Skoči na vsebino

Novi diesel motor 3.3 Mazda cx-60 mestna vožnja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Všeč mi je Mazdin blagi hibrid cx-60. Zanima me glede motorja ki ga vsi hvalijo; Diesel 3.3. Imam vsakodnevno pretežno vožnjo po mestu oz. krajše relacije, vikendi daljše. V preteklosti so vsi odsvetovali dizle za kratke vožnje, za tale motor pa pravijo da je čisto nekaj drugega. Preverim še tukaj, predno grem v nakup. 
Prosim za mnenje.

Hvala

Napisano

Motor je nov na tržišču, zato z gotovostjo ne more nihče nič povedat. 

 

Je pa dejstvo, da dizel mora imeti pravo delovno temperaturo, da vse deluje, kot je prav. In velik motor potrebuje veliko časa, da se segreje. Zato bi ti za zmerno do pretežno kratke vožnje tudi jaz odsvetoval dizla, sploh tako velikega... 

Kaj pa je zate 'krajša vožnja'? Za mene je 'krajša vožnja' kakšnih 25 do 30 km v eno smer. Pa zate?

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano

Hvala za odgovor. Ja vsak dan povprečno 30-40km max, v obe smeri skup. Mestne vožnje 🙈 Ali bo dovolj, če ga potem 1x/teden peljem po avtocesti 150-170? Moram se naučiti, kako "pazit" na zadeve pod pokrovom. Ker vem, kolk lahko glava boli zaradi popravil..

Napisano

150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi.  Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.

  • Všeč 14
Napisano
4 hours ago, scania said:

150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi.  Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.

Pa no ne vem, zdaj sem imela Dizla 7 let za take relacije in mi je super služil. Tudi Mazda. Zanima me glede tega novega motorja, ki naj bi bil drugačen, saj ima 6v. Zato pa sprašujem tukaj. In takega avta ne kupujem za razkazovanje, sicer bi vzela Porscha. 

Napisano
pred 10 urami je scania napisal:

150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi.  Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.

 

Sem tudi jaz takega mnenja. Dizel je stroj in dela dobro, če ga uporabljaš tako, kot se dizla uporablja.

 

In, @Anit, če ti jaz, zapriseženi "dizelaševec", predlagam kaj drugega, potem res razmisli, kaj boš kupil...

Mimogrede, Mazda dela tudi šestvaljnega ne-dizla...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 19 minutami je Slivka napisal:

Mimogrede, Mazda dela tudi šestvaljnega ne-dizla...


Samo ga pri nas ne prodajajo … ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Anit napisal:

Pa no ne vem, zdaj sem imela Dizla 7 let za take relacije in mi je super služil. Tudi Mazda. Zanima me glede tega novega motorja, ki naj bi bil drugačen, saj ima 6v. Zato pa sprašujem tukaj. In takega avta ne kupujem za razkazovanje, sicer bi vzela Porscha. 

Idealka za tvoje relacije če želiš cx60 je priključni hibrid, domet cca 50km, kar pomeni da imaš za vsak dan dovolj dometa na štrom, ce imaš polnilnico se ti čez noč lepo napolni, če je nimaš in imas možnost da jo narediš si jo omisliš. Enkrat tedensko na daljše relacije pa imaš motor in si zmagal. S prve roke ti lahko pove @Jest kako idealno je za kratke relacije.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 44 minutami je bajsi6 napisal:

15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.

Itak, da se pretirava in forsira dinozavre. Pa nimajo za burek po specifikacijah in moči.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Itak, da se pretirava in forsira dinozavre. Pa nimajo za burek po specifikacijah in moči.

 

Če je navor tako pomemben, zakaj potem ne tega:

 

image.png

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Samo povedal sem, da jaz osebno nisem imel v 15ih letih z dizli nobenih težav kljub večinoma kratkim relacijam po mestu. Vsi avtomobili so imeli več kot 200000 km, ko so šli od hiše. (zaradi starosti, ne zaradi težav).

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

 

Če je navor tako pomemben, zakaj potem ne tega:

 

image.png

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Civic/Acord 2.2 dizl. En izmed redkih, ki so me pozitivno presenetili.

pred 14 minutami je Alex napisal:

Pa ni samo navor. Vožnja na splošno je bolj dinamična z dizlom. Vsaj s tem našim 2.2 motorjem, ki ima rad višje obrate. Z lahkoto si med najhitrejšimi na avtocesti in to z nizko porabo. Res je, več stvari gre lahko narobe, ali pa tudi ne. Kakor imaš srečo. 

1. In 2. jim grdo hitro sfali. Tudi drugače je vožnjo s bencincem na hibridno turbino svetlobna leta spredaj.

 

Vedno se primerja, na tem forumu, atmosferca bencin s turbo dizlom. Dajte prosim primerjat enako. Če primerjaš atmosferca, ga daj s SDI in podobnim. Če pa turbo dizla, ga prosim s turbo bencincom. Vse ostalo je norost. In seveda prosim podobne kubikature.

 

Ni ga 1.5 dizla, ki bi se vsedel ob bok Fordovemu 1.5 bencincu. Kaj šele 1.6 dizla, ki bi sedel ob bok Hyundai 1.6 mašini.

Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

OK, nisi imel Honde Accord 2.2 CTDi ... da bi vedel kaj je dober dizelski avto. Ampak kolikor imam izkušnje, stari dizli počasi ratajo glasnejši, tresoči, manj gladki pri speljevanju ... Imam izkušnje z Mazdo CD175 MT - res se je zavrtela mašina, za moje pojme še preveč rada v visoke obrate. Me je pa enkrat skoraj pomagala pahniti v nesrečo, ko sem prehiteval, kljub visokim obratom je zmanjkalo moči ...  

Sem slišal ja same pohvale za Hondin dizel. Ga je imel kolega. Drugače pa mi ni jasno, kako mu je zmanjkalo  moči? 

V kakem smislu oziroma v kakšni situaciji? 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.