Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, pravkar kontroliramo optiko koles. Mora bit vse, kot se šika. 😊

 

 

Napisano

Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati. 

 

 

IMG_20210908_141848__01__01.jpg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati. 

 

 

IMG_20210908_141848__01__01.jpg

 

Podvozje pri Mazdi so takrat razvijal skupi s Fordom, trend ostaja še s tistih časov, ker so že takrat mel eno izmed boljših podvozij :)

Napisano

@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂

 

Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi,  da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 22 minutami je SpEkTr napisal:

@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂

 

Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi,  da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂

Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat. 

 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

To je bilo 20 let nazaj. Upam, da je sedaj še boljše, ker proti AR ni bilo bogve kaj...... 😁

 

Uf 159-ka je pa res držala v ovinke, to pa

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Uf 159-ka je pa res držala v ovinke, to pa

Lahko potrdim. Pa sem peljal čisto serijsko na hrenovkah (beri ozkih gumah).

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Lahko potrdim. Pa sem peljal čisto serijsko na hrenovkah (beri ozkih gumah).

 

Js pa tut pozimina 16kah, poleti na 18kah,obojeje drzalo, ko pra**** 😁

Ko je bla pa na h&r-kah pa sploh, drzalo full, mi je blo pa pol zal, da sm jo nizal, ker sm povsod pluzu po tleh, kjer je blo mal jamce na cesti, pa se optike ni znal noben nastelat vec, vedno mi je po notranji strani pobiral sprednje gume, sm jih menjavu 2x na leto

Popravljeno od Deeyan
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat. 

 

to je tako kot grem jaz na zdr.pregled in na testu kapacitete pihnem cca.6,5-7l, in mi sestra pravi da je nekaj z strojem narobe, ga bo resetirala in bova še 1x probala :)....pa še1x isto, potem pa vpraša "a ste vi kaj trenirali v mladih letih".....odgovor "da, pol-profi plavanje 14.let" :)......in podobno je pri ekg (oz. pri ceplenju :), sem imel pulza 38, me je vprašala če sem OK ? :):)

pa je tudi meni uspelo zasmetiti temo o gumah z nebulozo :):), se posipam z pepelom......

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

evo pridem mal pogledat kaj pisete o gumah, in spet boss..

boss pa kaj te moti, ce alex naredi rotacijo na vsakih 2000km  (btw rotacija se naredi na krizen nacin, se pravi spredaj desno gre zadaj levo itd).

 

Ja eni jih naredijo rotacijo prej, eni pa ne, eni centrirajo gume ko jih menjajo po sezoni eni jih ne...tko je to

 

Drugace pa je nova michelin crossclimate 2 (celoletna) in po prvih testih ima se boljse rezultate kot prejsnja. Katero sem imel 2x.

Tipicna michelin guma, prvo sezono je izjemna, mokro sneg suho karkol brez tezav. Drugo sezono se gre nekak. Tretjo sezono pa via odpadni center direkt.

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mimogrede, a je kdo že sprobal Sailun Ice Blazer za SUV? Namen imam menjati Cx5ko za Outlander PHEV pa bom mogu kupit gume pa mal gledam in se mi ne zdijo dost slabe .,:)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

odvisno, naceloma ce nimas outside pa direction naj bi jih menjal krizno

sej pravim, mislim da je brezveze vsak naredi kakor zeli...

jaz jih tudi ne rotiram, jih pa centriram vsakic ko menjam zimske/letne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
1 hour ago, J.J. said:

Mimogrede, a je kdo že sprobal Sailun Ice Blazer za SUV? Namen imam menjati Cx5ko za Outlander PHEV pa bom mogu kupit gume pa mal gledam in se mi ne zdijo dost slabe .,:)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Mas prav, zelo slabe so :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ok, ve povedal. Pol ostanem na Kumho ali pa Hankook...

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
Mas prav, zelo slabe so
Kwa pa Nexen? Zdj mi nudijo al 400€ popusta al pa nove zimske gume Nexen 225 55 18.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

Nexen so ok, se posebej letne. Oni so se zelo izboljšali, ce pogledas tudi nekateri evropski avti jih majo kot prvovgradnjo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz jih ne rotiram levo:desno... Sploh nisem vedel,da to še kdo počne. A ni bilo to aktualno 30let nazaj?

 

Ob sezonski menjavi se jih označi in naslednje leto gredo prednje zadaj in obratno. V 5000km kolikor jih naredim v sezoni, jih prednje pobere za 1mm več kot zadnje. Recimo da bi delal po 10.000.km ali več  na sezono , bi jih še 1x med sezono zamenjal spredaj -zadaj. Ker nočem priti do tega,da ima en par 3mm, drug par pa 5mm. 

 

Tu lahko zdaj začnemo kregancijo,kam dati gume z več profila :) jaz pa imam vseeno raje vse gume z 4mm,kot ene  3mm in druge s 5mm.

 

Sem pa po 4ih letih lastništva dal trdo in profila polno zimsko Savo za rezervo . Bolje to kot stara letna Michelinka.

 

Aktualno : zdaj bo tretja zima z GY UG8 in se mi zdi več kot ok guma. 

 

Hankook smo imeli letne na Santa Fe-ju in so bile ok. Nasplosno so me do sedaj daleč najbolj razočarale zimske Michelin ,najbolj pozitivno presenetile pa Sava intensa HP.

Napisano
pred 21 urami je J.J. napisal:

Kwa pa Nexen? Zdj mi nudijo al 400€ popusta al pa nove zimske gume Nexen 225 55 18.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Vzemi popust in kupi Kleber, so boljše! 👍Jaz sem dal 105 €za gumo s poštnino vred. (215 55 18) 

Napisano
pred 14 urami je Bini napisal:

Vzemi popust in kupi Kleber, so boljše! 👍Jaz sem dal 105 €za gumo s poštnino vred. (215 55 18) 

Se definitivno strinjam.

 

Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije. 

Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜

 

Moji avti jih vec ne vidijo!

Napisano
Pred eno uro je FrX186 napisal:

Se definitivno strinjam.

 

Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije. 

Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜

 

Moji avti jih vec ne vidijo!

Kor sem že napisal, kolegu je zimsko nexen razneslo in raztrgalo na prafaktorje pri 130/uro na avtocesti.

Na Mazdi 6. Obenem mu je razbilo  tudi notranjo plastilično zaščito blatnika. 

Guma, ki je opletala na feltni pa je še poškodovala še barvo na zunanji strani blatnika, katerega je bilo potrebno komplet  prebarvati. Dobro, da ni šel v železno ograjo. 

Takoj je zamenjal vse z novim kompletom zimskih gum Dunlop, katere sem mu sam svetoval. Rekel je, da nexen gum noče videti  več niti blizu svojega avta. 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.