Skoči na vsebino

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150


Lena-rt

Priporočeno sporočilo

Lena-rt,

ceno imaš več kot OK. Mislim, da bo prej ko slej prišel tudi kupec. Če se ti ne mudi, počakaj nanj.

Jaz sem lani sredi pomladi 2 meseca prodajal povsem enako Mazdo kot ti (2017/10 le srebrne barve in pod 100kkm), zadnja oglaševana cena je bila 16,5, prodana na koncu za 15,5.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

A zato ga še iščeš?

Ne more vsak navaden smrtnik imeti saaba:D to je avto za posebne ljudi

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

En tak "vintage premium" hočeš rečt?

Ne vem, če točno to. Definitivno takih avt ne delajo več.

 

Smo mal posebna sorta ljudi:zvizga:

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 3. 3. 2024 ob 17:20 je Lena-rt napisal:

Pozdravljeni

Prodajam svoj avto zaradi nakupa večjega avtomobila.

172200 km

egr off

speskan sesalni kolektor 10000 km nazaj

menjana ketna za olnjo pumpo 8000 km nazaj

menjane dihtunge na šobah 8000 km nazaj

menjane komplet zavore spredaj in zadaj 8000 km nazaj

servis narejen 8000 km nazaj pri mojstru iz horjula

 

vizualno ima nekaj prask vendar nič tragičnega.

 

Cena 12000 Eur za clane mazda foruma:)

 

 

Več informacij na zs ali pa telefonsko številko 051633994

Slike na naslednjem linku:

Mazda Mazda6 CD150 Revolution, letnik:2017,15500 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

IMG_E3437.JPG

Zdravo zanima me ali je to avto za mestne vožnje al bolj ne

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V oglasu za moje pojme manjka zelo pomembna informacija, kateri lastnik si ? (označeno je, da je kupljena v SLO). In kje si delal servise (uradni ali neuradni, oz. imaš dokazila za servse?). In še vprašanje za vse mojstre dizel mazd ali je ta letni 02/2017 že rešen vseh tistih problematičnih hib, ki so jih imele letniki 14/15/16 (podložke, injektorji, veriga oljne črpalke, itd....)?

 

(p.s. sprašujem za kolega, ki išče nek wagen, ampak ne vem če bi mu priporočal mazdo dizla :) ...)  

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je sportman333 napisal:

V oglasu za moje pojme manjka zelo pomembna informacija, kateri lastnik si ? (označeno je, da je kupljena v SLO). In kje si delal servise (uradni ali neuradni, oz. imaš dokazila za servse?). In še vprašanje za vse mojstre dizel mazd ali je ta letni 02/2017 že rešen vseh tistih problematičnih hib, ki so jih imele letniki 14/15/16 (podložke, injektorji, veriga oljne črpalke, itd....)?

 

(p.s. sprašujem za kolega, ki išče nek wagen, ampak ne vem če bi mu priporočal mazdo dizla :) ...)  

Pozdravljen

Evo bom uredil.

 

Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.

 

JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven) 

 

Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.

 

Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini.

Narejen je tudi egr off

Načeloma na motorju bi moral biti mir

 
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je to vse si naredil, sedaj samo se rabimo kupca.
Cene po moje nima smisla več spuščati ker če ga bo kdo hotel bo toliko tudi dal


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Lena-rt napisal:

Evo fantje avto je prodan oziroma opravljena je bila menjava za Suzuki Swift Sport 1.6 letnik 2017

Hvala lepa za vaš trud in čas :)

Ne se hecat.... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Lena-rt napisal:

Evo fantje avto je prodan oziroma opravljena je bila menjava za Suzuki Swift Sport 1.6 letnik 2017

Hvala lepa za vaš trud in čas :)

Ni 1. april? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.