Skoči na vsebino

M6 top rev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse kar ti lahko povem je da so v KR (ta konkretno in še eni trije v okolici) pač klasični pre-prodajalci, ki so razvili svoj poslovni model, ki jim kot kaže zelo dobro laufa, ker so se vsi zelo razširili.....osebno nobenega ne poznam, bi ti pa svetoval, da si previden pri morebitnem pregledu in če boš šel gledat (razen če nisi sam kak mehanik), da s seboj vzameš enega strokovnjaka.....in za ceno se pri takih zagotovo moral zdilati....

Napisano

Res je...je pač diler.

 

Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%  

Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).

 

Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel  (trenutno M6 2012 2.2 CD163).

 

Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Zhuk napisal:

Res je...je pač diler.

 

Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%  

Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).

 

Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel  (trenutno M6 2012 2.2 CD163).

 

Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...

 

Kot je povedal @ignacij, novejši dizelski motorji so nagnjeni k težavam, Mazdini 2.2 Skyactiv niso izjema. Če se že rine v dizla (za razliko so Mazdini bencinski motorji znani po zanesljivosti, neproblematičnosti), je potrebno vozilo obvezno preveriti, fizično in tudi servisno zgodovino. Slednjo se je dalo do nedavnega preveriti preko Mazdine mobilne aplikacije MyMazda, kar je sedaj omogočeno (verzija 8.7.2) le še 1. lastnikom, ... da pa se preko starejše verzije aplikacije, recimo 8.6.0.

 

1. korak bi bil zame zahteva za VIN številko, da se v grobem preveri zgodovina. Pri tej zgodovini je potrebno vedeti, da so vanjo zavedeni le redni letni servisi, ne pa izredni servisi, ki so praviloma bolj problematični. Videl sem že veliko vozil, ko se je olje menjalo na 25.000 km in še več, kar je bistveno predolg interval za tako vozilo (priporoča se 10 - 15.000, v Evropi je po Mazdinih pogojih garancije maksimalen interval 20.000 km, v Avstraliji po Mazdinih pogojih 10.000 km ... seveda niso pomembni samo km, ampak tudi režim vožnje - dolge vožnje po avtocestah so za motor bistveno bolj prijazne kot na primer kratke po hribih).

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ta diesel je še najmanj problematičen med vsemi Skyactive ima AdBlue, kar mu dobr dene, saj se kolektorji ne mašijo. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iščem eno dobro idejo.   Stvar je taka, stoji pa takole: 24. januarja zvečer imamo nek dogodek v Portorožu. Ker se bo zadeva zavlekla tja proti polnoči, smo prišli na idejo, da bi nekam na obalo potegnili našo počitniško prikolico in bi v njej prespali. 25. januarja dopoldan bi pa pospravili in odšli domov.    Kolikor sem gledal po internetu, so avtokampi v tem letnem času zaprti.  Odkril sem PZA v Kopru, pa so mi z Marjetice sporočili, da je tam zgolj in samo za avtodome in da vsem drugim vozilom vstop ni dovoljen.   A je mogoče kdo iz Obale, ki bi imel dobro idejo, kje bi lahko za eno noč parkiral počitniško prikolico, pa da bi imel še priključek za elektriko, da mi peč na kurilno olje dela.   Ima kdo kakšno dobro idejo?
    • Sledi še tretji video na temo 6E.    LP  
    • Mene tudi malo zmotijo ti močno osvetljeni pro. znaki in osvetljena drevesa🥴. Je pa to dobro, ko so umazani od soli in ostale svijarije ta čas. Kar se pa dreves tiče me je že enkrat to rešilo pri srnjadi, ki so prečkale cesto, z običajnimi lučmi jih zagotovo nebi opazil! Me pa pretirano ni strah, ker imam spredaj za vsak slučaj nameščene "piščali" 🤗😉
    • Meni en boljših božičnih komadov,ki ga res rad poslušam.   Mi je lepo,da je Rea našel svoj jaz in srčno zadovoljstvo v glasbi,ker je bil bolj duša Blues-a,čeprav so založbe z njim bolj preferirale komercialo.   Škoda ga je-en velikih nas je zapustil🥺
    • Glede matričnih luči... res, da svetijo kot bi bilo pri belem dnevu, tudi preklapljajo solidno ob normalnem prometu in vidljivosti. Me pa zelo moti, da se svetloba od prometnih znakov in večjih napisnih tabel, tako močno odbija, da kar bode v oči in raje izklopim avtomatiko, ter vozim samo z kratkimi lučmi. Pri vožnji v dežju je to še posebej moteče. Sicer še nisem vozil drugega avta z matričnimi lučmi, ampak ali nebi morale v tem primetru luči senčiti tudi prometne znake? Mi je pa zanimivo, ko se peljem po cesti, kjer so zraven drevesa, luči svetijo visoko v krošnje dreves. Sicer je fajn za videti, ampak neke uporabne vrednosti ne vidim.  Se mi je pa zadnjič prvič zgodilo, da so luči v gosti megli in nasproti približajočemu se avtu, nenadoma preklopile na dolge. Tip mi je upravičeno blendal ko zmešan, jaz pa nič kriv. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.