Skoči na vsebino

Koristni nasveti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Deaktivacija pametnega ključa

 

Ključ, ki ga ne uporabljamo redno, npr. rezervni ključ, lahko deaktiviramo, tako da ne porablja baterije.

 

To naredimo, tako da na ključu v treh sekundah štirikrat pritisnemo gumb z oznako zaklenjene ključavnice (nad gumbom se nato prižge in stalno sveti rdeča lučka), nakar ponovno pritisnemo in držimo isti gumb tako dolgo, da rdeča lučka ugasne. Ključ je deaktiviran, kar vidimo po tem, da ob pritisku na kateri koli gumb ne zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Ključ znova aktiviramo na isti način, kot je opisan zgoraj. Če je ključ aktiviran, se ob pritisku na kateri koli gumb zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Nasvet sem našel v videu od Schusterja za CX-30. Domnevam, da je isto pri drugih mazdinih modelih s pametnim ključem.

1568864.png

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Popravljeno od 50keda
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Enako. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Isto, ravno menjujem 2gič....😉

Napisano

2017 m6, menjal 2krat v 3 letih - ko mi je na armaturki pač napisal da je battery low

 

avtomatskega zaklepanja NE uporabljam

Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Focus.

Ena šla zdaj. Torej 4.75Y.

Ženina pa 3Y, ker ga ima vedno v torbici.

In Forodov ključ ne oddaja, če par minut miruje, tako da ga ona dosti bolj prazni kot jaz.

Napisano

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa vrjetno ne uporabljaš avtomatskega zaklepanja?

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Deaktivacija električne ročne zavore

 

Če npr. peljete vozilo v avtopralnico z avtomatsko stezo, je treba motor ugasniti, prestavno ročico prestaviti v prosti tek (N) ter odtegniti ročno zavoro. Pri mazdah z električno ročno zavoro, se ta samodejno vklopi, ko ugasnemo motor. Kako jo torej izklopiti?

 

Preden izklopimo motor, z nogo pritisnemo na nožno zavoro, tipko za vklop/izklop električne ročne zavore pritisnemo navzdol in jo v tem položaju držimo ter nato izklopimo motor s pritiskom na gumb za vklop/izklop motorja. Rumeno-oranžna lučka na tipki za električno ročno zavoro začne hitro utripati. Opisan postopek deluje tudi, če je sistem za zagon vozila vključen, a motor ne teče (v ugasnjenem vozilu dvakrat zaporedoma pritisnemo na gumb za zagon, ne da bi pritisnili na sklopko). Ročna zavora je odtegnjena in ostane odtegnjena do naslednjega vklopa motorja, nastavitev ročne zavore pa se povrne v prejšnje stanje.

 

Podroben prikaz je v videu (na voljo so angleški podnapisi).

1568864.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

33112_1.png

Napisano

Ja...od daleč zaklepali avto in roko iztegnili proti avtu...da je bilo bliže... 😂

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Zato ima gubke a veš.... 😁Hec😉

Tudi jaz delam isto le zadnja 5.vrata odprem in zaprem z daljincem, da se avto že zlufta poleti ko pridem do avta in tudi zaprem jih včasih.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Imam nadomestno garo.

 

Zmes 3x pospravim iz roke ključ v tašno. Odklenem spet dam v tašno.

Mater, ja vžgat, spet rabim ključ. Dobim skoraj živčnega, predn se dan začne.

Popravljeno od godlike
Napisano

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Boss napisal:

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

 

Kere? A une "transženske" s tičem? Ok, bom nehal, ker tole ratuje weird. sramezljiv

  • Haha 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.