Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati. 

 

 

IMG_20210908_141848__01__01.jpg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati. 

 

 

IMG_20210908_141848__01__01.jpg

 

Podvozje pri Mazdi so takrat razvijal skupi s Fordom, trend ostaja še s tistih časov, ker so že takrat mel eno izmed boljših podvozij :)

Napisano

To je bilo 20 let nazaj. Upam, da je sedaj še boljše, ker proti AR ni bilo bogve kaj...... 😁

Napisano

@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂

 

Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi,  da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 22 minutami je SpEkTr napisal:

@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂

 

Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi,  da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂

Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat. 

 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

To je bilo 20 let nazaj. Upam, da je sedaj še boljše, ker proti AR ni bilo bogve kaj...... 😁

 

Uf 159-ka je pa res držala v ovinke, to pa

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Uf 159-ka je pa res držala v ovinke, to pa

Lahko potrdim. Pa sem peljal čisto serijsko na hrenovkah (beri ozkih gumah).

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Lahko potrdim. Pa sem peljal čisto serijsko na hrenovkah (beri ozkih gumah).

 

Js pa tut pozimina 16kah, poleti na 18kah,obojeje drzalo, ko pra**** 😁

Ko je bla pa na h&r-kah pa sploh, drzalo full, mi je blo pa pol zal, da sm jo nizal, ker sm povsod pluzu po tleh, kjer je blo mal jamce na cesti, pa se optike ni znal noben nastelat vec, vedno mi je po notranji strani pobiral sprednje gume, sm jih menjavu 2x na leto

Popravljeno od Deeyan
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat. 

 

to je tako kot grem jaz na zdr.pregled in na testu kapacitete pihnem cca.6,5-7l, in mi sestra pravi da je nekaj z strojem narobe, ga bo resetirala in bova še 1x probala :)....pa še1x isto, potem pa vpraša "a ste vi kaj trenirali v mladih letih".....odgovor "da, pol-profi plavanje 14.let" :)......in podobno je pri ekg (oz. pri ceplenju :), sem imel pulza 38, me je vprašala če sem OK ? :):)

pa je tudi meni uspelo zasmetiti temo o gumah z nebulozo :):), se posipam z pepelom......

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

evo pridem mal pogledat kaj pisete o gumah, in spet boss..

boss pa kaj te moti, ce alex naredi rotacijo na vsakih 2000km  (btw rotacija se naredi na krizen nacin, se pravi spredaj desno gre zadaj levo itd).

 

Ja eni jih naredijo rotacijo prej, eni pa ne, eni centrirajo gume ko jih menjajo po sezoni eni jih ne...tko je to

 

Drugace pa je nova michelin crossclimate 2 (celoletna) in po prvih testih ima se boljse rezultate kot prejsnja. Katero sem imel 2x.

Tipicna michelin guma, prvo sezono je izjemna, mokro sneg suho karkol brez tezav. Drugo sezono se gre nekak. Tretjo sezono pa via odpadni center direkt.

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mimogrede, a je kdo že sprobal Sailun Ice Blazer za SUV? Namen imam menjati Cx5ko za Outlander PHEV pa bom mogu kupit gume pa mal gledam in se mi ne zdijo dost slabe .,:)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

odvisno, naceloma ce nimas outside pa direction naj bi jih menjal krizno

sej pravim, mislim da je brezveze vsak naredi kakor zeli...

jaz jih tudi ne rotiram, jih pa centriram vsakic ko menjam zimske/letne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
1 hour ago, J.J. said:

Mimogrede, a je kdo že sprobal Sailun Ice Blazer za SUV? Namen imam menjati Cx5ko za Outlander PHEV pa bom mogu kupit gume pa mal gledam in se mi ne zdijo dost slabe .,:)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Mas prav, zelo slabe so :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ok, ve povedal. Pol ostanem na Kumho ali pa Hankook...

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
Mas prav, zelo slabe so
Kwa pa Nexen? Zdj mi nudijo al 400€ popusta al pa nove zimske gume Nexen 225 55 18.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

Nexen so ok, se posebej letne. Oni so se zelo izboljšali, ce pogledas tudi nekateri evropski avti jih majo kot prvovgradnjo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz jih ne rotiram levo:desno... Sploh nisem vedel,da to še kdo počne. A ni bilo to aktualno 30let nazaj?

 

Ob sezonski menjavi se jih označi in naslednje leto gredo prednje zadaj in obratno. V 5000km kolikor jih naredim v sezoni, jih prednje pobere za 1mm več kot zadnje. Recimo da bi delal po 10.000.km ali več  na sezono , bi jih še 1x med sezono zamenjal spredaj -zadaj. Ker nočem priti do tega,da ima en par 3mm, drug par pa 5mm. 

 

Tu lahko zdaj začnemo kregancijo,kam dati gume z več profila :) jaz pa imam vseeno raje vse gume z 4mm,kot ene  3mm in druge s 5mm.

 

Sem pa po 4ih letih lastništva dal trdo in profila polno zimsko Savo za rezervo . Bolje to kot stara letna Michelinka.

 

Aktualno : zdaj bo tretja zima z GY UG8 in se mi zdi več kot ok guma. 

 

Hankook smo imeli letne na Santa Fe-ju in so bile ok. Nasplosno so me do sedaj daleč najbolj razočarale zimske Michelin ,najbolj pozitivno presenetile pa Sava intensa HP.

Napisano
pred 21 urami je J.J. napisal:

Kwa pa Nexen? Zdj mi nudijo al 400€ popusta al pa nove zimske gume Nexen 225 55 18.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Vzemi popust in kupi Kleber, so boljše! 👍Jaz sem dal 105 €za gumo s poštnino vred. (215 55 18) 

Napisano
pred 14 urami je Bini napisal:

Vzemi popust in kupi Kleber, so boljše! 👍Jaz sem dal 105 €za gumo s poštnino vred. (215 55 18) 

Se definitivno strinjam.

 

Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije. 

Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜

 

Moji avti jih vec ne vidijo!

Napisano
Pred eno uro je FrX186 napisal:

Se definitivno strinjam.

 

Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije. 

Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜

 

Moji avti jih vec ne vidijo!

Kor sem že napisal, kolegu je zimsko nexen razneslo in raztrgalo na prafaktorje pri 130/uro na avtocesti.

Na Mazdi 6. Obenem mu je razbilo  tudi notranjo plastilično zaščito blatnika. 

Guma, ki je opletala na feltni pa je še poškodovala še barvo na zunanji strani blatnika, katerega je bilo potrebno komplet  prebarvati. Dobro, da ni šel v železno ograjo. 

Takoj je zamenjal vse z novim kompletom zimskih gum Dunlop, katere sem mu sam svetoval. Rekel je, da nexen gum noče videti  več niti blizu svojega avta. 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.