Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej za bilo katere se odlocim ne bom zgresil.

Hvala za info

Poglej teste za oboje pa se odlo?i. Sava sem ?e vozil pa so ok,za Nexen pa mislim da so dobro ocenjene na testu letos.
Napisano

@Alex pa Spektr: ?e bi js ?ou v homologacijo, pol bi raj 16" dal homologirat pa o?je, kar bi blo za zimo bolj funkcionalno ... izgleda pa pozimi itq vse grdo  :P

Napisano

Poglej teste za oboje pa se odlo?i. Sava sem ?e vozil pa so ok,za Nexen pa mislim da so dobro ocenjene na testu letos.

Sem gledal in za ene in za druge gume tudi na trye review in so obojne kr dobro ocenjene, tudi z strani uporabnikov

Napisano

@Alex pa Spektr: ?e bi js ?ou v homologacijo, pol bi raj 16" dal homologirat pa o?je, kar bi blo za zimo bolj funkcionalno ... izgleda pa pozimi itq vse grdo :P

Tole kar dobro zgleda. Itak sem ta set dobil poleg avta

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Jst imam Nexen WINGUARD SNOW G WH2 215/65R16 98H in je tudi precej druga?na vo?nja

 

so pa to res dobre gume navkljub ceni - sem si rekel da sprobam, ker jih par prijateljev ni moglo prehvaliti

 

2 sezona, po de?ju suvereno (seveda ne tako kot s 19kami samo vseeno, ti guma vliva zaupanje), po suhem itak brez problemov, sneg tudi gre kot tank. 

Napisano

Jaz imam zimske 17", balonarce, ?e drugo sezono Wredstein wintrac pro xl, 225/55/17.

Zelo dobre na mokri cesti, tihe, bolj ?portno naravnane. Imajo tr?e boke zato se vseeno ne zvija kot ?ingum. Po snegu tudi super, preizku?ene lani v dolomitih.

Jst imam Nexen WINGUARD SNOW G WH2 215/65R16 98H in je tudi precej druga?na vo?nja

 

so pa to res dobre gume navkljub ceni - sem si rekel da sprobam, ker jih par prijateljev ni moglo prehvaliti

 

2 sezona, po de?ju suvereno (seveda ne tako kot s 19kami samo vseeno, ti guma vliva zaupanje), po suhem itak brez problemov, sneg tudi gre kot tank.

 

Tudi ti ima?, vidim, najlep?o barvo mazde. Pohvalno. :)

 

 

Napisano

Jaz imam zimske 17", balonarce, ?e drugo sezono Wredstein wintrac pro xl, 225/55/17.

Zelo dobre na mokri cesti, tihe, bolj ?portno naravnane. Imajo tr?e boke zato se vseeno ne zvija kot ?ingum. Po snegu tudi super, preizku?ene lani v dolomitih.

Tudi ti ima?, vidim, najlep?o barvo mazde. Pohvalno. :)

 

 

To mas kaksno kitajsko kopijo Vredestein?  :jupiii:  :harhar:  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To mas kaksno kitajsko kopijo Vredestein?  :jupiii:  :harhar:  :jezicek:

Pi?i kao ?to govori? varianta. :)

 

 

Napisano

Ja Alex ?e si pismen preberi ?lanek ,ki ga je prilepil Zagor pa bo? videl v ?em

Kaj je to prvo vgradnja v kia vozila? Nekaj omenjajo to znamko. Kdo to izdeluje? Kitajci?

 

 

Napisano

Kaj je to prvo vgradnja v kia vozila? Nekaj omenjajo to znamko. Kdo to izdeluje? Kitajci?

Alex saj si duhovit na svoj na?in , ampak tako moder kot si bi pa ja lahko malo pogooglal

 

Apollo je indijski proizvajalec, ki se je specializiral v izdelovanju pnevmatik leta 1972. Apollo se je mo?no razvil v zadnjih letih zaradi nakupa znamke Vredestein, kar mu je pripomoglo priti na 15. mesto na svetu v proizvodnji pnevmatik. Indijski proizvajalec je lastnik ve?ih tovarn, ki proizvajajo gume v Indiji, v Ju?ni Afriki, v Zimbabwe-ju in na Nizozemskem.

 In ?al ne ni prvo vgradnja na Kia.

Napisano

Alex saj si duhovit na svoj na?in , ampak tako moder kot si bi pa ja lahko malo pogooglal

 

Apollo je indijski proizvajalec, ki se je specializiral v izdelovanju pnevmatik leta 1972. Apollo se je mo?no razvil v zadnjih letih zaradi nakupa znamke Vredestein, kar mu je pripomoglo priti na 15. mesto na svetu v proizvodnji pnevmatik. Indijski proizvajalec je lastnik ve?ih tovarn, ki proizvajajo gume v Indiji, v Ju?ni Afriki, v Zimbabwe-ju in na Nizozemskem. [/size]

 In ?al ne ni prvo vgradnja na Kia.

Hvala za pojasnilo... tudi sam uporabljam zimske gume Vredestein.No,moje so na sre?o narejene na Nizozemskem.

 

 

Napisano

A kdo dejansko tu vozi tiste Apollo, ki se zadnje ?ase uvr??ajo zelo visoko po testih?

 

Saj v moji dimenziji je razlika v ceni majhna, ampak pri 17+ Col pa verjamem, da marsikoga ornk zamika.

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mazda 6 preobuta za zimo: i??em pa ?e letne gume dimenzije 225/45/19; gledam cene; kaj priporo?ate za po?ten znesek dobre gume...eni pravijo naj po?akam na januar ali februar...?

 

lp tdk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.