Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

Popravljeno od phoinix
Napisano
9 minutes ago, phoinix said:

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

Majes je sedaj na Interclassu

Napisano
pred 3 urami je phoinix napisal:

Zdravo!

 

Po dolgem času spet na forumu. Preiskal teme, nisem našel primerne... se opravičujem, če se ponavlja.

 

Iz šestke sem šel na trojko, vmes je Mazda A-cosmos zaključila, Majes je v zasluženi penziji, jaz se pa sprašujem kje servisirati:

- Mazda servisi, 300€ na servis, na začetku tako ali tako ne gre nič narobe, sploh ko

- obstaja alternativa (hvala EU), da lahko opraviš servis pri NE-Mazdinem serviserju in zadržiš garancijo.

 

Kaka je današnja praksa?

Kateri Mazdin serviser je sedaj najboljši?

In, če obstaja alternativa, kateri Ne-Mazdin serviser, da zadržiš kak euro in garancijo?

 

Vnaprej najlepša hvala!

 

 

Majes je resda v penziji... dela pa se vedno v zmanjsannem obsegu na Interclassu... in kolikor sem razbral, nas precej zdaj hodi tja :P ...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

+1 za Interclass

 

Avtotehna Vis pa nevem kok nas je že sprobal v LJ (če gledaš striktno LJ)

 

Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...

  • Haha 5
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 54 minutami je Scr3am napisal:

A interclass v LJ ima tudi licarijo ?


Se mi zdai, da imajo svojo… se spomnim, da sem enkrat nekje to prebral…

 

EDIT: Sem nasel na Volvo forumu… sicer je prisevek iz leta 2011, a verjetno niso zaprli licarske delavnice ;) 

 

VOZIMVOLVO.SI

Dobrodošli na spletnem portalu KLUBA LJUBITELJEV VOZIL VOLVO, Vozimvolvo.si. Vozimvolvo.si je slovenski portal, kjer se ?lani kluba Vozimvolvo.si in tudi drugi ljubitelji vozil Volvo...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

 

Enkrat sem se tam ustavu, da bi kupu brisalce, pa jih nisem dobu, ker ni bilo tistega tipa ki prodaja rezrevne dele, mi niso mogl brisavcov prodat, ker sprejemc ocitno ne more tega narest...

 

A ni logično, sprejemc je visok 168cm, prodajalec rezervnih delov pa 192cm in pol, brisalci so pa zloženi na zgornji polici. ;)

  • Haha 5
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
2 hours ago, Scr3am said:

A interclass v LJ ima tudi licarijo ?

Imajo lastno ličarijo, men so ga že parkrat barval, pa letos ga bodo tudi (nekateri uživajo če rišejo s ključi po tujih avtih 🙈)

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

No ta je pa dobra. Danes izvem, da Marjan Majes po novem dela pri Avtotehni Vis (v torek, sredo in četrtek). 

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

No ta je pa dobra. Danes izvem, da Marjan Majes po novem dela pri Avtotehni Vis (v torek, sredo in četrtek). 

A ima isto številko še vedno?

Napisano (urejeno)
4 hours ago, Janez007 said:

No ta je pa dobra. Danes izvem, da Marjan Majes po novem dela pri Avtotehni Vis (v torek, sredo in četrtek). 

No, potem pa Interclass pri meni odpade, če Marjana ni več tam. 

Popravljeno od vzupan3
Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

Jaz sem prejsni teden klical na interclass in ce nisem kaj zamesal se je javil Majes :)


Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

g. Majes je danes rekel, da edino kamor še gre je v tapravo penzijo :)

Popravljeno od Bossek
Napisano (urejeno)

??? Sem jaz zafrknil ... gledam dnevnik klicev ... najprej kličem Interclass, pa se noben ne oglasi. Potem kličem Avtotehno Vis, pa mi rečejo, da me bodo poklicali nazaj. Potem dobim klic in sem mislil, da so poklicali iz Avtotehne Vis, ampak so očitno iz Interclassa ... se opravičujem - Majes je očitno še vedno na Interclassu. Vzamite za 1. aprilsko šalo - si to lahko privoščim, ker je 1. april zame poseben dan, ki sem ga praznoval že 55-krat. :) 

 

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.