Skoči na vsebino

Nakup CX5 165 manual

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja proti CX5 ima notri precej lepšo armaturko. Od CX5 je na nivoju moje bivše M6 (letnik 2014-2017), edino infotaiment je zamenjan, tako da čisto nerazumljivo za vozilo letnik 2025.

Napisano (urejeno)

Ma ne govorim o infoteimentu, govorim o videzu armaturke. Info za mene ni neki bistvenega pomene kar imam za pritiskanje po enkranu telefon, mi je pa pomemben videz notranjosti, da se dobro počutim. CX5 po mojem mnenju res potrebuje rerfesh armaturke, verjetno je ključno da me je preveč spominjala na moji staro M6.

Screenshot_20250125_160038_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250125_173715_Samsung Internet.jpg

Popravljeno od ignacij
Napisano

Res je zadnji FL šestke ima pa za moje pojme eno najlepših armaturk v Mazdah nasploh. Dovolj čistih linij, nobenega pretiravanje, ravno dovolj velik zaslon, da ni moteč, gumbi na pravih mestih in še vedno gumbi. mehka na otip, eleganca brez nepotrebnega kiča in lišpanja (... ja še vedno govorim o armaturki, čeprav se zdi, da opisujem kako tetico sramezljiv).

 

Dejansko, čisto vsak, ki se kdaj pelje z mano vedno reče kolk je dobra armaturka in to tako sam od sebe brez, da bi ga vprašal al pa se bi sploh pogovarjala o avtih. Še celo mlajši sodelavci, kjer bi pričakoval, da bi bili navdušeni raje nad nekim big screenom in infotejmentov priznavajo, da je tole lepše in mnogo bolj skladno kot v večini ostalih vozil.

33112_1.png

Napisano
dne 25. 1. 2025 ob 17:36 je ignacij napisal:

Ma ne govorim o infoteimentu, govorim o videzu armaturke. Info za mene ni neki bistvenega pomene kar imam za pritiskanje po enkranu telefon, mi je pa pomemben videz notranjosti, da se dobro počutim. CX5 po mojem mnenju res potrebuje rerfesh armaturke, verjetno je ključno da me je preveč spominjala na moji staro M6.

Screenshot_20250125_160038_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250125_173715_Samsung Internet.jpg

Infoteiment je kar velik del notranjosti oz. armature in pri šestki je zaslon res že zastarel. 

Napisano

Povsod v mazdah je zastarel,..oz skromen napram kaj drugi ponujajo.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Meni je pa ravno to všeč ... da pri vožnji zadostujejo razpoložljivi fizični gumbi. 

Tudi meni. Avta, ki nima nobenega fizičnega  gumba več, ne bi kupil. 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Tudi meni. Avta, ki nima nobenega fizičnega  gumba več, ne bi kupil. 


Sj od 2026 avto ne bo vec mogu dobit 5 zvezdic na euro ncap, ce ne bo imel fizicnih gumbov

  • Všeč 4
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.