Skoči na vsebino

Iščem uvoznika motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot naslov pove, iščem nekoga, ki bi mi uvozil rabljen (>6000 km, >6 mesecev) motor iz Nemčije ali Italije.
Iščem komplet storitev - prevoz, papirji, komunikacija s prodajalcem, pregled motorja, homologacija...

Napisano

motor kot prevozno sredstvo ali motor od mazde?

 

če prvo potem priporočam:

 

UVOZ-MOTORJA.EU

UVOZ MOTORJA Potrebujete uvoz motorja? Naša storitev uvoz motorja vam omogoča popolnoma brezskrben nakup na daljavo. Naš cilj je stranki ponuditi transparenten nakup motorja in poskrbeti za celovito...

 

 

Osebno imam super izkušnjo in zelo priporočam!

 

Napisano
dne 14. 11. 2024 ob 14:37 je Jaka32 napisal:

Kot naslov pove, iščem nekoga, ki bi mi uvozil rabljen (>6000 km, >6 mesecev) motor iz Nemčije ali Italije.
Iščem komplet storitev - prevoz, papirji, komunikacija s prodajalcem, pregled motorja, homologacija...

Obrni se na narociavto.si 🙂

  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Jaz sem sam uvozil 3 zase in 2 za kolega. To je tako enostavno da ne rabis nikogar, lahko ti pomagam.

 

Ce si napisal vec kot 6000km in vec kot 6 mesecev zato, da se ne smatra kot nov in da ne placas ddv je prav, imas pa tudi moznost da kupis popolnoma novega brez ddv v eu in potem placas ddv pri nas (mora biti nov od zastopnika)

 

Motor ni tezko pripeljat (mam tud prikolo) ti bi pa priporocal Italijo.

 

Kateri motor si pa gledal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@jures kolikor sem bral neke stare objave po forumih, imajo ljudje precej težav in nikjer ni bilo enoznačnega odgovora. Če je tako enostavno kot praviš, bi seveda sam uvozil motor - imam čas. Ker pa se zaradi teh objav bojim da bi kaj zaštrikal, iščem zdaj uvoznika. Če me vodiš kako in kaj, potem ga bom uvozil sam.

 

Nov motor pa mislim da se ne izplača uvozit, ker je cena enaka kot pri nas. Ali je kakšna druga finta tu?

Je pa cel kup motorjev, ki so stari 1-2 leti in nimajo 6000 km prevoženih. Ti očitno tudi odpadejo za uvoz, ali kako se smatrajo?

 

Gledam Ducati Supersport 950 in pa Aprilio RS 660. Če bi Ducatija dobil kje ugodnejše, potem je prva opcija. Drugače pa Aprilio.

Napisano (urejeno)

Pogoja sta oba do 6000km in pol leta - ali ali in se smatra kot 'nov' in moras placat se ddv na ceno.

Neumno je to, na primer mas motor ali avto letnik 2019 pa ma 5.800km = se smatra kot nov zaradi kilometrov.

 

Lahko te vodim zlahka, prvi korak je:

 

Kupoprodajna ali racun (fizicna ali firma)

Original prometna vozila

Odjava v italiji za izvoz v slovenijo - tako imenovan derogazione oz neki takega - cca 100€ to uredi prodajalec oz salon

 

Potem pa samo se v slo

Homologacija - pregled cca 50€

Vloga in Placilo Dmv

 

In registriras.....

 

Ce imas e davke lahko popolnoma vse elektronsko davcne nikoli ne obisces...samo bolje da kak krajevni furs izberes, jaz sem vedno kranj. Najhitereje od dneva ko sem pripeljal je bilo 4 dni do registracije, najdlje pa 12 dni.

 

Prvi dan v slo pa lahko das ze preizkusnjo in se vozis po slo (mislim da 10 dni), to je misljeno da lahko pripeljes motor na homologacijo, ampak lahko se na poti domov s prikolco tam ustavis, ker oni samo rabijo sliko motorja, sliko vin stevilke, slike gum in st km, nikoli ga niti ne zalavfajo

Autoscout 24 je dobra stran za to, italija pa zaradi blizine in izbire.

Jaz sem leta 2022 yamaho MT125 po koroni nasel letnik 2020 s 430km ..... 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

Zase v zadnjih 6h letih:

Yamaha MT125 za mulca

Triumph Tiger 1200 XCA

Triumph Tiger 1160 GT explorer - ta je bil nov iz salona v Bergamu

Triumph Tiger 1160 Rally explorer

Fiat Coupe 1995

 

Plus se 2 za kolege

 

Za rabljene v SLO dejansko sploh ne gledam vec, zacelo pa se je s tem da v SLO je slaba mreza/ponudba za Triumphe (od letos je drugace)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem letos pripeljal X-Maxa iz Dunaja za sina. In ni problem, je pa homologacija malo čez 90 EUR, pri avto krki. 

 

Kako pa naredijo izračun DMV ko kupiš vozilo od fizične osebe in ima manj kot 7000 km?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Uvozili smo starega. Postopek enak pri Juretu samo, da sem izbral FU Celje, ki je tudi hiter. Sem imel uvoz AD konec lanskega leta in je tudi šlo hitro

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 19 urami je mazdaman napisal:

Jaz sem letos pripeljal X-Maxa iz Dunaja za sina. In ni problem, je pa homologacija malo čez 90 EUR, pri avto krki. 

 

Kako pa naredijo izračun DMV ko kupiš vozilo od fizične osebe in ima manj kot 7000 km?

Vse je isto razlika je samo da s fizicno mas kupoprodajno, s salonom (pravno) pa fakturo.

To je edina razlika, dmv se pa ne racun vec na podlagi cene ampak samo se preko homologacije (eur razred pa tip motorja)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce si pa mislil da ima manj kot 6000km mogoce jenpa spet vse isto samo da furs doda se ddv glede na ceno vozila, se prav dobis odlocbo za ddv+dmv skupaj

 

Ce je pa nov, morajo napisati nujno na fakturo novo vozilo. V italiji za motor niso kompliciral sem kupil brez ive.

 

So pa tud nekateri kjer zahtevajo da placas ddv pri njih v tujini potem pa doma dobis nazaj oz odbijejo pri odlocbi (kontra postopek) casovno veliko dlje ampak rezultat isti stroskovno. Samo to ne vpliva za rabljene....

 

Furs pa vedno pogleda kmje in letnik prve reg na slo homologaciji, ki jo skeniras in dodas vlogi na edavkih

 

Za uvoz oz homologacijo rabis

- kupoprodajna oz racun

- original prometna odjavljena v drzavi nalupa za reg v sloveniji (orig prometno zadrzi amzs oz tisti ki dela homologo

- motor ali avto (samo za slikanje)

- pazi: tvoj dokument seveda (oseba ki je na racunu oz kupoprodajni vozila lahko to dela

 

Za dmv rabis oddati preko edavkov (pdf ali slika):

- kopija kupoprodajna ali racun

- kopija slo homologacija

 

Potem v edavke dobis odlocbo, jo placas, in na furs strani vpogled v placan dmv pocakas kak dan da se knjizi in se vidi da je za tvoj VIN placan dmv

 

Registriras In ti ostane slo prometna in holomologo ter odlocba fursa

 

 

 

 

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Živjo.

Jaz bi si tudi iščem motor iz tujine. A je situacija naslednja:

Z kupcem sva se načeloma zmenila za ceno, a bi on motor kar poslal k meni in uredil odjavo in papirje. Jaz sem mislil po motor poslati firmo ki se z tem ukvarja in je rešeno. A kupec ni za to... 

Torej jaz naj bi plačal kardostavljalni službi. Caka je pa, da bom lahko kao preveril podatke o motorju ob prevzemom motorja, da bom videl da je res vse OK.

Torej ni mi posredoval VIN-a da bi preveril na servisu če je ok glede garancije in konec koncev bi tudi rad videl, da motor ni ukraden...

Malo mi je sumljivo tole, kaj se vam zdi?  

 

LP
Aleks

Napisano
pred 9 minutami je alesks77 napisal:

Živjo.

Jaz bi si tudi iščem motor iz tujine. A je situacija naslednja:

Z kupcem sva se načeloma zmenila za ceno, a bi on motor kar poslal k meni in uredil odjavo in papirje. Jaz sem mislil po motor poslati firmo ki se z tem ukvarja in je rešeno. A kupec ni za to... 

Torej jaz naj bi plačal kardostavljalni službi. Caka je pa, da bom lahko kao preveril podatke o motorju ob prevzemom motorja, da bom videl da je res vse OK.

Torej ni mi posredoval VIN-a da bi preveril na servisu če je ok glede garancije in konec koncev bi tudi rad videl, da motor ni ukraden...

Malo mi je sumljivo tole, kaj se vam zdi?  

 

LP
Aleks

Tega modela daj takoj na ignore. Čim vidiš v stavku besedno zvezo "poslal bom kurirja, da plačaš njemu" se mu izogni v velikem loku. Tako je mene kontaktiral en iz Bolgarije, ko sem prodajal ojačevalec. Napisal sem mu, da ga bom prijavil policiji. V minuti so bili vsi njegovi  podatki  izbrisani.

Če bi bil prodajalec pravi, bi ti posredoval vse podatke, ki jih zahtevaš. Najbrž je tudi cena mamljiva? 

 

 

 

Napisano

Jah cena je OK,... ni spet v podnu nizka... 
Na autoscoutu sem najdu oglas in sva prek mailov vse...Mam tudi sicer telefonsko njegovo ampak ne govori angleško...
Nekak ga moram prepričat, da bi jz organiziral prevzem/prevoz da se stvari preverijo.... Oziroma da mi pošlje vsaj VIN. 

 

 

Napisano (urejeno)

Tko kot je alex omenil, to je ena vrsta scam-a, ki se ga nateguni poslužujejo.

Samo čas izgubljaš.

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je alesks77 napisal:

Jah cena je OK,... ni spet v podnu nizka... 
Na autoscoutu sem najdu oglas in sva prek mailov vse...Mam tudi sicer telefonsko njegovo ampak ne govori angleško...
Nekak ga moram prepričat, da bi jz organiziral prevzem/prevoz da se stvari preverijo.... Oziroma da mi pošlje vsaj VIN. 

 

 

Da ne boš ostal na koncu brez motorja in denarja. Poišči drugega. 

 

 

Napisano

ne govori angleško :), saj je na voljo google translate, deepl, itd....noče ti dati vin številke....heh, očitno je še naiven folk, potem pa beremo na 24 ur, da so jih ukradli za xy EUR....najbolje da mu pošlješ še številko bančne kartice, cvs kodo in pin in naj ti kar on nakaže :).....

Napisano

Kot sem jaz razbral, je @alesks77 tisti, ki bi po motor poslal “kurirja”…. Mogoče je pa prodajalec ravno zato sumnjičav ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Čeprav VIN bi mu vseeno moral dat. 😉

 

Moral? Zakaj ze? Ti das nekomu svoj VIN, ce si mnenja, da je nategun? :P ... Mogoce uni prodajalec tudi misli, da je nategun... 😅

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je res. Mogoče pa prodajalec misli, da je nigerian scam.

 

Samo zakaj pa bi ga potem on poslal, če je menja da je scam?

Napisano

Prevec zakajev je... jaz osebno bi pac tako ponudbo pozabil in iskal naprej ... :) Ce bi bila ponudba res tako zanimiva in bi to bil eden izmed redkih prodajalcev, ki prodaja to, kar iscem, bi pac reskiral in se sam zapeljal do kupca... seveda ce ni nekje na drugem koncu sveta ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič ne rečem. Čim dlje je treba biti aktiven, vsak po svoje. Samo vseeno pa recimo 10 let nazaj še ni bilo problem priti do zdravnika za karkoli, zdaj so že težave. Nimamo pa vsi vez po bolnicah, da bi vrste preskakovali. Specialisti stanejo. Zdaj, preveč uživanja tudi prinese veliko možnost, da bo breme padlo skrbi padlo na naslednjo generacijo, ki bo to težko zmogla pri vseh bremenih, ki nastopijo v življenju. Jim to želiš?
    • this is my first post
    • Moja starsa mata 700 in 800€ penzije, Normalno zivita, problem je stara bajta marlesa ki je grajena etazno s salonit stenskimi ploscami....elektrika ma trde stare kable z nicenjem....to je treba kasneje samo prodat oz iz nule, vzdrzevanje je brezpredmetno. Delavski razred jugoslavije. Oce se bori z demenco. Ne gre toliko za denar kot to, da si prisoten, oz mas nekoga, ker patronazne pozabi, to je surova rutina...no pa gre tudi za zdravstvo. Nekajkrat je bilo treba iti privat ker ne mores cakati pri nujnih primerih ..  
    • Pazite. Ni problem, če hitro flikneš. Problem je, če dolgo živiš. Pri 50ih, 60ih ti še mogoče izgleda, da bo šlo tudi kasneje, samo velika možnost je, da ne bo šlo. Kdo te bo podpiral potem, ko ne boš imel več denarja in boš napol živ? Malo je treba tudi na leta tam od 70ega do 100ega razmišljati in ne vse zagoniti zdaj. Seveda pa ne vsega prišparati, ker to pa spet nima smisla. V glavnem, resni problem v starosti za ljudi te genaracije in naprej bo, če bodo dolgo živeli in bodo brez sredstev. Penzija? Ja, za sekret papir pa bencin, za drugo pa ne bo.     Avto je enostavno kupiti, ker je en kup financiranj s strani avto hiš za nove in rabljene avte na voljo, da se ljudi namami v to smer (banke, Leanpay, paylater, itd.). Zato to tudi tako lepo laufa. Redki s(m)o takšni, ki damo za avto iz žepa in ga potem vozimo 10 let. Za kakšno drugo stvar je že bolj problem denar napraskati skupaj.
    • Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.   Kaj naj rečem?   Super zadevca, ampak to že veste 🙂    Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.   Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂  Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot  140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan.  Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.   Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu,  malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko  stopit iz njega po zaključku vožnje.    Imam pa par vprašanj:   1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?   2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo.    3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.