Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Škoda... 

 

e6dc94097716a0635617.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Ford bo z marcem 2022 prenehal izdelovati mondea limuzino in karavana.

 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Škoda... 

 

e6dc94097716a0635617.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Ford bo z marcem 2022 prenehal izdelovati mondea limuzino in karavana.

 

Počasi se karavani poslavljajo. 😒

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je FuManchu napisal:

Škoda... 

 

e6dc94097716a0635617.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Ford bo z marcem 2022 prenehal izdelovati mondea limuzino in karavana.

 

Tudi passat in arteon ne bosta dobilanaslednika v limuzinski izvedbi, superb pa ne v karavanski. 

 

Suvi, Suvi... To se zdaj prodaja... 

  • Žalosten 1
  • Jezen 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Nejc1986 napisal:

Tudi passat in arteon ne bosta dobilanaslednika v limuzinski izvedbi, superb pa ne v karavanski. 

 

Suvi, Suvi... To se zdaj prodaja... 

Tudi športnikov bo čedalje manj zaradi izpustov. 

Tako, da je bodočnost v grdih električnih suvih, z obilico plastike, brez zvoka, z dometom 360km. In cene elektrike v nebu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

Tudi športnikov bo čedalje manj zaradi izpustov. 

Tako, da je bodočnost v grdih električnih suvih, z obilico plastike, brez zvoka, z dometom 360km. In cene elektrike v nebu. 

In v car sharingu le-teh.... Skrajni čas da začnemo samo še bejbe gledat namest pleha. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Nejc1986 napisal:

In v car sharingu le-teh.... Skrajni čas da začnemo samo še bejbe gledat namest pleha. :)

Hm... tudi one bodo čedalje bolj "friznjene" ala kardašijanka z napumpano ta zadnjo. Tudi na tem področju bo šlo bolj proti suvom. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Alex napisal:

Tudi športnikov bo čedalje manj zaradi izpustov. 

Tako, da je bodočnost v grdih električnih suvih, z obilico plastike, brez zvoka, z dometom 360km. In cene elektrike v nebu. 

Še je kanček upanja z dežele vzhajajočega sonca:jupiii:

 

2022 Nissan 400Z: What We Know So Far (caranddriver.com)

 

 

Popravljeno od FuManchu
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Alex napisal:

Hm... tudi one bodo čedalje bolj "friznjene" ala kardašijanka z napumpano ta zadnjo. Tudi na tem področju bo šlo bolj proti suvom. 

Ja, ratujejo bolj plastične od plastenke. Potem pa po FL mislijo da so nova generacija... Eee, jbg, vsem nam letijo leta. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Tudi športnikov bo čedalje manj zaradi izpustov. 

Tako, da je bodočnost v grdih električnih suvih, z obilico plastike, brez zvoka, z dometom 360km. In cene elektrike v nebu. 

 

Ne sam to... v električnem avtu je 80kg bakra. A imamo sploh take zaloge, da bomo lahko zamenjali vse na elektriko? Bo pa cena očitno poletela v nebo, Strojani pa tud.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žalostno...

 

a04af936ea69cd594768.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Požar je pregnal Francoze iz Slovenije, sto brezposelnih na Dolenjskem.

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jup jup, pa vreme se spreminja noro hitro!

Pri nas ob pol petih zjutraj +3,6 stopinje! Aha, sadno drevje bo preživelo! Ob pol sedmih -1,8 stopinje, sneži, piha na polno celo noč... :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler je nekak kontakt z asfaltom (brozga) se da tud z letnimi dokaj normalno. Če pa bo sneg pol pa se vidi razlika.

 

Mi je pa najbolj smešno to, da celo zimo sem se po kopnem vozil in ne vem, če sem 30 minut imel vseskup vožnje v snegu. Zdaj pa k bi rabu mam pa letne gor - nice :bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Boss napisal:

Dokler je nekak kontakt z asfaltom (brozga) se da tud z letnimi dokaj normalno. Če pa bo sneg pol pa se vidi razlika.

 

Mi je pa najbolj smešno to, da celo zimo sem se po kopnem vozil in ne vem, če sem 30 minut imel vseskup vožnje v snegu. Zdaj pa k bi rabu mam pa letne gor - nice :bravo:

Jaz sem tudi samo kakšnih 10km naredil letos v snegu. Ampak nikoli ne veš kje te v ovinku čaka kakšna zaplata snega. Zato so pri meni zimske pozimi nekje do konca aprila in potem letne. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.