Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Labi je itak znanstvenik s temi bremzami. jaz ?tudiram na Brmbo, drag k svina? Ne vem, kolega je govoru od 65? po kosu, kar mi ni ne vem kolk.... ?e vseen ve? kot for free ?e je garancija. pa plo??ice pa si na 200...kurc pa tak nov let ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Dobil sem ?e ponudbo za TRW komplet spredaj in zadaj(diski+plo??ice) za 300?. V primerjavi z EBC 411?. Pa dobi? jih naslednji dan, ko jih naro?i?. Pravjo tudi, da so OK. A jih ima slu?ajno kdo na avtu, da bi povedal, kako se obnesejo?

Napisano

Po mojem je zmagovalna kombinacija-navadni gladki Brembo diski+Ferodo plo??ice. :bravo:

 

 

Napisano

Jaz sem z TRW - LUCAS plo??icami zadovoljen ampak zgleda Labi ni imel dobrih izku?enj kakor jaz ne z ATE

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

sel na original, ker sem dobil cel sistem zastonj :)

drugace pa najboljsa kombinacija brembo diski (navadni) in ferodo ploscice...edin si moras vzet dost casa, da jih dobis (in potrpljenja seveda)

ob velikem servisu na moji mx-5ki sem zamenjal ?e diske z brembovimi in ferodo plo??ice pa mi prov fajn cvili, sploh ob majhnem bremzanju :(

diski kupljeni pri herkulesu za 40eur kom

Napisano

matr pol se pa pejt..... vsak ima slabe izkusnje. najbuls d kupm keramiko od Q7 V12TDi. pa bo disk vecji kot cela guma :hohoho:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jaz tudi moram zamenjati vse diske-spredaj in zadaj. Poslal sem povpra?evanje za EBC na RSR in dobil spodnjo ponudbo. Skupaj za cel komplet (navadni diski) 411?. Me pa zanima, ali so ti diski in plo??ice res toliko bolj?i od ostalih (recimo Bosch, ki jih dobim prednje 2 kosa za cca110?, da upravi?ijo toliko vi?jo ceno? ?akam pa ?e ponudbo za Brembo komplet z plo??icami in eno z brembo diski in ferodo plo??icami.

 

Aja, pa a so "grooved" diski veliko bolj?i od gladkih?

 

lp

 

Spo?tovani,

 

cene za proizvode EBC so slede?e:

-sprednja os:

1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 81? z ddv

1x garnintura EBC redstuff plo??ic 88? z ddv

1x kos EBC gladek disk 73? z ddv

1x kos EBC grooved disk 122? z ddv

-zadnja os:

1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 80? z ddv

1x garnintura EBC redstuff plo??ic 92? z ddv

1x kos EBC gladek disk 52? z ddv

1x kos EBC grooved disk 91? z ddv

 

Naro?ila se zbirajo do vsakega konca tedna, rok dobave je 5-10 delovnih dni od dneva oddaje naro?ila.

 

Lep pozdrav

Best regards

 

Grooved disk se neprimerno bolje hladi in odvaja prah - ki je na primer pr green stuff velik, rdece so bolje.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi moram zamenjati vse diske-spredaj in zadaj. Poslal sem povpra?evanje za EBC na RSR in dobil spodnjo ponudbo. Skupaj za cel komplet (navadni diski) 411?. Me pa zanima, ali so ti diski in plo??ice res toliko bolj?i od ostalih (recimo Bosch, ki jih dobim prednje 2 kosa za cca110?, da upravi?ijo toliko vi?jo ceno? ?akam pa ?e ponudbo za Brembo komplet z plo??icami in eno z brembo diski in ferodo plo??icami.

 

Aja, pa a so "grooved" diski veliko bolj?i od gladkih?

 

lp

 

Spo?tovani,

 

cene za proizvode EBC so slede?e:

-sprednja os:

1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 81? z ddv

1x garnintura EBC redstuff plo??ic 88? z ddv

1x kos EBC gladek disk 73? z ddv

1x kos EBC grooved disk 122? z ddv

-zadnja os:

1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 80? z ddv

1x garnintura EBC redstuff plo??ic 92? z ddv

1x kos EBC gladek disk 52? z ddv

1x kos EBC grooved disk 91? z ddv

 

Naro?ila se zbirajo do vsakega konca tedna, rok dobave je 5-10 delovnih dni od dneva oddaje naro?ila.

 

Lep pozdrav

Best regards

 

 

Dobil sem ?e ponudbo za TRW komplet spredaj in zadaj(diski+plo??ice) za 300?. V primerjavi z EBC 411?. Pa dobi? jih naslednji dan, ko jih naro?i?. Pravjo tudi, da so OK. A jih ima slu?ajno kdo na avtu, da bi povedal, kako se obnesejo?

 

 

Evo, sedaj sem dobil ?e ponudbo iz motomata:

 

Spredaj: Brembo diski 120? par, zavorne plo??ice Ferodo 105?

Zadaj: Ferodo diski 99? par, zavorne pl??ice Ferodo 52,20?

 

Skupaj torej: 376,2?. Dajo pa 20% popusta na gotovino, torej pride 301?.

 

Torej pride komplet TRW in kobinacija BREMBO + FERODO pribli?no enako, EBC pa cca 110? dra?ji.

Eni tu hvalite ene, drugi druge...

 

Zdaj se pa samo odlo?it, katere vzet... :D

Napisano

jaz bi ti predlagal brembo pa ferodo...

ce cvili to ni nc.glavno da prime pa ne trese

 

TRW mi je zacel trest ze po 13.000km...

 

 

aha se to: lahko vzames diske brembo in ferodo, ploscice pa nipparts (so tudi ok in dosti cenejse, vprasi pri potokarju)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz bi ti predlagal brembo pa ferodo...

ce cvili to ni nc.glavno da prime pa ne trese

 

TRW mi je zacel trest ze po 13.000km...

aha se to: lahko vzames diske brembo in ferodo, ploscice pa nipparts (so tudi ok in dosti cenejse, vprasi pri potokarju)

 

Se strinjam,Labi.Razne EBC pa Ferodo Racing cvilijo.Vse ?portne plo??ice cvilijo pa ?e rabijo cajt,da se segrejejo ?ele potem primejo.

Jaz imam prav sedaj spredaj gor Ferodo in so res zakon-primejo kot hudi?. :bravo:

 

 

Napisano

Bosch plo??ic se je za iazogibat, sicer primejo ok, samo prh pa leti okrog da je veselje in feltne so usrane po 20 kilometrih. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Torej i??em dobro kombinacijo za svoje prednje zavore do 140-150?. Na razpolago imam lucas komplet ali brembo diske + EBC green stuff plo??ice. Katero od teh, oz ali je kaka bolj?a varijanta na trgu?

Napisano

Torej i??em dobro kombinacijo za svoje prednje zavore do 140-150?. Na razpolago imam lucas komplet ali brembo diske + EBC green stuff plo??ice. Katero od teh, oz ali je kaka bolj?a varijanta na trgu?

 

Moja zmagovalna kombinacija je Brembo navadni gladki+ Ferodo plo??ice (?e jih dobi?).

Tudi EBC green stuff so o.k.

 

 

Napisano

Torej i??em dobro kombinacijo za svoje prednje zavore do 140-150?. Na razpolago imam lucas komplet ali brembo diske + EBC green stuff plo??ice. Katero od teh, oz ali je kaka bolj?a varijanta na trgu?

 

js sm tut za Brembove ;)

Napisano

samo so drage ko pes...

 

jaz moram pohvalt tele autostreet - sam ne vem za ker avto isces - xedoska ostaja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

xedos ostaja :bravo: . Dokler ne bo denarja spet za kaj konkretnega. To sem,gledal v tujini, je komplet 138? z po?tnino vred, ampak sem sedaj z eurotonom govoril in jih imajo po 45? kos, ampak nimajo pa plo??ic, samo TRW. Tako da sem naro?il pri njih diske, pri motmatu pa zdej preverjajo ?e se bo dalo poslat po po?ti ferodo plo??ice. (brembo disk je pri njih 55?).

 

EDIT: Hehe, nekaj ?udno sme?nega se je zgodilo, kli?em motomat za plo??ice in mi pravijo da sem preko eurotona naro?il diske in ?e ?em da jim ?e plo??ice po?ljejo. Kako je lahko isti disk cenej?i preko posrednika mi ni jasno, mi je bilo malo nerodno pa sem samo zajecljal ja :D .

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Evo, da malo o?ivim temo....

 

Mazda 6, letnik 2007 prevo?enih 70 000 kilometrov. Znan sem, da zaviram zelo malo, ?e se mi ne mudi kam :)

 

Bilanca:

 

25 000 km stru?enje diskov

 

45 000 km menjava diskov

 

69 000 km stru?enje menjanih diskov

 

Torej imam sedaj cca 20 000 km mir potem bo spet treslo. Poleg tega ugotavljam slabo naleganje plo??ic na zadnje diske? Ideje?

 

Kak?na je re?itev? kolega je imel M6 1.8, preskusil je 5 razli?nih proizvajalcev diskov vsi so tresli po nekaj tiso? km. Je res treba dat gor 17 col in ?eljusti od MPS? Katastrofa, te zavore. in baje so nove M6 prav tako problemati?ne....

 

KAj predlaga velecenjeni ajvarius? Seveda za dosegljiv denar...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Glede na to, da menjate razli?ne znamke zavor in so vedno iste te?ave je kriva le ?e velikost zavor. Velikost diskov ponavadi dajo tak?no, da gor pa?ejo naprimer 15 col ker so cenej?e kot 16 col zaradi ?esar kon?ni kupec re?e "u fajn, bom imel poceni gume". Mazda 6 dizel (in GT) ima isto velike diske kot moj Clio pa s tem, da je Mazda 6 dosti te?ji avto. 1.8 bencinar ima ?e manj?e. Hecno je, da ima Mazda 3 GTA ve?je diske (300mm) kot vse na?tete Mazde 6. ?e mene vpra?ate bi morali Mazde 6 imeti isto velike kot Mazda 3 in bi vi imeli bistveno manj te?av. <_<

Napisano

Jebiga to ?e ni razlog da da? na cesto avto brez bremz. Zakaj ima lahko clio tako vzorne bremze? Imel sem letnik 2003 billabong, to se ustavi kot pesmica.

 

Kurc pa avto za 25 k? in ve? ki se ustavlja kot lojtrski voz.

 

In re?itev ni samo v velikosti diskov, lahko bi bili 5 mm debelej?i, pa tudi neb tresli pomojem.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

meni ze kakih 130.000km ne tresejo vec...

zdaj so trenutno brembo in mazda plsocice, zadaj pa mazda in niparts, zelo dobro zavira, sploh pri visjih hitrosti

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

In re?itev ni samo v velikosti diskov, lahko bi bili 5 mm debelej?i, pa tudi neb tresli pomojem.

 

Ja res je, ne bi se tako hitro pregreli.

 

zdaj so trenutno brembo in mazda plsocice, zadaj pa mazda in niparts, zelo dobro zavira, sploh pri visjih hitrosti

 

Za probat je.
Napisano

Jaz sem samo zamenjal original Mazda plo??ice(ki so mimogrede za en organ) z Ferodo in glej ?udo,diski kar naenkrat pri zaviranju ne tresejo ni? ve?.

Prej sem imel vedno vzorno ?ista plati??a sedaj pa so vedno ?rna od zavornega praha.Le zakaj? ;):D

ko sem videl,kak?ne so bile zamenjane plo??ice,sem se zgrozil.Kot kamen trde.

In kaj se zgodi,ko drsa? drugo ob drugo dve trdi stvari?Ena mora "popustit".In to je disk,ki je bolj mehek kot te original plo??ice.

 

 

Napisano

Zna bit Alex, da ma? kar prav. Pri moji prej?nji Mazdi se prakti?no feltne niso ni? mazale od zavornega prahu pa so bili diski na vsakih 40.000km zviti pri tem, da zelo malo bremzam. Pri novi ?estki pa so plati??a skos ?rna od prahu ampak pri 50.000km zavira gladko kot po putr?ku, nobenih sledi o kakih zvitih diskih.

 

Druga?e pa ?e je komu kej v tola?bo - moj slu?beni Golf VI je mel ?e 2x menjane diske pa avto ?e nima 30.000km pa z njim delam skoraj tako lepo kot z mojo Mazdico.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.