Skoči na vsebino

Novi diesel motor 3.3 Mazda cx-60 mestna vožnja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Všeč mi je Mazdin blagi hibrid cx-60. Zanima me glede motorja ki ga vsi hvalijo; Diesel 3.3. Imam vsakodnevno pretežno vožnjo po mestu oz. krajše relacije, vikendi daljše. V preteklosti so vsi odsvetovali dizle za kratke vožnje, za tale motor pa pravijo da je čisto nekaj drugega. Preverim še tukaj, predno grem v nakup. 
Prosim za mnenje.

Hvala

Napisano

Motor je nov na tržišču, zato z gotovostjo ne more nihče nič povedat. 

 

Je pa dejstvo, da dizel mora imeti pravo delovno temperaturo, da vse deluje, kot je prav. In velik motor potrebuje veliko časa, da se segreje. Zato bi ti za zmerno do pretežno kratke vožnje tudi jaz odsvetoval dizla, sploh tako velikega... 

Kaj pa je zate 'krajša vožnja'? Za mene je 'krajša vožnja' kakšnih 25 do 30 km v eno smer. Pa zate?

  • Všeč 6
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Hvala za odgovor. Ja vsak dan povprečno 30-40km max, v obe smeri skup. Mestne vožnje 🙈 Ali bo dovolj, če ga potem 1x/teden peljem po avtocesti 150-170? Moram se naučiti, kako "pazit" na zadeve pod pokrovom. Ker vem, kolk lahko glava boli zaradi popravil..

Napisano

150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi.  Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.

  • Všeč 14
Napisano
4 hours ago, scania said:

150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi.  Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.

Pa no ne vem, zdaj sem imela Dizla 7 let za take relacije in mi je super služil. Tudi Mazda. Zanima me glede tega novega motorja, ki naj bi bil drugačen, saj ima 6v. Zato pa sprašujem tukaj. In takega avta ne kupujem za razkazovanje, sicer bi vzela Porscha. 

Napisano
pred 10 urami je scania napisal:

150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi.  Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.

 

Sem tudi jaz takega mnenja. Dizel je stroj in dela dobro, če ga uporabljaš tako, kot se dizla uporablja.

 

In, @Anit, če ti jaz, zapriseženi "dizelaševec", predlagam kaj drugega, potem res razmisli, kaj boš kupil...

Mimogrede, Mazda dela tudi šestvaljnega ne-dizla...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 19 minutami je Slivka napisal:

Mimogrede, Mazda dela tudi šestvaljnega ne-dizla...


Samo ga pri nas ne prodajajo … ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, nič, potem pa šest valjnega dizla pa naj se vozi preko Krškega, da bo dovolj kilometrov, da bo dizelaš upravičen...

  • Všeč 2
  • Začuden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 6 urami je Anit napisal:

Pa no ne vem, zdaj sem imela Dizla 7 let za take relacije in mi je super služil. Tudi Mazda. Zanima me glede tega novega motorja, ki naj bi bil drugačen, saj ima 6v. Zato pa sprašujem tukaj. In takega avta ne kupujem za razkazovanje, sicer bi vzela Porscha. 

Idealka za tvoje relacije če želiš cx60 je priključni hibrid, domet cca 50km, kar pomeni da imaš za vsak dan dovolj dometa na štrom, ce imaš polnilnico se ti čez noč lepo napolni, če je nimaš in imas možnost da jo narediš si jo omisliš. Enkrat tedensko na daljše relacije pa imaš motor in si zmagal. S prve roke ti lahko pove @Jest kako idealno je za kratke relacije.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 44 minutami je bajsi6 napisal:

15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.

Itak, da se pretirava in forsira dinozavre. Pa nimajo za burek po specifikacijah in moči.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Itak, da se pretirava in forsira dinozavre. Pa nimajo za burek po specifikacijah in moči.

 

Če je navor tako pomemben, zakaj potem ne tega:

 

image.png

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Samo povedal sem, da jaz osebno nisem imel v 15ih letih z dizli nobenih težav kljub večinoma kratkim relacijam po mestu. Vsi avtomobili so imeli več kot 200000 km, ko so šli od hiše. (zaradi starosti, ne zaradi težav).

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

 

Če je navor tako pomemben, zakaj potem ne tega:

 

image.png

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Civic/Acord 2.2 dizl. En izmed redkih, ki so me pozitivno presenetili.

pred 14 minutami je Alex napisal:

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

1. In 2. jim grdo hitro sfali. Tudi drugače je vožnjo s bencincem na hibridno turbino svetlobna leta spredaj.

 

Vedno se primerja, na tem forumu, atmosferca bencin s turbo dizlom. Dajte prosim primerjat enako. Če primerjaš atmosferca, ga daj s SDI in podobnim. Če pa turbo dizla, ga prosim s turbo bencincom. Vse ostalo je norost. In seveda prosim podobne kubikature.

 

Ni ga 1.5 dizla, ki bi se vsedel ob bok Fordovemu 1.5 bencincu. Kaj šele 1.6 dizla, ki bi sedel ob bok Hyundai 1.6 mašini.

Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Sem slišal ja same pohvale za Hondin dizel. Ga je imel kolega. Drugače pa mi ni jasno, kako mu je zmanjkalo  moči? 

V kakem smislu oziroma v kakšni situaciji? 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.