Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Oh,..js sm ?e pr?la prvi dan v novo slu?bo, ko so se spomnl da ne bojo zaposlil nobenga novga pa so me pozabl obvestit :)

 

Ok, priznam, tale pa zmaga... tolk hudga primera pa res ne poznam :blink:

33112_1.png

Napisano

men sta se dan pa no? zasukala ... zdej k bi pa mogu normalno hodt spat pa podnev delat me bo pa jebal k nm mogu spat pono? :vskalo::vskalo:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Ok,..kar je pa preve? je pa preve?,..pa lahko verjamete da sm navajena ?e vsega mogo?ga in nemogo?ga, ampak da si pa zmenen za razgovor in pol bedak sploh ne pride, niti ne pokli?e niti se ne jav na telefon,..to je pa tud zame neki novga.

 

No sigurn znak da je prebral tvoj CV in bi bila zelo cenjena pridobitev sam ma tolk dela da mu ne znese tud poklicat.......

 

Podobno navado ma moj direktor ?e sodim po njemu dont touch this job

Napisano

@Mad - niti ne, ampak ne ?tekam folka, ki te prakti?no "rine" od zadaj s svojo ki?to, a mimo pa ne zmore le?nikov, ?e se mu tko prekleto mudi, ker teoreti?no ?e je tik za teboj, hitreje od tebe nikakor ne bo mogel iti - fizika pa to, hehe! :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Mad - niti ne, ampak ne ?tekam folka, ki te prakti?no "rine" od zadaj s svojo ki?to, a mimo pa ne zmore le?nikov, ?e se mu tko prekleto mudi, ker teoreti?no ?e je tik za teboj, hitreje od tebe nikakor ne bo mogel iti - fizika pa to, hehe! :vesel:

 

Mogo?e pa velik F 1 gleda, saj ve? zavetrje, manj?i upor pol pa sam ven pa gas :hudicek: .........

Opcija 2: sam gorivo ?para v zavetrju :blush:

Ko ?e fiziko omenja? :bravo:

Napisano

Mogo?e pa velik F 1 gleda, saj ve? zavetrje, manj?i upor pol pa sam ven pa gas :hudicek: .........

Opcija 2: sam gorivo ?para v zavetrju :blush:

Ko ?e fiziko omenja? :bravo:

 

Povej ti meni raj?i nekaj drugega, ?e te morda mika da spomladi kupimo CAI za na?e GT-jke. Klopko mi je prakti?no prikazal da je kar konkretna razlika v odzivnosti motorja, stro?ek pa komaj nekaj ?ez 100 ?! To bi potem pomenilo (teoreti?nih) nekih 180 konji?kov na 2.3 klasik motorju, kar ni slabo! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Povej ti meni raj?i nekaj drugega, ?e te morda mika da spomladi kupimo CAI za na?e GT-jke. Klopko mi je prakti?no prikazal da je kar konkretna razlika v odzivnosti motorja, stro?ek pa komaj nekaj ?ez 100 ?! To bi potem pomenilo (teoreti?nih) nekih 180 konji?kov na 2.3 klasik motorju, kar ni slabo! :danzoman::ljubezen:

 

Zberte za eno MPS pa se pol vsak teden naj en fura. :hudicek:

 

@Mad - niti ne, ampak ne ?tekam folka, ki te prakti?no "rine" od zadaj s svojo ki?to, a mimo pa ne zmore le?nikov, ?e se mu tko prekleto mudi, ker teoreti?no ?e je tik za teboj, hitreje od tebe nikakor ne bo mogel iti - fizika pa to, hehe! :vesel:

 

To se men zadnje dni dogaja ko se vozim z mikro, pol ko pa je konc naselja pa rab 3 dni da dojame da ni ve? omejitev 50, v naselju pa se peljem klasika 60 na uro in mi rine v rit da bi mi ?e tako kratek zaj?nik ?e skraj?al za 2-3 metre.

Pol pa js 55km - 16 ventlarja po gasu do dile na 100 in lej ga zlomka za mano naenkrat ni nobenga ve?.

:hudicek:

Pol pa spet omejitev recimo 60, in se mi spet prilima na rit, pkonc omejitve ga spet zgubim in to tako do loke, pa naj u PM prehiti ?e se mu ?e tako mudi in vozi po "omejitvah".

Sicer danes mi je en ?el na jetra in sem, v naselju, peljal stogo 50 na uro, pol pa 3. dila, 4. dila, 5. dila, in sem ga zgubu do semaforja na trati. :blush:

 

Vse hitrosti so po ?tevcu !

 

 

?e sem s Sakerjem, je pa ?e bolj zanimivo - sploh ni treba ?altat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajvar, ?e bi ?e skupinsko kupval, bi kupl kej bolj orng, npr. kak mo?an Audi TDI! :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Povej ti meni raj?i nekaj drugega, ?e te morda mika da spomladi kupimo CAI za na?e GT-jke. Klopko mi je prakti?no prikazal da je kar konkretna razlika v odzivnosti motorja, stro?ek pa komaj nekaj ?ez 100 ?! To bi potem pomenilo (teoreti?nih) nekih 180 konji?kov na 2.3 klasik motorju, kar ni slabo! :danzoman::ljubezen:

 

Jaz sem ?e mal starej?i gospod, ki pa je teoreti?no za neumnosti. Bom pa po?teno priznal da ne vem kaj to?no je CAI. Svoje cajte sem na turbo volva?u mel KN filter in ?e je to kak podoben ?morn pa de je pol skoz potrebno nastavljat regulacijo zraka (vsaj na volvaku je bilo tako), pol mi je nezanimivo. Pol si raj omislim webasto za zimsko radost.

Napisano

No sigurn znak da je prebral tvoj CV in bi bila zelo cenjena pridobitev sam ma tolk dela da mu ne znese tud poklicat.......

 

Podobno navado ma moj direktor ?e sodim po njemu dont touch this job

 

 

Ne me jebat,..dvakrat sm bla na razgovoru,..pa ?e pol me je klicaru dokler mi ni film po?u in sm ga med vrsticam dokaj vljudno poslala v pm.

 

:)

 

Druga? pa da mal pojamram,..u?er sm bla frej zard razgovora do kerga ni pr?lo,..pa me je klicu tip nasledn dan ko je dobu moj mail,..da je ?ist navdu?en in da kdaj lahko pridem na razgovor,..pa sm pa? rekla da sm khm dokaj zasedena in sva se zmenila za u?er.

 

No pol k sm se pelala dam me je klicu sodelovc, da so ful v gu?vi in sm ?la v slu?bo do pol treh, pa sm mogla vn sko?t in sm pr?la ob 4h nazaj in smo delal do 9h. Naredl se je ?ez 80 tort pa ?ez 100 monoporcijskih, pa makroni pa zavitek pa panna cotte,..pustmo detajle, uglavn zgubo mamo a ne? :)

 

 

 

 

Dons sva se s sodelovcem ful po?la, in je dejansko pr?la njegova punca iz kranja ga v ?ivo skurcat, da se mi more opravi?t, tko da sva se pol po eni uri pa pol kuhanja mule pobotala in smo delal do 7h. Pol smo ?li pa proslavit k smo tko zgodej kon?al.

 

 

Aja pa ?e ful sm se spekla na trapasti re?etki v trapasti pe?ici k sm pladenj porinla v pe?ico in mam zdj mehur?ke in boli :( Aja pa ?e ?ef me skoz tepe :(

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

@Starej?i gospod - ni to to, to naj bi bil Cold Air Intake - CAI skraj?ano, skrbel naj bi za dovod orng hladnega zraka, zajema ga nekje iz koloteka pri prednjem levem kolesu. Kolikor sem gleda grafe in krivulje z valarjev, ko so na?i pob?i to delal, se kar nekaj pozna, investicija pa zanemarljiva. No ve? mislim da bi lahko kdo drug povedal, ki je bistveno bolj podkovan v teh zadevah, jaz sem pisarn?ki dec, hehe :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Oh ja, danes v Litvo, v petek pa Vilnius - Riga - Rim - Benetke...., v nedeljo spet Benetke - Pariz :vskalo: ko mi kdo omeni avijon mu odgovorim avto....tudi ?e je 2000km, pa me ne razume ?ist....

 

Zadnjih 6 ur z Elbe v avtu mi je bilo kot Medvode - Ljubljana

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Starej?i gospod - ni to to, to naj bi bil Cold Air Intake - CAI skraj?ano, skrbel naj bi za dovod orng hladnega zraka, zajema ga nekje iz koloteka pri prednjem levem kolesu. Kolikor sem gleda grafe in krivulje z valarjev, ko so na?i pob?i to delal, se kar nekaj pozna, investicija pa zanemarljiva. No ve? mislim da bi lahko kdo drug povedal, ki je bistveno bolj podkovan v teh zadevah, jaz sem pisarn?ki dec, hehe :bravo:

 

:hohoho:

Zdej, fora serijskega zra?enja je to da serijski filter + resonatorji uti?ajo ampak malo zmanj?ajo "air-flow". V ?asu zmanj?anja hitrosti (pri filtru) se zrak tudi segreje, kar pomeni da je gostota kisika na cm3 manj?a, kar pomeni da bo motor zarad senzorja naredu manj bogato me?anco oziroma bo izgorevanje malo slab?e.

Pri CAI se gre (poleg temperature) tudi za dejstvo da je filter na hladnem delu, prefiltriran zrak ima pa dovod do motorja brez ovir. Zaradi tega pride v ma?ino hladen zrak, kar pomeni da je ve? kisika na isti volumen in da bo izgorevanje bolj?e :P

Napisano

na mx5 moram menjat zracni filter....

a se splaca dat tistni osnovni k&n...al ni nobene razlike med tovarniskim? ziher je kdo probal?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

menda je bolj?i airflow... pa da se oprat, ni ga treba menjat.

jaz bom tud dal tega na xedos ko bom menjal.

 

Sj on kn se ga tudi tudi oprat. Sam mores pac imet un cistil za to.

www.trziskisladoled.si

Napisano

A se da to naredit tudi na dizlu (CAI)? Ker sedaj, ko imam not powerbox, mi poleti, ko je vro?e zunaj precej kadi pri polnem pospe?evanju (YavarYe je videl). Zdaj, ko pa je mrzlo, pa skoraj ni?. Torej verjetno dobi poleti premalo "zraka" in zato kadi...ali se motim?

Napisano

Ma? dizla brez turbine? :blink:

pri dizlu nej bi to delal intercooler... Mogo?e da ti kej zavira pot do intercoolerja?

lahko proba?... intercooler bo mel manj dela "teoreti?no"

mogo?e bo? naredil ve? ?e zamenja? intercooler?

Napisano

Ma? dizla brez turbine? :blink:

pri dizlu nej bi to delal intercooler... Mogo?e da ti kej zavira pot do intercoolerja?

lahko proba?... intercooler bo mel manj dela "teoreti?no"

mogo?e bo? naredil ve? ?e zamenja? intercooler?

 

 

Ne je dizl s turbino (2.0 100kW). Samo je zanimivo, ker se res precej manj kadi sedaj kot poleti.

Napisano

no, tam ti hladi intake zrak intercooler. Zdj, ?e ga ne ohladi dovolj... to pa ne vem? :ne vem:

direktnega vpliva CAI nej ne bi imel na turbo sistem, ampak ?kodit ne more, sploh pri mestni vo?nji ko je dotok zraka do intercoolerja manj kot zadovoljiv.

Napisano

"On kn se da oprat"

:ne vem:

sorry res nism razumel kaj si napisal :)

 

Sorry pisem iz tel med sihtom. ;) napisal pa sm" tudi K&N se da spucat" razumes?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sorry pisem iz tel med sihtom. ;) napisal pa sm" tudi K&N se da spucat" razumes?

 

Aja pol si tk isto napisal kot jaz. js sm napisal da je bolj?i od tovarni?kega ker se da oprat, pa ker ma bolj?i airflow :P:hohoho:

o vgradnem govorimo, ne?

Napisano

Aja pol si tk isto napisal kot jaz. js sm napisal da je bolj?i od tovarni?kega ker se da oprat, pa ker ma bolj?i airflow :P:hohoho:

o vgradnem govorimo, ne?

 

Ja o vgradnem. ;) tko je ce med sihtom visis na forumu. Potem pa na skrivaj pisem in delas napake.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ne me jebat,..dvakrat sm bla na razgovoru,..pa ?e pol me je klicaru dokler mi ni film po?u in sm ga med vrsticam dokaj vljudno poslala v pm.

 

:)

 

Druga? pa da mal pojamram,..u?er sm bla frej zard razgovora do kerga ni pr?lo,..pa me je klicu tip nasledn dan ko je dobu moj mail,..da je ?ist navdu?en in da kdaj lahko pridem na razgovor,..pa sm pa? rekla da sm khm dokaj zasedena in sva se zmenila za u?er.

 

No pol k sm se pelala dam me je klicu sodelovc, da so ful v gu?vi in sm ?la v slu?bo do pol treh, pa sm mogla vn sko?t in sm pr?la ob 4h nazaj in smo delal do 9h. Naredl se je ?ez 80 tort pa ?ez 100 monoporcijskih, pa makroni pa zavitek pa panna cotte,..pustmo detajle, uglavn zgubo mamo a ne? :)

Dons sva se s sodelovcem ful po?la, in je dejansko pr?la njegova punca iz kranja ga v ?ivo skurcat, da se mi more opravi?t, tko da sva se pol po eni uri pa pol kuhanja mule pobotala in smo delal do 7h. Pol smo ?li pa proslavit k smo tko zgodej kon?al. In nas je moj "back up" povabu na en kozar?k,..tko da se je mal zavlekl in sm itak domov pr?la ob devetih. Umes nama je ratal sklent dogovor o tem da on rab in?trukcije iz organizacije v zameno pa dobim in?trukcije iz poznavanja vin,..aja pa on pride delat v sla??i?arno js morm it pa delat v ?ank,..to bo ?e zanimivo :D (aja mal sm temo zgre?ila,..ampak kaj nej re?em nism navajena pit :) )

Aja pa ?e ful sm se spekla na trapasti re?etki v trapasti pe?ici k sm pladenj porinla v pe?ico in mam zdj mehur?ke in boli :( Aja pa ?e ?ef me skoz tepe :(

 

Jebesh vino, kaj pa horizontalne in?trukcije ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
    • Remco se izboljšuje. Letos je manj kot 2 minuti zaostal. Lani še več kot tri. Mogoče, mogoče bo čez dve leti s takim tempom napredka bil celo konkurenčen. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.