Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Tud Britancem ne bo lu?tno - ?ele od jutri naprej bodo dejansko lahko ob?utili vso ?kodo izhoda. Nekaj let bodo rabili, da bodo vzpostavili bolj normalno stanje, ampak vpra?anje, ?e bodo kdaj lahko imeli bolj?o situacijo kot so jo imeli znotraj EU, kjer so si jo tako kot Nemci, Francozi, Italijani in ?panci krojili po svojih potrebah.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Privilegije bojo imeli...

?e bi tovornjaki na meji ?akali tako, kot med Hrva?ko in Srbijo ali med Bolgarijo in Tur?ijo, bi znoreli...

Zdaj je tovornjak zjutraj nalo?il sadje in zelenjavo v ?paniji in je bil tovor drug dan v trgovinah na policah...

Ne vem, kako bo sedaj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pa? EU... in pravo v EU, ki je kot ka?e na zelo nizkotnem nivoju. Sicer pa v obrazlo?itvi so vseeno napisali, da se mora arbitra?na odlo?itev izvesti do konca.

 

Zadnji? sem prebral en hecen izraz za EU. Je?a narodov. Nekje sem ?e sli?al to, dobrih 100 let nazaj so imeli tak izraz.  :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak so bili Britanci ameri?ka 5. kolona pri vodenju specialne vojne proti EU. Se bodo pa zdaj lahko bolj odkrito zlizal z njimi.

Zdaj bodo vsaj zunanji sovra?nik in ne 5. kolona kot so bili do zdaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kapitalizem je itak obsojen na propad. Logi?no je da prva propade zibelka le tega.

... da ga lahko nasledi ?udoviti komunizem ali venezuelski sistem socializma, ki sta se oba vrhunsko izkazala v praksi.

Komaj ?akamo, da ga zopet uvedemo. Zastave z rde?o zvezdi imano ?e pripravljene.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti pa lahko na svoj avto samo ?e srp pa kladivo nari?e?. Rde?kar!

 

Sem ?e tudi jaz pripravljen, v kleti imam gajno hejnikena.

Rde?a zvezda na rde?em avtu? A misli?, da se jo bo opazilo? :)

Druga?e pa hajneken pivo ni? posebnega. Precenjeno.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko bi ?e dopisali v zakon, da mora proizvajalec v ?asu (brezpla?nega!) vpoklica nuditi nadomestno vozilo. Konec koncev ni kupec kriv, da je proizvajalec naredil napako. Da ne omenjam, da s tem ho?ejo ?trafati ljudi, ki so kupili VWje z zgoljufanimi motorji in niso hoteli peljati na update saj se je potem zvi?ala poraba, avto pa je ?el slab?e. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko bi ?e dopisali v zakon, da mora proizvajalec v ?asu (brezpla?nega!) vpoklica nuditi nadomestno vozilo. Konec koncev ni kupec kriv, da je proizvajalec naredil napako. Da ne omenjam, da s tem ho?ejo ?trafati ljudi, ki so kupili VWje z zgoljufanimi motorji in niso hoteli peljati na update saj se je potem zvi?ala poraba, avto pa je ?el slab?e.

 

Dobro bi res bilo, da bi dobili nadomestno vozilo. Samo kaj, ko je goljufivih folcvagnov toliko na trgu, da bi morali dati za nadomestno vozilo-drugo goljufivo vozilo.In tako ne bi pri?li nikoli na ?isto.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/ce-se-ne-odzoves-na-vpoklic-avta-ne-bos-mogel-vec-registrirati/513312

 

Po en stran bedno... Po drug.. ?e prej?nji lastnik ni airbag vpoklica naredu npr. Je res loh jeba za novega lastnika ki neve ni? o tem ...

Tipi?no slovenceljsko - kaznovat je treba uporabnika in ne tistega ki zaj...

 

Zakaj pa nebi raje s prepovedjo prodaje kaznovali tiste uvoznike, ki svojih kupcev ne obve??ajo o vpoklicih, kot je to bilo v primeru Mazde.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da je to pri folcvagnu najve?ja nevarnost. Recimo, v mestih prepovejo umazane dizle zaradi prevelikega onesna?enja mest, med katere spadajo vw, seat, ?koda in podobni, ki so v resnici kak euro 4, in se lepo vozijo kot euro 6.V resnici pa onesna?ujejo zrak. Zaradi teh goljufivcev so vsi dizli na slabem glasu.

Resne firme kot je Mazda vedno vpokli?ejo, ko je kak?na res huda napaka. Verjetno ne bodo naredili vpoklica, ?e je ?ri?ek v desnem ogledalu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.