Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja to je tudi moj namen sam sem vseeno malo poprasal tukaj po forumu da vidim usaj pri cemu sem, bi mi priporocili kakega dobrega mojstra/servis.

 

lp

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

ja to je tudi moj namen sam sem vseeno malo poprasal tukaj po forumu da vidim usaj pri cemu sem, bi mi priporocili kakega dobrega mojstra/servis.

 

lp

 

Avto pelko v Senici pri medvodah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Cao

 

No bom kar tukaj opisal kako sem zadevo resil s zavorami,...

Zavore sva s stricem skupaj pregledala, vodila in vse druge zadeve so delovale kot se more torej niso bila nic zarustana in fino namazana, bilo pa je potrebno menjati ploscice, prve in zadnje.

 

No jaz sem se odlocil da nabavim komplet torej stiri diske in 4pare ploscic, zadevo sem nabavil od Lucas TRW neka nemska firma (se mi zdi) in mi je prislo dosti ugodno, zadevo sva zmontirala in moram reci da delujejo zelo dobro.

 

Torej stare diske sem obdrzal so videti bolj bogi predvsem zadnji vendar jih je stric pregledal (ima le nekaj vec oz kar precej vec izkusenj kot jaz), diski niso zviti imajo le malo roba stari so cirka 7let torej so se prvi original, kar je pac ocitno jih je nacela rja so le za spucati in za postruziti, torej ce pridejo kaksnemu Mazdasu prav naj me konktaktira.

 

Prilagam se nekaj slik, novih in starih

 

Novi diski

Objavljena slika

 

Stari diski (letnik 2004 fino rjavi in malo v slabsem stanju)

 

Sprednji

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Zadnji

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Vsi stirje

Objavljena slika

 

LP Dejan

 

PS upam da ne krsim kaksnega pravila foruma ce pa ze se opravicujem

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Bom pa ?e jaz pristavil lon?ek... :) Kljub temu, da pri meni tokrat najbr? ?e ne bo treba zamenjati diskov, bom nadaljeval kar v tej temi. Upam, da ne bo kdo zameril.

 

Na moji M3 2004 bodo za zamenjati vse 4 zavorne plo??ice. ?elel bi si, da je zadeva vsaj na tem nivoju, kot do sedaj (t.j. original) ali pa seveda bolj?a.

 

Kaj svetujete? Se spla?a dati malo ve? denarja? Je potem zares tudi kaj ve? muzike?

Kaj je najbolj?a varianta price/performance (kaj nabaviti in kje)?

 

Trenutno sem dobil eno ponudbo za plo??ice Zimmerman (Germany) - komplet spredaj in zadaj je 92 EUR.

Je to OK ponudba? So te plo??ice sploh zakaj?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Bom pa ?e jaz pristavil lon?ek... :) Kljub temu, da pri meni tokrat najbr? ?e ne bo treba zamenjati diskov, bom nadaljeval kar v tej temi. Upam, da ne bo kdo zameril.

 

Na moji M3 2004 bodo za zamenjati vse 4 zavorne plo??ice. ?elel bi si, da je zadeva vsaj na tem nivoju, kot do sedaj (t.j. original) ali pa seveda bolj?a.

 

Kaj svetujete? Se spla?a dati malo ve? denarja? Je potem zares tudi kaj ve? muzike?

Kaj je najbolj?a varianta price/performance (kaj nabaviti in kje)?

 

Trenutno sem dobil eno ponudbo za plo??ice Zimmerman (Germany) - komplet spredaj in zadaj je 92 EUR.

Je to OK ponudba? So te plo??ice sploh zakaj?

 

pred 2kkm menjal vse plo??ica -vtaknil TSW biv?i lucas in za 1x sem zadovoljen! Diske sem ?e za 1x obdr?al ker so ?e v mejah tolerance! cena 90?

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pred 2kkm menjal vse plo??ica -vtaknil TSW biv?i lucas in za 1x sem zadovoljen! Diske sem ?e za 1x obdr?al ker so ?e v mejah tolerance! cena 90?

lp

 

?e enkrat TRW :jupiii:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

trw lucas sem mel....zivi shit

sej verjetno pise tukaj na zacetnih straneh...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Js sem se prej?nji teden "malo" pozanimal za moje ?ajbice in se mi je zdela ok cena cca 200?/kos :blush: + 200? komplet plo??ice. To je za spredaj, zadaj sem jih pa ?e zamenjal je pa komplet plo??ic cca 60?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bom pa ?e jaz pristavil lon?ek... :) Kljub temu, da pri meni tokrat najbr? ?e ne bo treba zamenjati diskov, bom nadaljeval kar v tej temi. Upam, da ne bo kdo zameril.

 

Na moji M3 2004 bodo za zamenjati vse 4 zavorne plo??ice. ?elel bi si, da je zadeva vsaj na tem nivoju, kot do sedaj (t.j. original) ali pa seveda bolj?a.

 

Kaj svetujete? Se spla?a dati malo ve? denarja? Je potem zares tudi kaj ve? muzike?

Kaj je najbolj?a varianta price/performance (kaj nabaviti in kje)?

 

Trenutno sem dobil eno ponudbo za plo??ice Zimmerman (Germany) - komplet spredaj in zadaj je 92 EUR.

Je to OK ponudba? So te plo??ice sploh zakaj?

 

Jaz sem dal gor od Ferodo in so bomba.Diske sem obdr?al stare,ker so ?e kot novi.

 

 

Napisano

Hvala za dosedanje predloge in komentarje.

 

Kako so pa te variante (Ferodo, TSW, ...) primerljive z originalnimi - cenovno in performa?no? Katere plo??ice so sploh original gor?

Zaenkrat imam le z original zavorami izku?nje in bom tud le s temi lahko primerjal...

 

S firmo Zimmerman pa o?itno nima ?e noben izku?enj?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Hvala za dosedanje predloge in komentarje.

 

Kako so pa te variante (Ferodo, TSW, ...) primerljive z originalnimi - cenovno in performa?no? Katere plo??ice so sploh original gor?

Zaenkrat imam le z original zavorami izku?nje in bom tud le s temi lahko primerjal...

 

S firmo Zimmerman pa o?itno nima ?e noben izku?enj?

 

Ferodo so bolj mehke od originalnih (original ratajo s ?asom trde in za?nejo diski tresti,folk misli,da so diski zviti) in malo ve? ?rnega praha je na feltnh.Se pa nikoli ne pregrejejo tudi po velikih spustih. :bravo:

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mam eno upra?anje. In sicer mi na M3 trese sprednja leva guma od hitrosti 90km/h pa do nekje 120 km/h. Tresenje je isto kot, da guma ni centrirana ampak to ni razlog, ker so gume nove in na novo centrirane. Ali je mo?no, da bi biu lahko zvit disk in se to podobno obna?a oz ?uti.

 

Hvala

Napisano

Mam eno upra?anje. In sicer mi na M3 trese sprednja leva guma od hitrosti 90km/h pa do nekje 120 km/h. Tresenje je isto kot, da guma ni centrirana ampak to ni razlog, ker so gume nove in na novo centrirane. Ali je mo?no, da bi biu lahko zvit disk in se to podobno obna?a oz ?uti.

 

Hvala

 

disk trese med bremzanjem, ne bi bilo pa prvi? da bi nova gume presko?ila in potem se 'odcentrira'. to se zgodi ko zamenja? in kmalu na polno bremza? in jo obrne na feltni.

 

Jaz bi ?el ?e enkrat pogledat gumo, potem pa optiko, ?e je guma ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

disk trese med bremzanjem, ne bi bilo pa prvi? da bi nova gume presko?ila in potem se 'odcentrira'. to se zgodi ko zamenja? in kmalu na polno bremza? in jo obrne na feltni.

 

Jaz bi ?el ?e enkrat pogledat gumo, potem pa optiko, ?e je guma ok

 

Da bi tebi obrnilo gumo te?ko verjamem, ni pa nemogo?e.

Men so se obrnile vse 4 gume. :blush: , kar se bo v manj kot tednu lahko spet ponovilo. :blush:

Ti poglej kaj je s polosovino, notranjim homokineti?nim ali pa zunananjem, lahko pa da je kak kon?nik volana lahko pa da je le?aj.

Lahko pa da ti trese kako drugo kolo in se vibracije tako prena?ajo, ne bi blo prvi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mam eno upra?anje. In sicer mi na M3 trese sprednja leva guma od hitrosti 90km/h pa do nekje 120 km/h. Tresenje je isto kot, da guma ni centrirana ampak to ni razlog, ker so gume nove in na novo centrirane. Ali je mo?no, da bi biu lahko zvit disk in se to podobno obna?a oz ?uti.

 

Hvala

 

A ima? neoriginalna lita plati??a gor? ?e je odgovor "da", preveri ali slu?ajno potrebuje? centrirne obro?ke na sredinski luknji plati??a, ker je mo?no, da je ta luknja ve?ja od osnega zaklju?ka. ?e kolo ni ?isto v sredini vrtenja bo treslo kot zme?ano.

33112_1.png

Napisano

Al pa ?e je zvita feltna, pol je tud sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Guma je tresla ko sem imel zimske gume na jeklenih plati??ih in trese tudi zdaj ko imam original lita plati??a.

Res pa je, da mi je mojster, ki je menjal gume reku, da je feltrna skrivlena ompak jo mam na zadjem delu avta. Mo?no da je prej?ni lastnik zadel ob ka?en robnik in po?kodoval avto. dal sm ?e enkrat na brzino pregledat zglobe in osovino pa niso n? najdl, takrat je bila kao zimska guma jaj?asta in naj bi blo to krivo.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Men je pa v?eraj prav lepo zakuhala zadnja leva ?eljust, ki je vso pot do celja lepo dr?ala disk.... Sicer se ni kadilo, je bil pa po?teno vro?. Kaj lahko nardim? Plo??ice bom menjal, ker jih je samo se cca 2 mm 97000km. Ferodo, Lucas, TRW? kako pa cilinder prelaufat, da mi neha grabit in ali je treba diske podrejat, oz pobrusit?

 

thnx.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ferodo so bolj mehke od originalnih (original ratajo s ?asom trde in za?nejo diski tresti,folk misli,da so diski zviti) in malo ve? ?rnega praha je na feltnh.Se pa nikoli ne pregrejejo tudi po velikih spustih. :bravo:

 

 

In kako ve?, da je to zaradi plo??ic in ne diskov? Dokler ne zamenja?, potem ve? :-)

Napisano

kako pa naj cilinder pregonim da ne bo ve? ?tekal, ?e je to to? Ker ?tifta oz vijaka sta lepo gibljiva.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.