Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

Popravljeno od phoinix
Napisano
9 minutes ago, phoinix said:

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

Majes je sedaj na Interclassu

Napisano
pred 3 urami je phoinix napisal:

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

 

 

Majes je resda v penziji... dela pa se vedno v zmanjsannem obsegu na Interclassu... in kolikor sem razbral, nas precej zdaj hodi tja :P ...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

+1 za Interclass

 

Avtotehna Vis pa nevem kok nas je že sprobal v LJ (če gledaš striktno LJ)

 

Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...

  • Haha 5
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 54 minutami je Scr3am napisal:

A interclass v LJ ima tudi licarijo ?


Se mi zdai, da imajo svojo… se spomnim, da sem enkrat nekje to prebral…

 

EDIT: Sem nasel na Volvo forumu… sicer je prisevek iz leta 2011, a verjetno niso zaprli licarske delavnice ;) 

 

VOZIMVOLVO.SI

Dobrodošli na spletnem portalu KLUBA LJUBITELJEV VOZIL VOLVO, Vozimvolvo.si. Vozimvolvo.si je slovenski portal, kjer se ?lani kluba Vozimvolvo.si in tudi drugi ljubitelji vozil Volvo...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

 

Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...

 

A ni logično, sprejemc je visok 168cm, prodajalec rezervnih delov pa 192cm in pol, brisalci so pa zloženi na zgornji polici. ;)

  • Haha 5
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
2 hours ago, Scr3am said:

A interclass v LJ ima tudi licarijo ?

Imajo lastno ličarijo, men so ga že parkrat barval, pa letos ga bodo tudi (nekateri uživajo če rišejo s ključi po tujih avtih 🙈)

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

No ta je pa dobra. Danes izvem, da Marjan Majes po novem dela pri Avtotehni Vis (v torek, sredo in četrtek). 

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

No ta je pa dobra. Danes izvem, da Marjan Majes po novem dela pri Avtotehni Vis (v torek, sredo in četrtek). 

A ima isto številko še vedno?

Napisano (urejeno)
4 hours ago, Janez007 said:

No ta je pa dobra. Danes izvem, da Marjan Majes po novem dela pri Avtotehni Vis (v torek, sredo in četrtek). 

No, potem pa Interclass pri meni odpade, če Marjana ni več tam. 

Popravljeno od vzupan3
Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

Jaz sem prejsni teden klical na interclass in ce nisem kaj zamesal se je javil Majes :)


Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

g. Majes je danes rekel, da edino kamor še gre je v tapravo penzijo :)

Popravljeno od Bossek
Napisano (urejeno)

??? Sem jaz zafrknil ... gledam dnevnik klicev ... najprej kličem Interclass, pa se noben ne oglasi. Potem kličem Avtotehno Vis, pa mi rečejo, da me bodo poklicali nazaj. Potem dobim klic in sem mislil, da so poklicali iz Avtotehne Vis, ampak so očitno iz Interclassa ... se opravičujem - Majes je očitno še vedno na Interclassu. Vzamite za 1. aprilsko šalo - si to lahko privoščim, ker je 1. april zame poseben dan, ki sem ga praznoval že 55-krat. :) 

 

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.