Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

@Ploki, mam isti te?avi kokr ti; (olje mi ?re samo kadar na LPG furam, kadar izklju?no na benz, mi ne) in pa zjutraj mi tako hitro ?eli sam preklopit, da dejansko ?e ni "sposoben" na LPG furat, tako da ga kar sam pokomandiram, ne me hecat, ?katla butasta! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ima kdo od G-1 vgrajen sistem, me zanima kako se obnese potem vam lahko zaupam ?e moje izku?nje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ampak ?e sem po?ten imam tudi s tem sistemom kar precej sranja, pa RES ni lepo narejen. sem kar razocaran, ceprav je "customer support" super je vse ostalo tako na pol.

nevem koliko sovpada plin/zretje olja, ampak prej ga ni zrl. zdle pozimi ga na roke na plin preklapljam ker ko se sam a.) crkne b.) zacne masino trest tk da me srce boli.

 

Hm, ne vem bi prej rekel, da je problem v 'majstrih' kot v sistemih. V zadnjih letih se je pojavilo kr nekaj novih LPG vgrajevalcev. Za postat pravi LPG 'majster' je pa potrebno kar nekaj let izku?enj/vgradenj...

 

 

privla?no se sli?i, ker ne vrtajo lukenj v sesalni kolektor ampak naj bi ?lo pa istih linijah kot bencin. tudi meni se je, vendar me je cena ?e v ?tartu odvrnila tako da sploh nisem naprej raziskoval.

 

Tiste luknje niso ni? problemati?nega...?e ni ni?je porabe kot pri 'klasiki' cena ne opravi?uje vgradnje! Plus ponavadi rabijo novitete kr nakaj ?asa, da se odpravijo vse 'porodne' pomanjkljivosti!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ima kdo od G-1 vgrajen sistem, me zanima kako se obnese potem vam lahko zaupam ?e moje izku?nje.

 

Sodelavec ga je ?el vgradit ko so bli po cajtngih za uno nagrado da so kao ful, pol si pa lahko njegove izku?nje prebere? na avtomobilizem.com. Na kratko mislim da je avto 4 krat nazaj peljal, da so mu nastavli da so kon?no delal vsi 4 valji. Zelo negativno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res - zakaj si se odlo?il za teko?o fazo?

 

Ja kaj vem...sem pa? mislil ,da je to napredek v teh zadevah...

Recimo tako kot pri benzu iz uplinja?a na posredni in dalje na direkti vbrizg.

 

?eprav ,dobri stari fergazerji imajo svoje prednosti.

O?itno enako velja pri plinu za klasi?ni sistem.

 

 

 

JozaGulikoza Objavil 13 Jan 2011, 08:40

@Ploki, mam isti te?avi kokr ti; (olje mi ?re samo kadar na LPG furam, kadar izklju?no na benz, mi ne) in pa zjutraj mi tako hitro ?eli sam preklopit, da dejansko ?e ni "sposoben" na LPG furat, tako da ga kar sam pokomandiram, ne me hecat, ?katla butasta!

 

 

A olje ,da zna tud ?ret pod plinom ??

Prvi? sli?im ,evo...no tega nisem opazil..vsaj to .

 

Ja zgelda ,da res ni vsak sistem za vsak avto.

Izbrati pravega ..pa je loterija.

Informacij pa itak ne dobi? realnih, da bi se dobro odlo?il..

 

 

No, bomo ?e ..vozimo se... :bravo:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo rezultat:

post-2637-1295037349_thumb.jpg

 

post-2637-1295037583_thumb.jpg

BC je kazal 5,7!!!! to?no v nulo - kar pomeni da mi je lagal zaradi webasta - to je 0,5-0,8 kadar sem ga kuril, niso krive zimske gume.

 

Nazajgrede pa sem ?el na '?as' in od pumpe do doma pristal na 6,8L :notworth:

 

tank je 69L, BC je kazal ?e 70km range - tudi to sem dobro skalibriral :bravo:

 

1250km je domet avta - ?e ho?e? seveda.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba po 468 kilometrov ?e vedno ugodnih 7,5 l/100km pa ?e je za dobrih 100km. Brez te?av bi se dalo narediti 600km z enim tankom, ?e ne bi vmes bil udele?en v epic battle :P ga na novo zmapiral ter sprobaval razliko.

 

Daj Simon, ga bo? reve?a ?isto zamoril. 30 konjev bo zaspalo, 10 jih bo umrlo od dolg?asa, potem bo? pa jamral ... :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naj me koklja brcne,?e mi ne gre res bolj?e avto na petrol nafto.Pa ?e manj mi jo pije. :whatever:

To ugotavljam pravkar-po mestu in to res samo mesto-po BC-ju 6,7 proti omv,ki mi pije pod enakimi pogoji

8-9 l/100.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naj me koklja brcne,?e mi ne gre res bolj?e avto na petrol nafto.Pa ?e manj mi jo pije. :whatever:

To ugotavljam pravkar-po mestu in to res samo mesto-po BC-ju 6,7 proti omv,ki mi pije pod enakimi pogoji

8-9 l/100.

 

zadnje dni se ti ni webasto vklapljal...pri meni je BC lagal 0,5-0,7 ko sem ga kuril vsak dan

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnje dni se ti ni webasto vklapljal...pri meni je BC lagal 0,5-0,7 ko sem ga kuril vsak dan

 

Sorry,pri nas se temperatura zadnji teden ?ez dan ne dvigne nad 3°C.Se je en mal?k spremenila situacija.

?e ho?ete sonce ostanite gor. ;)

 

mislim da te je koklja brcnila :P

 

Ni? ne bo s to razlago. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry,pri nas se temperatura zadnji teden ?ez dan ne dvigne nad 3°C.Se je en mal?k spremenila situacija.

?e ho?ete sonce ostanite gor. ;)

Ni? ne bo s to razlago. :P

 

?e vedno se avto hitreje segreje...je razlika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam razlika 1-2 litra tud ne more biti zaradi goriva...sploh pa ne med omv pa petrol v sloveniji?

 

o.k,o.k,mogo?e sem malo pretiraval.Samo je razlika in avto mi gre bolj?e.tukaj pa se nisem zmotil. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o.k,o.k,mogo?e sem malo pretiraval.Samo je razlika in avto mi gre bolj?e.tukaj pa se nisem zmotil. ;)

 

Megla v Kopru ugodno vpliva - molekule zraka pa to :harhar:

 

od teh 910km je bilo 500km na polno po avtocesti v petek domov...+ Rovinj v nedeljo

 

18.01.2011 61,46 76,03 26.088 911 6,75

 

is cool :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.