Skoči na vsebino

Mazda3 G120 - prodaja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je sportman333 napisal:

jaz osebno, ampak to je zdaj čisti off-topic, če bi kupoval mazdo 3 bi gledal izključno za x186 motorjem, teh se pa skorajda ne prodaja.....(to je pomojem res odlična mašinca za tak avto...)

Najboljša. 👍

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 8 urami je TBA napisal:

A ni v G120 in G165 enak motor al se motim. Razlika je v menjalniku in programu. Če je tak problem v teh 35 konjih naložiš maping za 165ko. 

Ja, ampak ne narediš nič, ker je daljši menjalnik, tko da džabe delat mapping

Napisano

Ravno zato je končna hitrost pri manjših obratih in zato tudi nasploh manj pije od g165 😊Mislim da sta dva, če sta še na tem forumu in lahko iz prve povesta kako in kaj.... 🤔

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Ja, ampak ne narediš nič, ker je daljši menjalnik, tko da džabe delat mapping

Ti tako praviš :)

Moja čipirana trojka je bolj odzivna od ženine (višji navor pri manjših obratih), pa rada se zavrti do rdečih vrtljajev ( G120 po 4000 rpm nima smisla več gnati).

Po števcu gre v 3. okrog 160, tako da ko prehitevaš ni treba "zgubljat časa" s prestavljanjem.

Glede končne hitrosti pa ne vem.

Tudi o porabi sem enkrat že napisal, na isti relaciji identična poraba (seveda pa bo ob živahnejši vožnji čipirana popila več).

Primerjat z G165 pa ne morem, ker je nisem vozil.

  • Všeč 3
  • Hvala 2
Napisano

Ko sem jest razmisljov ce bi remap delov, sem vidu da z novo mapo ma pri istih obratih mal vec moci. Ce bi planirov avto se nekej cajta imet, bi sigurno mapirov, tko mam plan menjat v dokaj bliznji prihodnosti

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Ja, ampak ne narediš nič, ker je daljši menjalnik, tko da džabe delat mapping

 

Pa sej zato maš menjalnik... samo dlje držiš v nižjih prestavah in celo lahko zavrtiš proti rdečemu polju, kjer se nahahaj ta "nova" moč. Se splača, še vsak se je pohvalil, ko je to naredil.

33112_1.png

Napisano
pred 15 urami je TBA napisal:

A ni v G120 in G165 enak motor al se motim. Razlika je v menjalniku in programu. Če je tak problem v teh 35 konjih naložiš maping za 165ko. 

Po moji matematiki tule vmes ni 35 teličkov :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 21 urami je Z M A J napisal:

Po moji matematiki tule vmes ni 35 teličkov :)

zatipal na fonu. 45 :) sam tak jih elektronika neki požre :P 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.