Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Pred za?etkom so ble 3 pike pri?akovane, itak. Ampak po razpletu, je tale pika dost velika in lahko, da bo na koncu odlo?ilna. ;)

 

Je pa Katanec lepo povedal po tekmi in ga podpiram. Vsak je lahko pameten, sploh po tekmi. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tipi?no.

 

Namesto, da bi se veselili hokejskega uspeha, raje jamrate zaradi fuzbala. Obstaja tema Jamralnik...

Verjetno ne vedo, da je to velik uspeh. In tudi da iz -2 gola pride? do izena?enja v fuzbalu in re?i? to?ko mi je dale? od polomijade.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Joj, Gajserja nismo ni? omenili - fant je ratal prvak MXGP ?e predno je dopolnil 20 let. Prvo leto v najmo?nej?em razredu in takoj ponovitev naslova prvaka iz ni?jega razreda... pa ?e tip ni car pol ne vem kdo je?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Britanci naj bi francoskih tleh zdaj gradili nek zid, ki bi prepre?il ilegalcem v Britanijo. Kot je nekdo zapisal v komentarju novice, zid je vsaj 20 let prepozno. Takrat bi ga morali zgraditi okol Britanija da nebi njihovi vojaki hodili v Irak kjer niso imeli kaj po?et - bi bil dandanes kak?en begunec manj na njihovih (predvsem pa na na?ih) mejah.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

To niso entuziasti... ampak je vse samo za reklamo ... :) Tisti, ki so prvi v vrstah so tam samo zato, ker vsi vecji mediji porocajo od tam... in ponavadi imajo tako dokaj poceni reklamo :D

 

Itak pa se mediji potem to napihnejo... 24ur so pravi specialisti v tem napihovanju ... :) In potem izpade kot izpade :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse te, ki tako zavzeto ?akajo na te igra?ke po par dni, bi morali po hitrem postopku dat v jopi?e z rokavi zadaj in odposlat  v ustrezno ustanovo.

Ker za moje pojme tej niso ?isti.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ajga jaz ne razumem, da se komu na 24ur celo da klikniti na ?lanek o novem iPhone ker me pa? boli kurac za take bedarije. Ne zaslu?ijo si mojega klika, od klikanja na butaste novice ?ivijo. ;) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/lamborghinija-in-bentleyja-ne-bo-v-parizu-zaradi-afere-dieselgate/403246

 

Renault ukinja dizle, VW dpf na bencinarje...

 

o?itno so po razkritju ugotovili, da je nemogo?e brez la?i delati dizle po standardu. Verjetno sledijo ostali.

 

Pa na pari?kem salonu ni Forda, Mazde, Volva, ter ?e mnogo drugih. Cost cutting ali enostavni ni ni? novega za pokazat?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bo fino za vse, ki si bi radi kupili bencinarja ravno zaradi kraj?ih razdalj - jupiii, ?ur na servisih zagotovljen.

 

?e se bo poru?ilo razmerje med uporabo diesla in bencina v smeri bencina se bo ta bistveno podra?il.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet gledas samo crnogledo. V eu je prodaja tovarnisko predelanih bencinarjev na plin po normalbi ceni vsakdanja stvar

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem  bodo po?asi vsi proizvajalci  ukinili dizle in ?li na turbo benzinarje. ?ez kak?nih 10 let bodo benzinarji pili isto kot sedaj najbolj?i dizli, imeli bodo isti navor samo da bo zvok 100 krat lep?i. :jupiii:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet gledas samo crnogledo. V eu je prodaja tovarnisko predelanih bencinarjev na plin po normalbi ceni vsakdanja stvar

 

Govorimo o bencinu ne o predelavi na plin.

 

Surova nafta se s postopkom frakcionirane destilacije glede na vreli??e lo?i in iz nje dobimo plin, bencin, dolo?ene surovine za industrijo, kerozin, dizel, maziva in voski, kurilno olje in asfalt, ki sicer ne destilira.

 

Vreli??a za posamezne derivate so od 0?C za pline - do ve? kot 500?C za kurilca - to z drugimi besedami pomeni, da iz ene enote surove nafte dobi? dolo?en del vsakega od na?tetih derivatov. ?e zmanj?a? porabo dizla ga rafinerije nimajo komu prodat saj ga pri destilaciji pa? dobi? dolo?en odstotek. To po tr?nih zakonitostih pomeni, da se cena neprodanega dizla prelije v vi?jo ceno bencina. Upam, da je zdaj razumljivo zakaj govorim o vi?jih cenah bencina in tudi plina, ki je seveda derivat nafte.

 

Zaradi tega se iz evropskih rafinerij pelje tanker bencina v ZDA saj imamo v Evropi prese?ek, nazaj pa pripelje dizel, ki ga tam ne morejo prodati. Ta sistem nekako laufa danes, ?e pa v EU zmanj?a? potro?njo dizla, ga bomo tako mi kot Ameri imeli vi?ka saj ga kamioni in stroji ne bodo porabili. Rezultat je verjetno jasen - vi?ja cena bencina.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O_o

 

2. razred sedaj je bil za nas v osemletki prvi ane? Prvosolcek je sosolcu vrgel stol v glavo? O_O

 

 

To da so srednjesolci poceli neumnosti med poukom (texas leta nazaj) se mi je zdelo neumno in barbarsko ampak...ajde, pac ne prihajajo vsi iz pravljicnih druzin. Pri tej starosti te ze 'ulica' lahko bolj vzgaja od starsev. Ampak mulci na ZACETKU osnovne sole?! O_O

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je razlika - smrkolin ima vedenjske motnje in je disfunkcionalen in tak pa? ne more biti v normalni ?oli. Tudi ostali otroci imajo pravico do normalnega izobra?evanje ne pa da bodo zgubljali ?as in mesece, ker se bo vse dogajalo okoli neprilagojenega otroka. Razlika je pa v tem, da ?e bi to po?el v srednji ?oli je pa pa? baraba in ga ?ola po kratkem postopku kickne ven. O? je obvezna S? pa pa? ne.

 

Je pa zanimivo - v dobrih starih ?asih je ?ola to uredila na hitro (ukor, ukor pred izklju?itvijo in izklju?itev pa je bil fertik deu), danes ima pa zvezane roke zaradi "strokovnjakinj" in "strokovnjakov", ki so ?eleli naredi "prijazno ?olo" in uvesti permisivno vzgojo. Vse to se danes vra?a v najhuj?ih oblikah in take primerke bele?ijo po vseh O? brez izjem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.