Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Pa saj jih nerabis vsako leto centrirati. Zamenjas sam pa je razen ce kupis nove gume.

?e ti vulkanizer menja gume letno zimske na isti feltni in obenem ne centrira je za en kurc vulkanizer!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa saj jih nerabis vsako leto centrirati. Zamenjas sam pa je razen ce kupis nove gume.

 

Ce imas ene feltne in samo menjas gume, je priporocljivo, da jih tudi zbalansiras ... Ce pa samo presraufas na avtu en komplet z drugim, pa ni treba, ce ravno nisi "kralj voznje po robnikih" :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povejte mi koliko imate kaj gume napumpane? Js sem imel 0,3 bar nad proizvajal?evim priporo?ilom pa sem opazil, da mi je sprednji dve malenkost po robih pobralo...je mo?no, da je premajhen tlak? Imel sem 2,7 in 2,6 bar. Razmi?ljam, da bi jih dal na tlak, ki ga proizvajalec predvideva za poln avto pa brez dodatka...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mam zimake in ?e ketne v avtu  :rolleyes:  (za novemberske gremo po Bosni). Edinkrat v ?ivljenju sem ketne na avtu dajal ravno v Sarajevu, na prvo M5

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povejte mi koliko imate kaj gume napumpane? Js sem imel 0,3 bar nad proizvajal?evim priporo?ilom pa sem opazil, da mi je sprednji dve malenkost po robih pobralo...je mo?no, da je premajhen tlak? Imel sem 2,7 in 2,6 bar. Razmi?ljam, da bi jih dal na tlak, ki ga proizvajalec predvideva za poln avto pa brez dodatka...

 

Kdaj pa si meril tlak? A pri hladnih gumah al si se najprej pripeljal na pumpo in so bile gume segrete? Takrat je hitro 0,2 do 0,3 bara vi?ji tlak kot pri hladnih. Jaz imam hladne na cca 2,6 spredaj in 2,5 zadaj. Segrete so torej nekje okoli 2,8 oziroma 2,7 zadaj

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi rekel da so hladne. Kako uro mi pred hi?o stoji potem pa 1km do pumpe...napumpam 0.3 nad prouzvajal?evim pa resetiram ra?unalnik

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem zamenjal danes, pa ko so mi zamenjali je pri?el ?e eden :) . Po?asi se bo pa res za?elo ja. Pa pogledal mi je tisto zarezo pa baje, da ?e ni tako globoko, da bi po?kodovalo ?ico da ni panike. Je pa dobro tu pa tam pogledat, ?e bi nastala bula.

 

Tisto zarezo mora? popraviti. ?e karkasa ni po?kodovana, ?e ne pomeni, da ni po?kodovana pnevmatika, to pomeni samo, da se da popraviti - ampak popraviti je treba. Pnevmatika je kar obremenjena, tlak v pnevmatika, segrevanje, obremenitve med vo?njo...

?e zareze ne sanira?, je bula samo vpra?anje ?asa oz. kilometrov.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pobrani robovi niso nujno znak prenizkega tlaka, dostikrat nakazujejo na fitipaldija za volanom.

Nope to je mazdina serijska napaka na optiki nekaterih modelov. Gume so na A gledano iz voznikovega vidika. Meni so priznali 2 prvi gumi na prvi M5

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce imas ene feltne in samo menjas gume, je priporocljivo, da jih tudi zbalansiras ... Ce pa samo presraufas na avtu en komplet z drugim, pa ni treba, ce ravno nisi "kralj voznje po robnikih" :) ... 

 

s tem se ne strinjam...vedno centriram (guma pac ni ista, obraba, trdota drugacna itd itd...)

s tem se strinja tudi centrirni stroj, ker je treba vedno dat kako gramazo al pa spremenit mesto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.volan.si/novosti/novice/5144-pomerilo-se-je-35-pnevmatik-v-dveh-velikostih//

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Hehe.. Ob sre?anju z njimi se poberite v beg.. Ok. Je pa res 3 leta mimo in znajo tut kej popravit. Sam ce gledam zna bit pol Kumho wp71 bistveno boljsa pa tm tm s ceno.

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Sailun... Run Forest run :-)

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Aeolus/SnowACE2-HP.htm

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Ceprav na ADAC zaviralnem testu je bla na 22 mestu od 50ih. Zj je pa res kako se obnasa med voznjo. Odzivnost, aqvaplaning in podobno.

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje ni za riskirat in se spustit v nakup. Je pa kolega nabavil za Volva V70 neko zimsko gumo Nordman (ali nekaj podobnega) in jih ima ?e tretjo sezono gor. Zadovoljen zelo. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ewo najdu perfect zadevo zame.

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Hankook Winter i*cept RS2 W452 205/55 R16 94H XL

 

 

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Sam zanimiv. To dimenzijo se dobi samo preko interneta. Ima kdo kake izkusnje z naro?anjem preko novegume.si, pop.gom, gume-ditekt.com in podobno?

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Pomoje ni za riskirat in se spustit v nakup. Je pa kolega nabavil za Volva V70 neko zimsko gumo Nordman (ali nekaj podobnega) in jih ima ?e tretjo sezono gor. Zadovoljen zelo.

Nordman je v bistvu Nokian wr a2 guma. Star vzorec in zmes a ?e vedno dobra guma za kitajski denar. Tko kt Dacia od Renaulta...

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.