Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Neverjetno, kaj se dogaja... da ti takole ukradejo vinjeto  :ne vem:  sramezljiv

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10219080258545501&set=pcb.10219080260065539&type=3&theater

 

Natasa_Saric-20190207-083855.jpg

 

Zavarovalnica menda noce povrnit cene vinjete, ker ni zavarovane kraje (samo stekla in parkirisce)... DARS tudi ne, ker pravijo, da moras prinesti odrezek, racun in del vinjete ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem ?e na lastne o?i videl v ?i?ki..

 

Zato jo jaz kupim zadnji dan,ko je malo ve? izbire za lopove...

 

Ja,zalostno. Je pa to zlahka zaslu?enih (oziroma ukradenih)100eur ,kolikor lahko zanjo lopov dobi v vsakem trenutku.... Skoraj kot da bi pustil 100eur na sede?u...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem ?e na lastne o?i videl v ?i?ki..

 

Zato jo jaz kupim zadnji dan,ko je malo ve? izbire za lopove...

 

Ja,zalostno. Je pa to zlahka zaslu?enih (oziroma ukradenih)100eur ,kolikor lahko zanjo lopov dobi v vsakem trenutku.... Skoraj kot da bi pustil 100eur na sede?u...

 

 

In kaj ti koristi ze nalepljena vinjeta? Ne bi rekel, da je ravno najlazje ukradenih 100? ... Kot prvo... take vinjete ne more prodati niti za 100? ... ker das zraven se 10? in imas popolnoma legalno, novo vinjeto :) ... Za novo jo tezko zamenja, ker nima racuna, niti odrezka... torej jo mora previdno odstranit iz stekla in tako vinjeto pomoje tezko proda za kaj vec kot 50? :) ... Poleg tega pomoje ni tako enostavno takole izrezati steklo in paziti, da te ne zasacijo :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj ti koristi ze nalepljena vinjeta? Ne bi rekel, da je ravno najlazje ukradenih 100? ... Kot prvo... take vinjete ne more prodati niti za 100? ... ker das zraven se 10? in imas popolnoma legalno, novo vinjeto :) ... Za novo jo tezko zamenja, ker nima racuna, niti odrezka... torej jo mora previdno odstranit iz stekla in tako vinjeto pomoje tezko proda za kaj vec kot 50? :) ... Poleg tega pomoje ni tako enostavno takole izrezati steklo in paziti, da te ne zasacijo :) ...

Zlahka se dobi vinjeto iz stekla...

 

Kako te?ko je takole izrezati steklo;nimam pojma...

 

Predvidevam pa da bi marsikdo dal recimo 90eur za vinjeto brez ra?una/odrezka.

 

Bolj ko so ljudje brez denarja,bolj so pokvarjeni in bolj se jim fu?ka ?e jih kdo dobi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ni isti izrez ... tako da ni taprava... samo se pa fajn bere... in ravno pravi trenutek se pojavi oglas :) ... Pomoje je zajebancija... samo tale oglas... ali pa vse skupaj :) ... fakenews? :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ni isti izrez ... tako da ni taprava... samo se pa fajn bere... in ravno pravi trenutek se pojavi oglas :) ... Pomoje je zajebancija... samo tale oglas... ali pa vse skupaj :) ... fakenews? :)

Tudi jaz Mislim, da je (vsaj)oglas zajebancija...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater kaj naredijo ljudje za 20 EUR prihranka - pa da ti pamet stane. Legalno 110 EUR al pa takole za 90 EUR.

Ah,folk krade v Mercatorju jabolka,pa nebi tle hotel prisparati 20eur... Ampak ja... Folk je bolan...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa je kdo pomislu, da je mo?nost tudi, da se je ta doti?ni domislu samemu seb ?ipo zbit, ker je itak zavarvana, pa mogo?e ?e opeskana, zravn pa je ?e probal do nove vinjete pridt? Tastaro vinjeto je pa lepo ven zrezal, da zgleda kot da so jo ?opnil.

 

Sent from my KROMPIR using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater, to si tolk dobr napisal, da ?lovek dobi ob?utek, da ma? izku?nje na tem podro?ju :P

 

Na?eloma pa je seveda tudi to opcija... sploh, ker so se potrudili, da niso naredili nobene ?kode drugje (recimo na laku).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater, to si tolk dobr napisal, da ?lovek dobi ob?utek, da ma? izku?nje na tem podro?ju

 

Na?eloma pa je seveda tudi to opcija... sploh, ker so se potrudili, da niso naredili nobene ?kode drugje (recimo na laku).

Hehe, nimam izku?enj. ?e ?e kdo, sm pa glih jest tist, kater vedno vse po pravilih nardi in brez goljufije. Sej zato pa n? nimam. Samo tko sm pa? razmi?ljal. Ker mi gre na k...., da se folk tkole prek FB-ja nekej buni, ker tako itak ni?esar ne re?i?. Tud ne vem kater butl bi ?el na tak na?in krast vinjeto. Kva pa ?e bi mu cel kos stekla z vinjeto not padu? Hehe.

 

Sent from my KROMPIR using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

130 EUR - precej bogato glede na to, da ima Nem?ija poravnane finan?ne obveznosti glede AC-jev.

Ja ampak so se na veliko lotili obnavljanja (celotna Bavarska eno ogromno gradbi??e, vi?je gor je verjetno podobno), si pripravljajo teren za uvedbo vinjet, da imajo "ur?ah" :))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.