Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
2 minutes ago, Scr3am said:

Premalo za dizla. To je se za bencinarja premalo :P

Še vedno imam dve 6 - ici in obe se veselo vozita.Moram obe vozit okoli, da ne bi katera zamerila. :)

 

 

Napisano
52 minutes ago, Boss said:

Pa si ziher, da acu umira? Kaj pa če bi ga poskusil napolniti čez polnilec?

Mah, bom videl sedaj par dni. Če bo še kašljal gre ven in nov noter. Ni trte mrte. Ne maram, da me avto heca in nikoli ne vem, kakšne muhe bo imel ta dan. :)

 

 

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Notri lahko daš Bosch 85AH AGM :)  pa bo kresnilo

Jaz imam trenutno notri  70Ah agm pa tudi nimam težav zdej že 3leta +

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
2 minutes ago, TiEn said:

Notri lahko daš Bosch 85AH AGM :)  pa bo kresnilo

Jaz imam trenutno notri  70Ah pa tudi nimam težav zdej že 3leta +

Daš linke :D res ne bi rad zajebal pri naročilu :D 

 

pole praviš 70 je tudi ok? 

Hvala že vnaprej :)

Napisano

Nimam linkov žal ker so meni to direkt pri avto električistu menjali.. če te skrbijo AH...škoda dizl RS ma v originalu notru 65Ah  baterijo 😛

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 14 minutami je Hixxy napisal:

Daš linke :D res ne bi rad zajebal pri naročilu :D 

 

pole praviš 70 je tudi ok? 

Hvala že vnaprej :)

Mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval, so:

D 300 x Š 170 x V 190.Mora pa bit EFB ali AGM. Original je v Mazdi  EFB akumulator. 

 

 

Napisano
pred 48 minutami je Hixxy napisal:

Zdravo pobje,

 

 

Oz kaj priporočate, da bo "dobro kresnilo" :) 
 

Gre pa za 2.2d 170km različico motorja.

Hvala!

Ta akumulator je navaden,brez start-stop, poglej kaj imaš notri- saj piše na vrhu akumulatorja

Napisano
pred 12 minutami je Brane napisal:

Ta akumulator je navaden,brez start-stop, poglej kaj imaš notri- saj piše na vrhu akumulatorja

Mora bit start-stop obvezno. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ah ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.

 

Ok pole je to to:

image.ashx?id=A1%2013%20070&size=400&fil
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...

 

oziroma 
 

image.ashx?id=A1%2013%20070%20E&size=400
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...

 

ali pa
 

 

Popravljeno od Hixxy
Napisano
pred 25 minutami je Hixxy napisal:

Ah ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.

 

Ok pole je to to:

image.ashx?id=A1%2013%20070&size=400&fil
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...

 

oziroma 
 

image.ashx?id=A1%2013%20070%20E&size=400
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...

 

ali pa
 

 

Oba sta prava. A dolžina obeh je samo 278mm. Ne vem, če ne bo opletal, ker je ležišče dolgo 300mm.Jaz sem dal noter 95Ah, ki je dolg nekje 302 mm. In paše točno v luknjo pa še moči ima več kot preveč. Ne pozabit, naši avti so dizli s ful porabnikov. 

 

 

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Nikoli ni preveč...

V dieselu imam 100A aku... 

Pravilno. Jaz sem vedno dajal  95Ah v dizel mazdo. Tudi v stari imam tako baterijo. Seveda brez start-stopa. 😁

 

 

Napisano (urejeno)

Najboljše je dati predpisano moč akomulatorja,če daš močnejšega ga na kratkih razdaljah ne dopolni dovolj in je tako vedno na pol napolnjen to pa skrajšuje življenjsko dobo akomulatorja. Tako je iz strokovnega vidika,kako je pa v praksi pa ne vem.👍

Popravljeno od Bini
Napisano

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

 

U bistvu je res, ce pogledam iz svojega foha iz stromarskega vidika.... 

To je isto, ko mobitel, mocnejso ko ma baterijo dlje se polni. 

Napisano (urejeno)

Ja valda da nima veze. Edini minus je da bos vec placal za mocnejsi akumulator, katerega pa ne potrebujes oz. ti ne pride do izraza. Nekako tako, kot da imas 32Gb rama racunalnik pa uporabljas samo za internet. Bolj pomemben podatek je A oz. zagonski tok. Ta naj bo cim visji...sploh ce govorimo o dizlu k ni garanžiran oz. stoji uzuni na mrazu.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 14 minutami je Deeyan napisal:

 

U bistvu je res, ce pogledam iz svojega foha iz stromarskega vidika.... 

To je isto, ko mobitel, mocnejso ko ma baterijo dlje se polni. 

 

Že že, če sta obe bateriji prazni in seveda pol močnejšo dlje časa polniš. Ampak če pa štartaš oba mobitela polna in odpiraš enake aplikacije recimo 30 minut boš za napolnitev baterije rabil enako časa ne glede kakšno kapaciteto imata. Tko je pa tud pri avtomobilskem akuju, saj je večino časa poln al pa skoraj poln. PRi tistem z večjo kapaciteto imaš nekolikoveč manevrskega prostora in načeloma po teoriji je dlje časa uporaben saj tudi, če bo imel po nekaj letih uporabe še samo 80% kapacitete 95Ah, bo še vedno enako dober, kot tisti nov, ki ima max recimo kapaciteto 75Ah.

33112_1.png

Napisano

Po moji logiki imaš z močnejšo baterijo več zagonov motorja. 

Primer...zjutraj pri minus 10 zaradi spleta okoliščin veliko vžigov avta, da se ne napolni aku...pa še webasto zraven, pol pa vsake toliko časa daljša vožnja, da se napolni aku. Mislim, da tu pride do izraza tak aku... 

Napisano (urejeno)
pred 19 urami je Boss napisal:

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

To je zaradi omejene sposobnosti polnjenja pri alternatorju in preveliki kapaciteti baterije, ki jo zaradi tega nikoli ne napolne do konca, to pa se večinoma dogaja pri kratkih razdaljah in veliko vžigih. Malo pogooglajte, če mi ne verjamete pa se slišimo ali pa kakega mehanika vprašajte, zdajle nimam časa iskat, da bi prilepil gor. 👍

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.