Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi smo imeli Jimny-ja sicer letnik 98, ma nam je komplet podvozje segnilo. Vseeno smo ga lani prodali za 1k€.

Če ne pa je bi pravi off road stroj. Ni da ni šlo🤠

 

Nima pa nekega udobja... Pa na spolzkih cestah je potrebno zelo paziti, ker ti lahko hitro obrne rit (če ni vklopljen 4x4).   

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Ja prišel je iz hribov (iz okolice Kisovca) na Kras. 

 

Pral sem ga samo, ko sem ga pripeljal celega zabitega z blatom😁

Popravljeno od AmpeR
  • 1 leto kasneje...
Napisano (urejeno)

Naša službena LC me je presenetila, ampak v negativnem smislu. Samo 15metrov cca 18% klančka, pa je že gorelo sporočilo o pregretju olja v menjalniku.

Meni v scoutu na istem klančku DSG komaj v 1 prešalta, ampak še to ker zaradi nepreglednega ovinka pripeljem zelo počasi, čene bi speljal v 2.  

 

Na toyoti LC je sledil servis - menjava olja in menjava programske opreme na kateri je bila baje napaka. Smo vprašali, zakaj toyota ni izvedla vpoklic, če so vedeli za napako na softwareju. Dobili smo odgovor da zato, ker lastniki LC-jev itak imajo svoje avte le zato, da lažje parkirajo na pločnik . 

Popravljeno od Mraušk Mčk
  • Haha 1
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Kaj si pa drugega pričakoval?

Kdor kupi pravega terenca ga kupi z razlogom in ne za poziranje, sploh pa Toyota LandCruiser katera niti pod razno ni namenjena tem in podobnim zadevam.

Če se že greš plezanje robnikov in urbanista potem si kupi raje UrbanCruiser katerih je v Sloveniji le 5 komadov 

📃
Popravljeno od DonFelipe
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če bi bil pol toliko sposoben, kot je za videti, bi bil pravi predmet poželenja...

 

Ampak v tem svetu je važno, da dobro zgleda, kaj zmore pa sploh ni važno...

 

IMG_20220411_173220137.jpg

IMG_20220411_173210388.jpg

IMG_20220411_173152809.jpg

Napisano

4x4, 150KM, JBL ozvočenje, opremaz za DJ-a Pioneer.... to pa ni kr tko 🤣

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Za ceno enega SUVoida se dobi lep, spodoben in uporaben avto s trilitrskim šestvalnim dizelskim motorjem (BMW B57)...

Načeloma ga delajo v Franciji, čeprav lastnik je pa Anglež. Motor je, kot je že omenjeno, BMWjev, torej načeloma Nemški. Šasije baje delajo na Portugalskem.

 

Motor zmore 183 kW in 550 Nm. Porabe nafte mi ni uspelo dobiti, ampak ko slišim, koliko porabijo sodobni bencinski SUVoidi, mislim, da neke bistvene razlike ni...

Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Za ceno enega SUVoida se dobi lep, spodoben in uporaben avto s trilitrskim šestvalnim dizelskim motorjem (BMW B57)...

Načeloma ga delajo v Franciji, čeprav lastnik je pa Anglež. Motor je, kot je že omenjeno, BMWjev, torej načeloma Nemški. Šasije baje delajo na Portugalskem.

 

Motor zmore 183 kW in 550 Nm. Porabe nafte mi ni uspelo dobiti, ampak ko slišim, koliko porabijo sodobni bencinski SUVoidi, mislim, da neke bistvene razlike ni...

Kaj to naj bi bil kao nov Defender?

Malo jih je ostalo tapravih terencev...

Napisano (urejeno)

Ja, Land Rover se je "zaštihal", ko je nehal delati Defenderja. Pa je nekdo odkupil licenco in tudi stroje, zadevo malo posodobil, ampak pri tem ohranil vsestranskost, uporabnost in terenske sposobnosti in dobil avto, kjer naročila in povpraševanje presega proizvodne zmogljivosti. Nekako tako kot Jimny pri Suzukiju, kjer je cena prišla že do 35.000€, pa še je toliko povpraševanja, da ne utegnejo sproti dostaviti...

Popravljeno od Slivka
Pravopis
  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 20 minutami je AmpeR napisal:

Vpraši Dončiča, če ti jo donira. Alpa solidarno proda🤭

 

Sam res, a se ni par dni nazaj s tem prpeljal na tekmo?

33112_1.png

Napisano

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Saj se vsi nekaj napenjajo z elektriko, ampak čim je pa kaj malo bolj zahtevnega, je pa dizel ta glavni!

 

Čeprav so malo falili s to filozofijo: avto za okoli 56.500€ je malo predrag glede na namen, za katerega je izdelan...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.