Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Dobil baterijo za laptopa od Kitajcev in ?e ni zagorela ?eprav se je ?e nafilala. :P Pa ?e malo bolj?a naj bi bila (5200 mAh vs 400 mAh).

 

Aja pa dobil sem avto nazaj. Avspuh namontirn, zaenkrat je skoraj ?isto tih. Glede na to, da je ?ISTO odprt sistem od kolektorjev naprej (katalizator je en 10 celi?en pa ?e to okoli, ker je ?ez sredino pre?gan) je sistem res vrhunski. 95% ljudi bi mislilo, da je original. :bravo: Od tega bo 2% ljudi (znancev) to vedelo, ker so prebrali tole objavo. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dodelili so mi novo sodno zapisnikarco (tajnico), s kero se fajn ?tekava in poznava ?e iz srednje ?ole (nekonfliktna oseba), predhodnico s psihi?nimi te?avami pa so selil 2 ?tuka ni?je, tako da ve? kot ?ivjo - adio komunikacija ne bo aktualna! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm pomaran?o lupu in je olup ostal u enem kosu! :P Tauko,ta je popre?na teta, mi pa ?e neki pomaga u pisarni ena pn?ara k je remix Rijane in JLO, tist je pa orng ?werca! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj jaz mam starejsi avatar kot ti :)

 

ne morem se spomnit zdaj na pamet, mazdaman je imel tole belo 323f kar dolg, pa marko tud se mi zdi...

vem, da je moj alesi pac od takrat ko sem se registriral

 

aja pa vuk me je spravil na mazda forum, ker sva se "spoznala" na nemskem mazda forumu in nisem vedel, da obstaja slovenski...7 let je ze... :huh:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sem skozi imel radioaktivni avtar, samo sedaj sem ga apgrejdal na ovco.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa to, k sem danes smu?ala na ful soncu samo v spodnji majci, a? :ouje:

 

?e bi bla brez bi koga mogo?e ?e zanimalo, oble?enih je povsod dost. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.