Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?akaj, a sem jaz tole na ta drugem linku dobro razumel:

 

140 KM pri 7500 obratih ?zmeden?

 

Ti pri takih obratih ne priletijo ventili skozi izpu?no cev? Mislim, bati, glavna gred in podobno - zdr?i toliko ve?je obrate?

Kako je s hladilnim sistemom - se ne pregreva pod polno obremenitvijo?

Menjalnik, sklopka in gredi - zdr?ijo dvakrat ve?jo mo? (narejen za 75 konjev, obremeni? pa z 140)?

Nosilci motorja?

 

 

No, ja, je res, da je to druga?en motor. Moja BTjka da 140 konjev pri po?asnih 3000 obratih...

Napisano

Si. Nikoli si nisem mislil da bom to rekel ampak:

To je Honda! :P Serijsko se vrti ?ez 7000 obratov tako, da ni problem. Tudi ta konkreten primer ima glavo iz modela, ki se vrti ?e malo vi?e. Menjalnik je verjetno iz istih materialov (oziroma ne bistveno slab?ih) kot za 1.6 VTi, ki ima serijsko 160hp pri 7600 obratih. Hlajenje je dobro kljub majhnemu hladilniku (?eprav moram po v?eraj?nji testni vo?nji preveriti, ?e vetrnica sploh dela sramezljiv ). Akse se nimajo kaj lomiti. Nasploh je navor tisti, ki lomi dele in kuri sklopko, pri tuningu teh majhnih atmosferskih motorjev pa se ga ne pridobi veliko.

Pri Hondah je fajn, da se dobi ogromno tuning delov, obenem pa?e kri?em kra?em med njimi marsikaj (podvozje, motorji, deli motorja, naprimer bolj?a glava na ve?ji blok...).

Napisano

Si. Nikoli si nisem mislil da bom to rekel ampak:

To je Honda! :P Serijsko se vrti ?ez 7000 obratov tako, da ni problem. Tudi ta konkreten primer ima glavo iz modela, ki se vrti ?e malo vi?e. Menjalnik je verjetno iz istih materialov (oziroma ne bistveno slab?ih) kot za 1.6 VTi, ki ima serijsko 160hp pri 7600 obratih. Hlajenje je dobro kljub majhnemu hladilniku (?eprav moram po v?eraj?nji testni vo?nji preveriti, ?e vetrnica sploh dela sramezljiv ). Akse se nimajo kaj lomiti. Nasploh je navor tisti, ki lomi dele in kuri sklopko, pri tuningu teh majhnih atmosferskih motorjev pa se ga ne pridobi veliko.

Pri Hondah je fajn, da se dobi ogromno tuning delov, obenem pa?e kri?em kra?em med njimi marsikaj (podvozje, motorji, deli motorja, naprimer bolj?a glava na ve?ji blok...).

 

Obesek si dal na odbijac?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

daj nekam kako sliko, da te lahko vsaj pozdravimo z novim vozom

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa za ve?jo prepoznavnost k?no nalepko gor nalimi :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

daj nekam kako sliko, da te lahko vsaj pozdravimo z novim vozom

 

 

Saj je dal link albuma s slikami :) >> http://www.mojalbum.com/symon/ej9

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pre?ivel super dan. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V dobri dru?bi ?e drugi? splezal na Veliko Raduho (2062m), zanimivo da smo ?tartali ?ele ob 17.00 s kmetije Bukovnik (najvi?ja kmetija v SLO, ki le?i na 1327mnm), pa potem tik pred no?jo (21.00) spet prispeli na izhodi??e. Lahkotna plezarija. :D

 

Popoldan pa za par dni proti morju, Makarska, itd. (pri tem gre zahvala Simonu Pelku za posojeno Miato). :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

(pri tem gre zahvala Simonu Pelku za posojeno Miato).

 

A je ?e bila pri zobozdravniku ali je ?e vedno ?krbasta tako kot na Mazda pikniku v Lokovcu?

Napisano

A je ?e bila pri zobozdravniku ali je ?e vedno ?krbasta tako kot na Mazda pikniku v Lokovcu?

 

Dr. Cerar, po doma?e Lumpi, se je lotil zobne medicine pri tem stroju. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dr. Cerar, po doma?e Lumpi, se je lotil zobne medicine pri tem stroju. :D

 

Ruvanje? Vrtanje? Plombiranje? Protetika?

 

Upam, da Pelkota preve? ne boli...

Napisano

Dobr se na?vical ampak zvestemu vozilu na pedala po desetih letih zamenjal vse 4 zajle, bodne, vzmeti in kar pa? spada poleg :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazdica zrihtana kon?no :) prvi del predelav je za njo :D ?aka na part 2 :)

 

Part 1:

Servis Pelko

Obnova usnja na sede?ih + volan

Temne ?ipe

Nova sprednja maska

Prebarvan sprednji odbija?

Sprednje letvice

Eibach pro kit

Tomason 18' feltne in gume + rezanje blatnikov :P

Zamenjan zadnji znak, odstranjeni krom napisi.

Ve? se pa ne spomnm :)

 

Part 2

tukej se pa ?ele dobro za?ne :P

 

Ob?utki .. neprecenljivi ;) za vse ostalo je tu mastercard :D

When in doubt, duck it!

Napisano

Pele-Miata totalno u?iva po Makarski in okolici, pri tem gre izdatna zahvala za zaupanje obema solastnikoma; Simonu in Viperju. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na meji ni blo nobenih ?ajze situacij? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Nein, alles gut. :cheers::D

 

S HR zdej kot da ni ve? meje, ful prijazno vzdu?je. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na meji ni blo nobenih ?ajze situacij? :D

 

Sem ti rekel da ni sumljiv avto... :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.