gumami okoli.Vsak teden kontrola in pika. Varnost je varnost.

A ti se tudi kopa? enkrat mese?no. :)

bedna primerjava... skoda besed tebi, ti mas prav , lp
Napisano

Jest pnevmatike preverim oz. napolnim samo takrat, ko jih zamenjam (zimske-letne). Pa do sedaj nisem imel nikoli nobenih problemov in nisem rabil nic dofilati. Drgac imam pa itq TPMS ventilcke, k po hitrem postopku sprozi lucko. Ce bi se pa ze tako bal pa preprosto ze na uc vidis, ce je kaksna guma pretirano izpraznjena. Lahko tudi z nogo malo prtisnes na vsako gumo. Da bi pa vsak teden preverjal tlak...sto posto

Napisano

Ej.. Alex mater ti si pa pohitel z menjavo zimskih gum..saj je pri nas na obali 14.C danes..saj imamo ?e ?as..lp

Danes je bil lep dan in sem imel ?as, pa sem jih zamenjal.Nikoli ne ve?, kdaj lahko nenadoma zasne?i.

 

 

Napisano

Jest pnevmatike preverim oz. napolnim samo takrat, ko jih zamenjam (zimske-letne). Pa do sedaj nisem imel nikoli nobenih problemov in nisem rabil nic dofilati. Drgac imam pa itq TPMS ventilcke, k po hitrem postopku sprozi lucko. Ce bi se pa ze tako bal pa preprosto ze na uc vidis, ce je kaksna guma pretirano izpraznjena. Lahko tudi z nogo malo prtisnes na vsako gumo. Da bi pa vsak teden preverjal tlak...sto posto

No,jaz sem kak?en teden nazaj na land cruiserju gledal prednjo levo gumo in bil nekje 50? prepri?an , da nekaj ni ok z njo.... Itak,balonarca, malo avto visi,malo neravna tla in zlahka spregledas.

 

No,spustila je ?e za 1bar.... ?ebelj.

 

Tako da ni ravno bv redno kontrolirati tlak.

 

Nekdo 1x na dan, nekdo 1x na leto, ampak Mislim da Alex nikomur ne ?kodi s tem,da to on pa? po?ne vsak teden.

Napisano

Nisem rekel, da skodi. Hocem povedati da zaradi tega imas tpms kjer ti racunalnik javi kdaj nekaj ne stima. Pa ok tudi stekam da se nemoremo vedno zanesti na to elektroniko pa recmo da preveris sem ter tja, ampak enkrat na teden se mi zdi zelo huda. Fotr je povozil zebelj in je guma pocasi spuscala. Spustila je tocno 0.3 bar pa se je lucka ze prizgala. Ko sem imel se prvo generacijo sem preveril tlak pred menjavo (letne, zimske) pa enkrat vmes pa nisem rabil nic napolniti.

Napisano

Nisem rekel, da skodi. Hocem povedati da zaradi tega imas tpms kjer ti racunalnik javi kdaj nekaj ne stima. Pa ok tudi stekam da se nemoremo vedno zanesti na to elektroniko pa recmo da preveris sem ter tja, ampak enkrat na teden se mi zdi zelo huda. Fotr je povozil zebelj in je guma pocasi spuscala. Spustila je tocno 0.3 bar pa se je lucka ze prizgala. Ko sem imel se prvo generacijo sem preveril tlak pred menjavo (letne, zimske) pa enkrat vmes pa nisem rabil nic napolniti.

Jp,"problem" pa je ?e nima? lu?ke... Takrat je pa? ?e toliko pomembnej?a redna kontrola.

 

Jaz grem preveriti po menjavi gum in potem ?e 1x mese?no. In pa redna kontrola (sigurno 1x na 2tedna) na oko; ?e je kje kak?en tujek,bule, razpoke...

Napisano

teb fajn mede, ceu let

Jap, pri nas mede v?asih sneg... pri nekaterih pa mede nekje drugje...in je mete? celo leto. :)

Sicer mi pa ?e sedaj ni jasno, kaj oz. s ?im se preva?a? ti okoli?... avtobus?

 

 

Napisano

Hahahahahaha :D :D

In katere so po tvojem mnenju najboljse?

Sej to sem mislu, za koliko denarja in kaj ti je pomembno?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hahahahahaha :D :D

In katere so po tvojem mnenju najboljse?

Pojdi na netu na stran Liderpneumatic pa bo? mel kaj izbrati,pa pogleda?malo lanske in predlanske teste in ocene in jih ?e ima?! Une gladke bo? pa spomladi dal gor,za obalo bodo super....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.