Skoči na vsebino

Hišna popravila

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bom kar tu vprasal, ceprav nima veze z avti. Ima pa vezo s servisiranjem.

Je ze kdo probal nekako podlozit laminat, ce je bila podlaga spodaj neravna in je zacel laminat plesati oz. piskati? 

Studiram da naredim luknje s svedrom in notri vbrizgam purpen. Na zivce mi hodi cca 150 x 150 cm na sredi kuhinje. Odstranjeval seveda ne bom, potem bi moral se kuhinjo ven zmetat.

Napisano (urejeno)

Glavno vprasanje je kaj si dal spodaj za podlago? 

Si laminat na klik sistemih z gumijastim kladivom dobro zatolkel?

Jaz sem ravno polagal, in predpriprava je vse (podlaga), ce pa spodaj nisi nic sal potem ni pomoči

 

Ja omete smo tud zrihtal pol :) stanovanje letnik 1924....

20241024_124803.jpg

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spodaj je 3 mm pene, laminat je okej položen.

Imam pa v betonski plati spodaj centralne cevi napeljane in smo zalili potem z betonom in še malo s samorazlivno maso. Je pa to delal oče "ajd, sej bo dobro"... in dokler nisem potem položil laminata in hodil en čas po hiši, nisem opazil da ni čisto ravno. Verjetno ravno tam na centralnem križu, ki je sredi kuhinje, tist dober 1 m2.

 

Sem gledal malo na YT, pa naletel na tale posnetek. V bistvu rabim samo nekako podložit za par milimetrov...

 

 

Napisano

Tlaki niso ravno. Kar je je. Dali bi izravnalno maso pred polaganjem laminatov.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Tako. Za laminat in vinil moras imeti cimbolj ravno podlago. Estrih, izravnalna masa in nato se tista folija. Za vinil je draga ko zafran za laminat je pa pocen :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

V hišnih električnih kanalih imam v cca dolžini 10 m stlačene 3 UTP kable in 1 koaksialen kabel. Sedaj bi rad koaksialen kabel dobil ven in ga nadomestil s še enim UTP. Kako to sedaj izvesti? Bo šlo bolje, če izvlečem vse skupa, ali posebej? Kaj če se mi strga?

 

Omarica v garaži

image.png

doza v računalniški sobi

image.png

 

image.png

 

Napisano
pred 20 minutami je dvorjan napisal:

Priveži nov UTP na koaksialca in počasi vleči. Saj kabli niso iz papirja ...

Ker pomaga, če na drugi strani nekdo tlači noter, bom verjetno nanj navezal foršpan. Če mi uspe izvleči koaksialca, je potem verjetno najbolje vse UTP najprej izvleči ven in namestiti nove? 

Napisano

Da bo lažje vleku, zarad trenja, ker ma tri nabasane v ozko cev 🤷‍♂️

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Čemu, če delajo brezhibno?

Sem prebral tole "pod svojo streho":

Zlato pravilo: če tri kable uspeš zgolj z roko poriniti naprej v cev vsaj meter, meter in pol, bo zadeva šla, pa še to z mazanjem. Ker se na dolžino toliko in toliko metrov cevi tisti upor vlečenja pošteno nabere, svoje doda še ovinek na cevi in si hitro "tam". Ob tem je te tri kable potrebno pazljivo "zlagati", da so ves čas uvlečenja v cev v isti poziciji trikotnika. Če se ti en od kablov prekriža v cevi z drugima dvema bo že hudir. Če bi poskusil v cev vtakniti vse tri kable drug do drugega (v ravnini) bi videl da ne gredo v cev. Tebi pa se je eden od kablov vrinil med vlečenjem med dva druga (na drugo stran). In rezultat je pač tak kot je. Ste pa heroji, da ste si drznili poskusit uvleč v šestnajstko omenjene tri kable. Tega še jaz ne poskušam, pa imam neprimerno več izkušenj z tem.
Ja, kaj sedaj? Dobro vprašanje. Kable lahko poskusiš izvleč z vzvodom. Se pravi z neko konkretno močno palico (remlnom), cevjo, profilom. Najbolj važno pri tem je, da bo izvlek potekal v smeri izstopa kablov in ne preko roba doze. In druga ravno tako važna stvar je: vse kable hkrati, posamično niti ne poskušajte, ker bo še večja štala, že sedaj je. Vse kable ovij okoli vzvoda, jih fiksiraj in potem navali brez milosti. Če se strga se strga, potem pomaga edino štemarca ali pa da pozabiš na to cev. Se pa dostikrat na opisani način da izvleč kable. Naslednja rešitev je odpreti cev na polovici trase, na kateri so tisti trije kabli. Jasno, štemarca, olfa in enega ali dva malce "neumna". Približna dolžina uvlečenih kablov se verjetno ve. Upam da tudi potek cevi v steni. Če ne bo treba uporabiti oscilator (telefonisti mu pravijo žolna), da se locira natančen potek cevi z kabli. Vendar spet le, če niso vse žile v kratkem stiku, kar se pa pri takih uvlečenjih neredko dogaja.
Nič fouš. Bo pa dobra štromarska šola za prihodnjič. Pa veliko uspeha pri "operaciji" želim.

 

 

 

Napisano (urejeno)

Koax kabl skupaj z utpjem povezes in povleces ven. Tako bos koax dobil ven in utp notri in ne rabis vseh utpjev vn vlect. Drgac pa glede na to da v istem prostoru rabis samo dodatni utp ti je lazji zmontirat switch pa je zadeva za 10€ resena. Pa se koax imas za usak slucaj. Ce ti pa uspe kabl strgat pa svaka cast. V kolikor bos vlekel usak kabel posebi zelo pomaga tudi silikon sprej.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Sem najprej špricnu noter v cevi silikon sprej. 

 

Z mojo silo rok sem ga spravil ven cca 10 cm ... sedaj z normalno silo ne gre nikamor več ... imam pa občutek, da je od teh 10 cm pol od nategnjenosti.

 

S tem switcherjem ne razumem.

 

1. UTP gre iz T2 modema na moj Router.

2. UTP gre iz Routerja nazaj v omarico, kjer imam Switcher in se razdeli naprej do računalnikov

3. UTP uporabljam za stacionarni telefon (ja, lahko bi 4 žice tega kabla izkoristil ... menda vleče do 100 Mbit/s) 

 

4. UTP kabel bi potreboval, za port forwarding - direktno iz t2 modema na računalnik, ker preko obeh (modem+router) ne gre. 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

V računalniški sobi imaš že utp. Tega priklopis na switch iz switcha pa na ostale naprave. Zakaj pa rabis svoj utp za port forwarding?

Jaz imam to urejeno v nastavitvah modema.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Takole nekako imam sedaj - ko sem izkoristil 4/8 žic za port forwarding (1 Router in 2 switcha).

 

In ugotavljam, da port forwarding dela. :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.