Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, no, hvala. Zdaj mi je jasno, zakaj mi poleti en rezervar zdr?i pol meseca (?e se slu?ajno vsak dan peljem z BTjem v dolino, kar pa je prej izjema kot pravilo), pozimi pa le ?tiri dni.

 

In vem, da me boste razglasili za bogokletnika, ker si upam na Mazdinem forumu napisati kaj takega, a vseeno:

z Volvotom je ?ivljenje la?je!

 

Kdor ne verjame, naj si ogleda prilo?eno fotografijo.

post-5658-1291909143_thumb.jpg

Napisano

Slivka, ampak ti pa res ?ivi? za devetimi gorami. Verjamem, da ma? pol te?ave v snegu kam pridt, ?e je verjetno ?e po suhem problem :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Dobro jutro, Boss.

 

In da se malo oddol?im za prej?njo izjavo, tudi brez Mazde ne gre. Hondo Jazz in sestrinega Forda Fusion smo takole zvlekli ven, nato se je sestra spomnila na kamero in je posnela, kako spravljamo "na kopno" stri?evega Unota. Vsi so bili na obisku - dru?insko slavje - in je ?e popoldan za?elo sne?iti in nato sne?ilo vse do 75 cm. Ko je prej omenjeni Volvo opravil svoje, pa smo jih takole zvlekli na plano...

 

Napisano

Dobro jutro, Boss.

 

In da se malo oddol?im za prej?njo izjavo, tudi brez Mazde ne gre. Hondo Jazz in sestrinega Forda Fusion smo takole zvlekli ven, nato se je sestra spomnila na kamero in je posnela, kako spravljamo "na kopno" stri?evega Unota. Vsi so bili na obisku - dru?insko slavje - in je ?e popoldan za?elo sne?iti in nato sne?ilo vse do 75 cm. Ko je prej omenjeni Volvo opravil svoje, pa smo jih takole zvlekli na plano...

 

 

sta pa norci v vasmu koncu..kaj vi pijete? :D:D

www.trziskisladoled.si

Napisano

De?evnico, ?e ?e vpra?a?. Vodovoda nimamo, saj spadamo v mestno ob?ino Nova Gorica. In to je vse, kar bom rekel, druga?e se bo razvila politi?na debata, kar pa ni moj namen.

Napisano

Ampak ste pa heroji, da greste tkole vla?t avte iz snega namest, da bi ga mal odkidal.

 

O?itno nisi videl tega videa

 

 

Aja, pa zakaj, mora biti avto ?e v prestavi, k ga vle?ete ven? A zato, da ni preve? lahko? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Bravo, Boss, o?i pa ima?. Avto je bil parkiran in pu??en v prestavi, da ne bi ro?na slu?ajno primrznila. Ko je Volvo pri?el na dvori??e, ni vedel, do kam to?no lahko o?isti, da ne zapne kak?en avto. Zato smo jih takole enega za drugim zvlekli ven. To je trajalo vsega skupaj 20 minut (za vse tri avtomobile). Strojnik je ta ?as popil eno kavo. Nato je Volvo po?istil ?e preostanek in ?el naprej. ?e bi se jih lotili "odkidavat", bi trajalo precej dlje in Volvo ne bi ?akal. In tako smo avtomobile vlekli kar v prestavi. In ko smo ga zvlekli ven, se ni bilo bati, da se odpelje po hribu navzdol in v Mazdo. Pa saj to, da je v prestavi, je pri?lo do izraza ?ele na ?istini, ko je avto drsal ?ez ves tisti sneg, so bila kolesa itak v zraku in se to ni poznalo.

 

In zakaj nismo kidali? Malo sem ?e omenil zgoraj, ostalo pa tu: 75 cm ju?nega snega in 3-4 cm debela poledenela skorja. Za z lopato je to zelo veliko. Volvo pa je s tem opravil hitro.

Napisano

Ampak ste pa heroji, da greste tkole vla?t avte iz snega namest, da bi ga mal odkidal.

 

O?itno nisi videl tega videa

 

 

Aja, pa zakaj, mora biti avto ?e v prestavi, k ga vle?ete ven? A zato, da ni preve? lahko? :ne vem:

 

1. Ta kreten je vlekel na polno

2. imeli so pri?gano ma?ino z automatskim menjalnikom v rikvercu - s pogonom spredaj (se vidi)

3. budala je sedel notri, da je cez previs bilo ?e ve? te?e spredaj.....

 

Ameri?ani pa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A so va?i avti malo dalj?i kot normalno ali se mi samo zdi tak?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A so va?i avti malo dalj?i kot normalno ali se mi samo zdi tak?

 

Tud tvoj bi bil, ?e bi ga tolk vlekli :P

33112_1.png

Napisano

Kako bi rekel, ni samo vleka. 75cm ju?nega snega deluje podobno kot valjar, zato so na?i avtomobili dalj?i in ?ir?i. Pa ?e malo bolj ?portni, taki, kot bi jim porezal fedre... :P:jezicek:

 

Brez skrbi, ni jim hudega. Vsaj na teh posnetkih ne...

Napisano

Mi zna kdo razlo?iti, zakaj mi sprednje pnevmatike na BTju po obeh robovih pobira bolj kot po sredini pnevmatike. Ko sem to opazil prvi?, sem mislil, da imam pnevmatike premalo napolnjene. Pa sem dvignil tlak v pnevmatiki za 0,5 bara. Pa ne pomaga, robovi se ?e vedno hitreje obrabljajo kot pa sredina pnevmatike. Zakaj?

Zadnje pnevmatike pa so napolnjene po navodilih in jih pobira lepo enakomerno po celi ?irini.

Napisano

Mi zna kdo razlo?iti, zakaj mi sprednje pnevmatike na BTju po obeh robovih pobira bolj kot po sredini pnevmatike. Ko sem to opazil prvi?, sem mislil, da imam pnevmatike premalo napolnjene. Pa sem dvignil tlak v pnevmatiki za 0,5 bara. Pa ne pomaga, robovi se ?e vedno hitreje obrabljajo kot pa sredina pnevmatike. Zakaj?

Zadnje pnevmatike pa so napolnjene po navodilih in jih pobira lepo enakomerno po celi ?irini.

 

Optika na V (navznoter)?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bi rekel, da ne, ker mi obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih. ?e bi bila optika, bi obe pnevmatiki pobiralo samo po zunanjih ali pa samo po notranjih robovih. Tako mi pa obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih - ?e najbolj podobno premalo napolnjeni pnevmatiki. ?eprav je pol bara ve?, kot je predpisano.

Napisano

Bi rekel, da ne, ker mi obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih. ?e bi bila optika, bi obe pnevmatiki pobiralo samo po zunanjih ali pa samo po notranjih robovih. Tako mi pa obe sprednji pnevmatiki pobira po obeh robovih - ?e najbolj podobno premalo napolnjeni pnevmatiki. ?eprav je pol bara ve?, kot je predpisano.

 

aaa jaz sem razbral obe po obeh zunanjih..............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ce vleces avte kot smo to videli, nic cudnega ane :)

kot ti je jures reku, pejt na optiko

 

Enemu poltraktorju BTjevega razreda se pa to ?e ne bi smelo poznati. No, bomo poskusili ?e z optiko, ?e ne bo kak?nega bolj?ega nasveta.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e eno vpra?anje, ?e nisem prezahteven:

 

velikokrat se mi zgodi, da pri vklopljenem ?tirikolesnem pogonu in reduktorju sprednje levo kolo zdrsuje (ga vidim, ?e glavo nagnem skozi okno), avto pa stoji na mestu. Zadnje levo kolo (ki ga ravno tako vidim, ?e glavo nagnem skozi okno) stoji povsem pri miru. Kolikor so mi razlo?ili, naj bi Mazda BT 50 imela nekak?no avtomatsko zaporo diferenciala in kadar ostro zavijam na trdi podlagi, se res ?uti, da avto "poskakuje" in da se nekaj upira. Sprednji pogon pa naj bi bil priklopljiv in zato brez diferenciala, kar pomeni, da se kolesa vrtijo enako in zaradi tega se ne sme s ?tirikolesnim pogonom voziti po trdi podlagi. Kaj je zdaj pri vsem skupaj: na trdi podlagi se ho?e vse zlomit, v snegu pa ena guma zdrsuje in avto stoji kljub vklopljenemu ?tirikolesnemu pogonu.

V?asih pomaga, ?e ga malo "masiram" naprej in nazaj, najve?krat (tudi danes) pa brez vitla ne gre naprej.

 

Mi lahko kdo malo bolje razlo?i te pogone in kako delujejo.

 

A "?pere" ta re? nima, tako kot jo ima Ursus? In kaj je tista avtomatska 70%, ki naj bi jo Mazda imela?

Napisano

Mi imamo gasilskega: Land Rover Defender. Ima zaporo (?pero) sredinskega diferenciala. To pomen (?e prav razumem) da spoji sprednji in zadnji diferencial. Kar sem iz uporabe ugotovil da poganja zadnja in prednja os enako - kar pa pomeni da lahko v prazno vrti eno prednje in eno zadnje kolo. Ne moreta pa enako vle?i oba prednja oz. oba zadnja ker potem rabi? ?e posebej "?pero" na prednji osi in posebej na zadnji osi!

Tako ima Defender - za Mazdo pa ne vem.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ja, na to pa sploh nisem pomislil. Res je, Defender ima sredinski diferencial in njegovo blokado. Mazda tega diferenciala nima in ko priklopi? pogon na vse ?tiri, je ?e "blokiran". Nisem se pa spomnil, da bi takrat, ko eno kolo zdrsuje, pogledal ?e "diagonalnega".

 

Vseeno naj bi Mazda imela zadaj nekak?no 70% avtomatsko zaporo. A jaz ?e nisem "de?ifriral" njenega delovanja. Mi lahko kdo pomaga?

Napisano

?e eno vpra?anje, ?e nisem prezahteven:

 

velikokrat se mi zgodi, da pri vklopljenem ?tirikolesnem pogonu in reduktorju sprednje levo kolo zdrsuje (ga vidim, ?e glavo nagnem skozi okno), avto pa stoji na mestu. Zadnje levo kolo (ki ga ravno tako vidim, ?e glavo nagnem skozi okno) stoji povsem pri miru. Kolikor so mi razlo?ili, naj bi Mazda BT 50 imela nekak?no avtomatsko zaporo diferenciala in kadar ostro zavijam na trdi podlagi, se res ?uti, da avto "poskakuje" in da se nekaj upira. Sprednji pogon pa naj bi bil priklopljiv in zato brez diferenciala, kar pomeni, da se kolesa vrtijo enako in zaradi tega se ne sme s ?tirikolesnim pogonom voziti po trdi podlagi. Kaj je zdaj pri vsem skupaj: na trdi podlagi se ho?e vse zlomit, v snegu pa ena guma zdrsuje in avto stoji kljub vklopljenemu ?tirikolesnemu pogonu.

V?asih pomaga, ?e ga malo "masiram" naprej in nazaj, najve?krat (tudi danes) pa brez vitla ne gre naprej.

 

Mi lahko kdo malo bolje razlo?i te pogone in kako delujejo.

 

A "?pere" ta re? nima, tako kot jo ima Ursus? In kaj je tista avtomatska 70%, ki naj bi jo Mazda imela?

 

Mazda ima zaporo zadnjega diferenciala. Ne vem, ?e je podatek 70% zapore to?en. Mogo?e je to podatek koliko momenta se prenese na kolo, ki ima oprijem. Pri 40% zapori se 20% momenta prenese s kolesa, ki nima oprijema na kolo, ki ga ima. Glede na to izra?unamo, od polovice torej 50% odvzamemo 40%/2 in ostane 30% momenta, kolo pa, ki ima oprijem pa dobi 20% momenta in ima tako 50+20=70%.

?e pa je zapora dejansko 70% ostane na kolesu brez oprijema 50-70/2=15%, kolo z oprijemom pa pridobi 35% momenta in ima tako 50+35=85%.

Zapora diferenciala ne pomeni,da kolo ne more zdrsniti, pomeni le, da na?eloma zadnja os ne bo obstala, ker se kljub zdrsuenega kolesa moment prena?a na drugo kolo. V slu?aju brez zapore se celoten moment prenese na kolo, ki je zdrsnilo, zato ni ve? prenosa mo?i na podlago. Torej ko zdrsnejo kolesa ob delni zapori diferenciala se kljub temu prena?a dolo?en moment na podlago.

Tudi pri 100 zapori diferenciala je mo?en zdrs pogonskih koles le, da se kolesa vrtijo z enako hitrostjo.

Delna zapora diferenciala omogo?a spremembo smeri, pri popolni pa je sprememba smeri ote?ena.

 

Dodajam ?e, da ?e kljub blokadi zadnjega diferenciala kolesa ?e vedno drsijo, bo potrebno razmi?ljati o izbiri bolj terenskih gum.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.