Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra. 

 

Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:

 

bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Aha, ja, seveda. In jaz sem včeraj v gozdu srečal pošast iz jezera Loch Ness. Ne verjameš? Nič hudega, saj tudi jaz tej spletni strani ne verjamem. Ker imam določene izkušnje, ko sem tja vozil BTjca - po dvakrat na leto, pa še vedno je bil čedalje bolj rejnat...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Vedno zaupaš proizvajalcu? 

Jaz ne... Včasih je povratna informacija zlata vredna. 

Napisano
pred 3 urami je Shrek napisal:

Vedno zaupaš proizvajalcu? 

Jaz ne... Včasih je povratna informacija zlata vredna. 

 

Včasih povratna informacija rada pretirava.

 

 

Napisano

Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.

 

Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.

Napisano
pred 56 minutami je Agerg napisal:

Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.

 

Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.

grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)

Napisano

Jaz ga ravno iz tega razloga ne parkiram pred bajto kjer so novi tlakovci, ampak ga parkiram pod nadstresek kjer imam ploscice.

Napisano

To je super zadeva. Na podvozju je staro jedilno olje, da ne rošta, je pa za nagrado cel hof vsran 🫣

 

Če dam to na moje avte, me domači kastrirajo, če ne obglavijo.

Napisano (urejeno)

Klasično slovenceljstvo, vse samo proti in negativno, kaj je pa potem alternativa, kaj je bolje od tega kar dela tri krone....kako vi to rešujete, kaj delate, s čim.....rešitve ?!? glede na strokovnjake na forumu pričakujem vsaj 100 alternativ :).....(eden od politikov je imel enkrat slogan "ne jamram, iščem rešitve...." no tudi tisto ni pomagalo kaj veliko :))

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)

Eh, saj ni tako hudo. Jaz sem pač rekel, da preizkusim tole pa da vidim. Je pa prejšnji lastnik bil pahnjen na pranje avta in je tudi podvozje preveč oprano. Bolje, če je to malo naoljeno.

Pa cena ni nekaj visoka, tako da zaenkrat je plus večji. Na dolgi rok pa malo ocenim, če bom tole delal.

Popravljeno od Agerg
Napisano (urejeno)

Če kupiš nov avto za par let je vse to brezveze, ker do cca 5-7let nebo nič hudga s podvozjem.... :nevem:

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je sportman333 napisal:

Klasično slovenceljstvo, vse samo proti in negativno, kaj je pa potem alternativa, kaj je bolje od tega kar dela tri krone....kako vi to rešujete, kaj delate, s čim.....rešitve ?!? glede na strokovnjake na forumu pričakujem vsaj 100 alternativ :).....(eden od politikov je imel enkrat slogan "ne jamram, iščem rešitve...." no tudi tisto ni pomagalo kaj veliko :))

13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.

 

Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.

 

13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.

 

Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj.

Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Če kupiš nov avto za par let je vse to brezveze, ker do cca 5-7let nebo nič hudga s podvozjem.... :nevem:

 

Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let.

Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja.

Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.

Napisano

Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd... 

Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... :nevem:

Napisano
pred 22 urami je Bini napisal:

Če kupiš nov avto za par let je vse to brezveze, ker do cca 5-7let nebo nič hudga s podvozjem.... :nevem:

 

Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.