Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

pred 9 minutami je Boss napisal:

Se prav vlak ni iztiril, 0K (zero killed) pa še malca je bla okusna. :hudicek:

 

To je neka zaprta proga in je bila samo odmontaža.

Do takrat, ko bi bila na vrsti malica, so fantje že pocufal vse tire ven 😀 svaka jim čast 🙂

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je industrijski tir za Ljubljansko toplarno...po tem dovažajo premog...ta tir na sliki je še naprej od mesta izsutja...v bistvu "izvlečni tir",da se da premikati....tudi tukaj sem nekdaj vozil še z đurico...so me nategnili in sem potegnil 1786Ton z to "škrpeto"😲...komaj,komaj mi je ratalo...skoraj dvojna preteža za to bogo mašino...že leeeeta nazaj...a težo sem si zapomnil,in je ne bom pozabil do smrti🙄.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj on v oranžni markirki je kot npr. pilot, on z rumeno markirko pa kot kopilot ali kako imate to? Bi bilo pa zanimivo enkrat se peljati tkole v kabini 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

Kaj on v oranžni markirki je kot npr. pilot, on z rumeno markirko pa kot kopilot ali kako imate to? Bi bilo pa zanimivo enkrat se peljati tkole v kabini 👍

 

Ja, ta v oranžni je bil capo di banda, ostali pa delavci. To so Švicarji iz SPENO firme, ki jih kot izvajalec naročimo za brušenje tirnic po koncu projekta.

 

Takole zgleda med akcijo:

image.png

pred 58 minutami je godlike napisal:

Res ja. Hodoš - Koper sem šel kot sopotnik.

 

Ne bom pozabil.

 

 

Kako to? Si tudi v tem fohu? :)

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

Kaj on v oranžni markirki je kot npr. pilot, on z rumeno markirko pa kot kopilot ali kako imate to? Bi bilo pa zanimivo enkrat se peljati tkole v kabini 👍

Tole gre čist počasi,tako da ni lih "za nekam pridet"...je pa seveda zanimivo,k iskri k hudič.😃

 

dne 18. 1. 2024 ob 14:30 je g.Wankel napisal:

Mimo pa @skritikrt šiba.

Res je😄

 

Sem peljal tri KISSe v delavnico...vse pocrkalo🤨...jajca...

Pol pa komedija pri vstopu v delavnico na vstopni kretnici niso mogli prestaviti raztirnika,k je vse primrznilo...in prometniku rečem:..."pa se polulajte na raztirnik🤣..."

In pravi:..."ja,a te mogoče tišči"...😄

Jaz:..."saj veš,da ne smem piva na šihtu"...🥺

 

Par minut...mal z pajserom,in je šlo💪

 

Taki trenutki kar lepo poživijo šiht😃

IMG_20240119_220643.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je skritikrt napisal:

Sem peljal tri KISSe v delavnico...vse pocrkalo🤨...jajca...

Pol pa komedija pri vstopu v delavnico na vstopni kretnici niso mogli prestaviti raztirnika,k je vse primrznilo...in prometniku rečem:..."pa se polulajte na raztirnik🤣..."

In pravi:..."ja,a te mogoče tišči"...😄

Jaz:..."saj veš,da ne smem piva na šihtu"...🥺

 

Par minut...mal z pajserom,in je šlo💪

 

Taki trenutki kar lepo poživijo šiht😃

 

 

Identično zadevo sem poslušal včeraj od SŽ čuvajev glede kretnic :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je g.Wankel napisal:

Danes ponoči sem pa bil prisoten na in ob SPENO vlaku za brušenje kretnic 🙂 Kar zanimiva zadevščina, sam jezuse...kako ga pa piha v Divači 🥶

 

20240120_013857.jpg

 

20240119_235353.jpg

A zato je neki cvililo ponoči? Ja prnas burja dela hudiča🥶 😬🤘

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Shrek napisal:

Nadomestno vozilo ali BT?

 

Ma od zadnjega servisa, ki je trajal 11 delovnih dni, tale FuksWagen nekako dela. Sicer nismo ne vem kam daleč šli, ampak vseeno... Tako da tokrat ne BTjka ne nadomestno ampak FuksWagen s prikolico. Ker sedem parov smuči in sedem parov pancerjev potrebuje svoj prostor...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.