Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

danes sem spet la?ji za 4dcl krvi :)

 

Priden, priden....

 

Jaz se pa hvalim da sem doil nazaj CX-7 pripravljen na nove cestne pustolov??ine...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo na? "video" na moji tubi. :P

 

 

bo za silo :P:bravo:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj vozil bavarca 330cd in potem ?e audija S8 - oba prej?nja generacija. Ni da ni. Res sami superlativi...Traktor vle?e kot neumen, S8 ?e bolj. Itak, da ni primerjave in sta oba nekaj razredov bolj?a od mojga v vseh pogledih. Sem mislil, da ko se bom usedel v svojga bo polom...ampak...pono?i v mojmu lep?e svetijo plazma ?tevci...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj naredil par krogov z H2, izvedba z ni da ni, to je kot kontejner s kolesi z vso elektrifkacijo mercedeza, in s pospe?ki ..... aja tega sploh ni. ?zmeden?

Sam en podatek je pa zanimiv za vse povpre?na poraba zadnjih 30 kkm je 22 l/100km. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam en podatek je pa zanimiv za vse povpre?na poraba zadnjih 30 kkm je 22 l/100km. :rispekt:

 

Tu pa ?e s plinom ne pride? ravno poceni ?ez. ?zmeden?

 

 

V?eraj sem enemu zamenjal ?eljusti. Namesto enojnih diskov ima zdaj dvojne, ki jih ne bo kar tako pregrel. Zdaj ko ima podvozje po?timano pa ostanejo samo ?e konji ?ibka to?ka, ki jo bo treba po?timati. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu pa ?e s plinom ne pride? ravno poceni ?ez. ?zmeden?

V?eraj sem enemu zamenjal ?eljusti. Namesto enojnih diskov ima zdaj dvojne, ki jih ne bo kar tako pregrel. Zdaj ko ima podvozje po?timano pa ostanejo samo ?e konji ?ibka to?ka, ki jo bo treba po?timati. :P

 

H2 ima zelo dobre terenske zmogljivosti, na asfaltu pa je pa? tak.

99% H2 jih je: ogromno kroma, 22"in ve? felne, nizko prese?ne gume, zra?ni upor enak ko gara?a... s takim avtom ne more? it na teren.

HAAALOOO eni delajo z denarom, ko svinja s koruzo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj naredil par krogov z H2, izvedba z ni da ni, to je kot kontejner s kolesi z vso elektrifkacijo mercedeza, in s pospe?ki ..... aja tega sploh ni. ?zmeden?

Sam en podatek je pa zanimiv za vse povpre?na poraba zadnjih 30 kkm je 22 l/100km. :rispekt:

 

Nikol se nisem mislil, da se bo? hvalil, ker si naredil par krogov s kitajskim avtom :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikol se nisem mislil, da se bo? hvalil, ker si naredil par krogov s kitajskim avtom :hohoho::hohoho:

 

Isti qurac ?e se vozim z mađarskim.

Kaj pa volvo ?

 

 

 

 

PS: Sma hummer je imel original gume, ni? ni blo zamenjano, sam ko da? gas na ravnem ni ni?, se pa rad obrne do 6k rpm :D .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi, a proge so tle kej po?tamfane al kr po celcu furate (loh da sam tko zgleda s slik)! <_<:P

 

2500m je kar konkretna vi?ina, kok pa ma Kosovo najvi?ji to?ko, vrjetn ?e kake 100 metrov ve?, al kako, vsekakor nimajo vi?jega od O?akam, kokr se spomnem! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od jutr, bo doma ?e ena prava japanezerka na ?tirih kolesih, za firmo-tipom je napis sport. :P

Od te firme ?e nismo nikol imeli nobenega avta. :punk:

 

 

Pa spe?l ra labija, ja je ?rn. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.