Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tele ?voh verzije je pomoje brezveze kupovat, razen ?e so sedaj kaj cenej? zavarovanja, ker so se razredi delil :) Pa da ?e ne omenjamo, manj?e feltne, sam en izpuh, mislim, da ma tud manj?e bremze, .....

Napisano

Tele ?voh verzije je pomoje brezveze kupovat, razen ?e so sedaj kaj cenej? zavarovanja, ker so se razredi delil :) Pa da ?e ne omenjamo, manj?e feltne, sam en izpuh, mislim, da ma tud manj?e bremze, .....

 

+ slab?i menjalnik

feltne so manj?e?

Napisano

hm.. tamocne Special edition 40th, R3 verzija in prefacelift GT verzija imajo 19" :) tak da, malo je to res.. ampak standardne so pa te 18ke 5krake.

 

menjalnik je pa 5speed na svohni in 6speed na gajstni

Napisano

A ni tako, da je razlika med avtoma samo v elektroniki. :blush:

 

Kolikor vem so zdaj novi razredi pri Triglavu

Evo, te?ko pri?akovana tabela

 

levo AO, desno AOplus, PR14 - je pa treba opozorit, da je na starost voznika sedaj do 15% popusta, 5% na stalnost pa ?e neke interne bonitete ima triglav na ne?kodno dogajanje, tako da se cene, razen pri ?isto novi stranki in pa lastniku mlaj?em od 28 let, razlikujejo, torej so ni?je.

 

do 40 kw: 323,81 ? 366,32 ?

40-50 kw: 349,71 ? 395,62 ?

50-60 kw: 371,90 ? 420,71 ?

60-70 kw: 408,43 ? 462,03 ?

70-80 kw: 438,41 ? 495,95 ?

80-90 kw: 501,26 ? 567,06 ?

90-100 kw: 548,86 ? 620,89 ?

100-110 kw: 631,11 ? 713,95 ?

110-120 kw: 656,05 ? 742,16 ?

120-130 kw: 701,96 ? 794,10 ?

130-150 kw: 903,73 ? 1022,35 ?

150-200 kw: 1004,15 ? 1135,95 ?

200-250 kw: 1024,22 ? 1158,66 ?

250-300 kw: 1054,37 ? 1192,76 ?

nad 300 kw: 1104,55 ? 1249,54 ?

 

Kdo mi bo dal zdej za per k sm porabu pou ure da sm tole zra?unou pa spisou :P

Napisano

nop, v menjalniku 100% :)

 

o to je fajn.. potem je Rx8 tut cenej :)

 

Pardon ja, menjalnik je tudi definitivno drug. sramezljiv

Ja druga?e je pa tole fajn inovacija koneckoncev ima dandanes vsaka malo bolj?a limuzina z dizlkom pod haubo (groza! :D ) ve? kot 130kW tako, da je ?e skrajni ?as, da tak ne pla?uje isto kot naprimer nekdo z M3 itd...

 

PS: Hecn je k je sedaj Megane RS v ni?ji zavarovalni klasi kot Focus RS ?eprav imata realno zelo majhno razliko v konjih in sta si zelo konkuren?na. :hudicek:

Napisano

automatik? :hohoho:

ne no, fajn se slis kar se tice mehanike.. :) sam je pa grd

 

tut men oblika ni u?e?. A ti tut sovra?i? avtomatike? :D

Napisano

cist.. :) moj fotr ga ma in mi ga je obup vozit. oropa voznjo vse zabave :D dolgcajt za popizdit.. nic feedbacka od nikoder

 

js tut pravm, da je to ?iv dolgcajt :D Sicer nvem kok je kej pri temu, ker ma mo?nost preklaplanja men klasi?no vo?njo in ?portno vo?njo. Kokrkol, dolgcajt je v vsakem primeru.

Napisano

js tut pravm, da je to ?iv dolgcajt :D Sicer nvem kok je kej pri temu, ker ma mo?nost preklaplanja men klasi?no vo?njo in ?portno vo?njo. Kokrkol, dolgcajt je v vsakem primeru.

 

nic, v visjih obratih ti prestavlja :)
Napisano

Avtomatiki so zakon, samo pravi morajo biti. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
Napisano

ma sej se ne gre zato , ?e nima? lih 400+ hp oz ni sportnik po dusi je cisti dolgcajt avtomatik ker nimas nic od njega samo gas in bremza, dual clutch gor ali dol :)

Napisano

Jo?a, ne razume? ti to Honda sceno... :hohoho: Honda je kot vino - starej?a je bolj?a je in ve? vredna. ko bo stara 20 let bo ?e kakega jur?ka gor pa kljub temu, da bo sklopka hin, pa ?e kak sihron, ma da bo olje pila pa ?e kaj - ampak bo pa Honda civic VTI z neverjetnimi 161KM :aaaaa:

33112_1.png

Napisano

?e je tole sme?no nizka cena (beri zadnji odstavk), pol ne vem kako ceno naj bi mel skoraj 20 let star avto? <_<

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3916956&show=1

 

 

Ko gledam podatke tega avta in ceno bi moral mojega prej?njega prodat za 20.000 ? :vskalo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Ko gledam podatke tega avta in ceno bi moral mojega prej?njega prodat za 20.000 ? :vskalo::hohoho:

 

Pa kupit za 40.000....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa kupit za 40.000....

 

Dr?i :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pa si ti ?e sli?al za DSG in nasploh te nove avtomatike?

 

niti se ne spoznam na te zadeve tolk, avtomatik je zame avtomatik, se prav dolgcajt :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.