Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam doma napravo za testiranje akumulatorjev z obremenitvijo, sicer jo malokrat rabim ker vedno ?e prej ugotovim kaj ga daje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

moja izku?nja je slede?a za mazdo 323f letnik 98 se dobi originalna oblika akumulatorja Vesna 60 ah in sicer je ta oblika posebej zasnovana za "sedi??e" aku v mazdi ker nima spodnjega roba je dovolj visoka in ima raven zgornji del akumulatorja.?e bo? ?el kupovati akumulator vesna lahko preveri? starost akumulatorja tako da pogleda? na vtisnjene ?tevilke na aku.IN sicer npr.2D20345 kar pomeni 2 je torek D je dopoldanska izmena 20 je 2.linija 34 je teden izdelave in 5. je letnik 2004 ker se zadnja ?tevilka pi?e z zamikom za eno leto naprej. Aku pa pod obremenitvijo ne sme pasti pod 9.3v to pomeni ko obrne? zaganja? ti napetost ne sme pasti pod 9.3v.?e pade napetost pot to mejo poskusi z ponovno napolnitvijo akumulatorja.?e ima aku v mirovanju napetost manj kot 12v se pravi 11.8v ali manj je mo?no da je pri?lo do prekinitve medceli?nih vezi lahko pa tudi da je pri?lo do kratkega stika med plo??ami to pa ugotovi? tako da odvije vse vijake na aku in poskusi? zagnati motor in ?e katera celica zavre je ta celica v stiku.

upam da sem ti vsaj mali pomagal ;)

 

Super napisano.. v detaile... tako da se ?lovek ?e kaj nau?i lahko (?e posrka informacije)..

ja ni blo druge.. ga je blo treba zamenat... nism dobil vesna .. ker jih ni bilo na zalogi...

 

dobil sem akumulator Moll (tudi pravi po dimenzijah za mazdo - niso vsi primerni za ta tip Mazde, so malce podolgovati in ne smejo biti previsoki, zaradi na?ina montiranja akumulatorja oz. zaradi varnostnega dr?ala akumulatorja)...

izbira je bila med Moll in Benner (upam da sem prav napisal znamko)..

 

- 65 Ah Moll pa?e not... sm poka?e? ga mazdi.. pa ?e v?iga (skor sama od sebe h3h3 ) ..

- cena 82,60 ? (Motomat-Kocjan?i? ->podru?nicca v Ivan?ni Gorici)...

smo prej ?e pomerili akumulator (brezpla?no).. pa ni kazal prav nobene mo?i ve? (se sploh ni ve? polnil),

tako da sem se brez ve?jih naporov mo?ganov odlo?il za novega.

 

Zdej lhk Zoomam naprej... matr je tu lu?tnu.

pa dva problema manj...

1. Mazda dela

2. la?ja denarnica, manj te?av in razmi?ljanja kje in kako bom (bi) zapravil evr?ke

Vse je za nekaj dobro.. h3h3

Hvala za odziv in pomo? vsem, Gasscoin.

Just DO it OK, with Mazda !
  • 11 let kasneje...
Napisano

Jah, tudi dizela?i kdaj zatajijo... Zdaj pa rabim hitro dober nasvet, da tole kresnem. Govora je o Mazdi 5 iz leta 2010. Ko dam kontakt, se vse lu?ke normalno pri?gejo. Ko klju? obrnem na "zagon", se ugasne, kar se normalno ob zagonu ugasne, ostalo normalno sveti, zaganja? pa ne zavrti. Do te?ave je pri?lo kar naenkrat, ni se prej dogajalo, da bi pri zagonu imeli kakr?ne koli te?ave. Poskus z v?iganjem na kable ni obrodil sadov, rezultat je enak. 

 

Na pot sem nato od?el z BTjko, ko sem se vrnil, sem spet posku?al ampak Mazda 5 vztraja pri svojem in trmasto mol?i.

 

Kje naj se lotim?

Napisano

Masa na motor iz ?asije...

Daj plus na plus iz pomo?nega akumulatorja, maso pa na blok motorja pritisni...al pa na zaganja?...

Napisano

Tocno to se je meni zgodilo na sluzbenemu avtu en mesec nazaj.Slabi kabli k grejo na akumulator ali pa jih je kaksna zival popapcala. Naredi tocno to kar ti je rekel shrek in bos hitro videl ali je napeljava (masa) ali ne. Sem pa imel tudi isti primer na bivsi sestki in se je samo kaveljcek iz starterja snel. Sicer je to bolj malo vrjetno, ampak vseeno :)

Napisano

danes je punci na M3 2005 tu jebala... pelje lepo po ac vse normalno...na izvozu dol.... in avto crkne.... vtf? proba v?gat.... ni?, samo lu?ka rumena za volan posveti in avto ne obra?a sploh... po 10 obra?anjih klu?a avto naenkrat  v?ge in gre.... kaj bi loh blo? koda klju?a? slaba masa ? kabli so kr 'gnili' povsod na masah  sm enkt ?e pucu sam je te?ko  kej spucat ker je vse rjavo preve?...  ah ja 

Napisano

Zna bit kaka masa ja, ?e bi bla koda klju?a bi ona lu?ka za kodo svetila ali utripala (se ne spomnim to?no kak je na Mazdi).

Mase pa spucaj z ?i?nato krta?o in kontakt sprejem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

ja sej sm spucu neki  pol leta nazaj ko sm menju akumulator...je blo isto takrat da so lu?ke po armaturi blendale pa tko ker je bil hin aku. .... no do zdej je blo skoz ok od takrat... je pa problem  ker je tist pleh kjer se pri?raufajo te mase ?e tolk rjav da je kurac,, ?e  fajn zategne? se ?e kr zvija vse skp tok je bogo... tko da se ubistu ne da o?istit kot treba...tud prec nazaj butne rja vn 

Napisano

Mal offtopic: A je bla to modra mazda na vrhniki?

 

Sem lih iz AC zapeljal po desnem pasu in opazil da ima ena modra mazda 3 tezava speljat pri semaforju

Napisano

Mal offtopic: A je bla to modra mazda na vrhniki?

 

Sem lih iz AC zapeljal po desnem pasu in opazil da ima ena modra mazda 3 tezava speljat pri semaforju

 

ja, to?no taka in tam  :D

Napisano

Meni je samo uga?al motor ko sem lu?i pri?gal...

?e je vsaki? isto pol ve? kje iskati, tukaj je pa pomoje podobna fora...le da je ve?ino ?asa ok... 2x na leto  pa za?trajka...pol pa daj... zdej je 2 dni laufalo kot treba ...will see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes zjutraj se vsedem v mazdo in hi hotela vzgat. Na parkiriscu je pocivala  od cetrtka zvecer do danes. Prej sem avto povezal s kabli na drug avto vendar se vedno nic. Vmes se je malo prebudil in skoraj vzgal. Je pa fora, da je parking v klancu in, da sem zablokiral cesto, zato sem vse naredil bolj na hitro. Mogoce bi moral jutri se enkrat probat...

 

Akumulator je bil kupljen julija 2018 tako da je "skoraj" nov. Zadnje leto vozim kratke relacije, vecinoma v sluzbo in nazaj - cca 3 km v eno smer. Mogoce velja omeniti, da mi je prejsnjo sredo zjutraj zmrznila rocna, z zategnjeno sem se fural do sluzbe cca 3km.

 

Avo je mazda 6 1.8 benz 2004 letnik

 

prilagam se posnetek verglanja

https://streamable.com/50co9

 

kaj bi lahko bilo poleg akumulatorja?? mi pa luci normalno gorijo, nic ne migeta, radio tudi dela....

Napisano

Tole ni aku, ker motor vergla... zdaj pa najbolj neumno vpra?anje, bencina ma? dost v kestlu?

 

Lahko je pa marsikaj, od te?ave s prepoznavo kode klju?a, v?igalne tuljave, bencinska pumpa....

33112_1.png

Napisano

Bencin je na zadnji crtici, avto pa je parkiran v klanec (neka normalna klancina). Ce dotocim 5L bi moralo biti dovolj, ali raje kupim 10L posodo? jutri preverim se z rezervnimi kljuci...

 

Kam se usmerim, ce to nebo obrodilo sadov. Svecke?

 

nebi rad iz prve placeval avtovleke, ker mi na zavarovalni polici pise tole: 

Pravico do nudenja asisten?ne storitve zaradi okvare vozila imajo zavarovanci, katerih vozilo v ?asu okvare ni bilo starej?e od 15 let ?teto od leta proizvodnje vozila. (avto je l. 2004)

Napisano

Bencin je na zadnji crtici, avto pa je parkiran v klanec (neka normalna klancina). Ce dotocim 5L bi moralo biti dovolj, ali raje kupim 10L posodo? jutri preverim se z rezervnimi kljuci...

 

Kam se usmerim, ce to nebo obrodilo sadov. Svecke?

 

nebi rad iz prve placeval avtovleke, ker mi na zavarovalni polici pise tole:

Pravico do nudenja asisten?ne storitve zaradi okvare vozila imajo zavarovanci, katerih vozilo v ?asu okvare ni bilo starej?e od 15 let ?teto od leta proizvodnje vozila. (avto je l. 2004)

Ne razumem ?isto tistega "naredil na hitro"... Ko ni gne?e, si vzami par minut ?asa, probaj ?e 1x s kabli... Ozna?i dogodek s trikotnikom / trikotniki in naj se ti ne mudi.... Ljudje naredimo gne?o ?e bistveno bolj po nepotrebnem...

 

Pa verjetno ima kdo od poznanih tisto 10L kantico za benz za posoditi?

Napisano

Klanec pa na zadnji ?rtici... po moje je to to... benz je stekel v kot posode in ga pumpa ne zagrabi ve?. Daj 10 litrov doto?i pa bo zagrabilo.

33112_1.png

Napisano

Ce je benz na zadnji crtici in ce ne gori rezerva potem nebi smel biti kriv benz. To je se vedno vec kot dovolj benza, kljub temu da je avto parkiran na klancu. Tuki je lahko en kup stvari ampak najceneje in pa najhitreje je pomerit akumulator in ga probat vzgat na kable. Ce to ni to potem iskat vzrok nekje drugje maf senzor, ali so vse vzigalne tuljave prikljucene, svecke itd. Preveri se ali je konektor priklopljen na maf senzor. Ce bi ga kodno varovan vzig zezal se mi zdi da avto sploh ne zavergla, ampak samo lucka za kodno varovan vzig utripa.

Napisano

Zakaj kabli, ?e avto vergla? Kot je meni znano, ?e ne prepozna kode klju?a sicer obrne motor ampak ta ne zalaufa. A ni najbolj enostavno za?et z 10 litri bencina, ker ne vemo kako hud je ta klanec na katerem stoji avto.

33112_1.png

Napisano

Se strinjam glede na to da avto vergla, ampak vseeno ni odvec ce proba. Lahko, da se je naredila korozija na klemah ali so pa le te mogoce slabo pritrjene.Pac en postopek k je brezplacen. Seveda naj proba tudi z bencinom, ampak prva crtica je po mojem mnenju vec kot dovolj za normalen zagon neglede na klancino.. Pozabil sem se omeniti, da ko das kontakt se mora slisati pumpa za benz. Pri prvi generaciji tega zvoka nemores zgresiti, ker se res lepo slisi pumpa. Kar se pa tice kodno varpvanega vziga pa avto ne zavergla vsaj pri meni ni, ko sem naredil kopijo kljuca in se ni bil sprogramiran. Na bratovem bmwju isto. Samo utripajoca lucka in ko obrnes kljuc se ne zgodi nic. Mogoce je odvisno od avta do avta.

Napisano

Meni je xsara verglala in ni v?gala... Krivec : pumpa.

 

Ampak; 2 postopka ki sta zastonj : kleme in kantica benza za za?etek.

Napisano

Evo, sem dolil 5L benza in po 10sek je s pomocjo gasa zalaufal. Se mi pa zdi, da zjutraj preden sem dolil benz, nisem slisal pumpe :ne vem:

Ko je zalaufal sem naredil par km in ga preparkiral. Parkrat sem ga se ugasnil in prizgal in ni bilo problemov, je vedno vzgal..

 

Po novem, ko ga zalaufam se slisi nek cuden zvok, kot, da bi tekocina nekam pljusknila oz se prelivala. Kaj bi bilo to?

 

 

hvala za vse nasvete

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.