Skoči na vsebino

Mazda6 zaprtje EGR ventila

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zdravo prijatelji!

 

Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.

 

Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.
 

Naprošam tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Ali če kdo pozna koga, ki je to opravil.

Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.


Najlepša hvala za katerikoli nasvet in odgovor!

P.D.

 

Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi:

  • nova odmična gred
  • Menjana turbina
  • Menjana zračna loputa
  • Novi senzor pretoka zraka
  • Očiščen sesalni kolektor (speskan)
Popravljeno od PeroD
Pozabil se zahvaliti :)
Napisano

Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..

 

Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez :prstgor:

 

Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas.

 

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je NevLado napisal:

Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..

 

Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez :prstgor:

 

Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas.

 

Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. 

A ni dovolj 175 konjev in  420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. 

 

NevLado. 

O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉

😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
8 hours ago, Alex said:

Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. 

A ni dovolj 175 konjev in  420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. 

 

NevLado. 

O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉

😉


Fantje hvala za odgovor! 
 

DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe.

 

Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)?

 

Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača.

 

Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več ;) Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.

 

Napisano
dne 21. 9. 2025 ob 14:12 je PeroD napisal:


Fantje hvala za odgovor! 
 

DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe.

 

Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)?

 

Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača.

 

Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več ;) Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.

 

@miha20 ti je strokovnjak....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.