Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha, super. Hvala za razjasnitev. Tako sem si tudi jaz predstavljal iz debate v prej?njih postih. O?itno je tisti prvi problem tudi pri moji mazdi...

Kaj mi je torej storiti? Ali moram res zamenjati EGR ventil in za to ske?irati 500 ojrov? Je morda kaka bolj preprosta in predvsem cenej?a re?itev? Na pomo? pri iskanju cenej?ih alternativ najbr? na uradnem servisu ne morem ra?unati... ali pa??

 

preden ke?ira? probaj potrditi vzrok - kot je opisal bos, ce ni to so ziher sobe (bodisi SW, bodisi zapackane)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?e je problem samo v umazaniji potem se ga da s?istiti. ?e ga pa kej drugega okvarjeno (recimo zvita loputa, al pa celo odlomljena ipd) potem pa ti ?i??enje ne bo pomagalo. Aja, da ne pozabim, lahko ga seklja tudi elektri?ni del, ki odpira in zapira loputo v EGR-ju.

33112_1.png

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

Napisano

A to velja tut za nas k mamo DPF? Pri nas je te?je ugotovit al je EGR al ne..ker se tko al tko n? ?rno ne kadi zadaj :P. Razen, ?e bi se regeneracije naenkrat spro?ale bolj pogosto..

 

DPF navori imajo popolnoma elektri?en EGR, ne DPF pa imajo podtla?ni sistem(podtlak odpre ventil) EGR, ventil in odprtje pa ?e vedno nazira elektrika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.

To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.

EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo. :hudicek:

?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.

 

Hvala tudi tebi za temeljit odgovor. Danes je blo stanje bolj?e - brez ?rnega dima. Upam, da bo pri tem ostalo ?im dalj ?asa. Nabavil sem ?e eno fla?ko kombiniranega aditiva za diesel (na Petrolu), pa da vidimo.

 

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).

 

:hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, delal boš še samo 1 leto!!! Preveri!  Pa tudi za pokoj insko dobo se ne šteje 24 najboljših let ampak 24 zaporednih najboljših, to je velika razlika! Po novem se pa skupno vseh 40 let in 5 najslabših let  se ti odšteje. 
    • Ne bom kot Alex napisal koga poznam na tem, ampak pisarna je v naši hiši...ce v sredo poklicete ZPIZ na dezurno, se loh celo javim Ko poslušam se lahko res samo zamisliš kako lahko tem ljudem pomagati....da ti odgovorim kako - odgovor je mogoce ce pogledamo Francijo kjer 4 leta prej znizujejo delovni cas s sorazmernim delezom, lahko pa tudi gres prej v penzijo s sorazmerno manjso placo v prehodnem obdobju. Deluje, nihce ne razmislja o kakrsnikoli daljsi dobi, po drugi strani pa subvencionirajo praktikante iz strokovnih šol in faksov - 2 letni staž. Več kot pol jih gre direktno v službo, ki jim je nudila prakso, in to štartajo polno usposobljeni. Na strani mojih francozov se je zadnjih 5 let upokojilo veliko in sedaj delam z veliko mlajsimi, in je veselje . Pri nas kot je rekel Boss gre se zgolj za polnjenje blagajne na zalost (kot vedno) ne za ljudi.   In pa povecanje odmernega odstotka kot pravi skirt ampak poveca se pa tud obdobje odmere povprecnega dohodka. Sedaj je najboljsih 24 let, po reformi pa vseh 40 let!!!    To je ogromna razlika, ker zacetna leta vedno vlecejo povprecje dol. 24 najboljsih med vsemi 40 leti pa je pomenilo visoko osnovo.... In kaj sem jaz drugace rekel, samo z drugimi besedami? Samo ce imas 40 let in 62 se bos lahko upokojil ce pa nimaš dobe moraš delati do 67. Fair?
    • Ko boš penzjonist.... 😊😉
    • Zgleda, da niti en točno ne ve vsega.. ... 
    • Nimaš pravih podatkov, tako je v zakonu kot je @SeekKnapisal.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.