Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

seveda ker je druga?na logika, ampak moj exeo tdi 143 CR in mazda nista imela enak konektor niti vezave 3h ?i?k....

ker je digitalen sam uravnava ne glede na znamko ampak konektor in kabel je blo pa treba menjat :ninja:

 

Ja, sej tak sem si predstavljal...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne pa?e sem pa vseeno vredno razmislit.

 

KLIK

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

stari zanimiv ?lanek :D lp ale? :prstgor:

Napisano

ce je poraba BMW 320i bencinarja samo 5,3l potem takoj kupim, ampak vsi vemo da 2.0 bencinar je pa malo bolj zejen..in upam si trditi da pod 7,5l mesane voznje ga ne spravis.. tok o tem clanku...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Izredno slab in ?isto pristranski ?lanek, ki dejansko nima neke uporabne vrednosti ampak le "tola?enje" tistih, ki so kupili bencinarja, da so pa? naredili prav tudi na stro?kovni ravni.

 

Klele se ne mislim vtikat glede zvoka motorja in drugih nepomembnih zadev iz ?lanka, ker ve?ini vseeno najbolj prija to, da je motor ?im manj sli?en in to so dosegli tako pri bencinski kot pri dizelski razli?ici.

 

Glede porabe je pa tako, da tovarni?ki podatki so en velik bul?it saj se lotevajo dejansko vseh mogo?ih trikov, da na testu spravijo porabo ?im ni?je. V resnici pa je najbolj?i podatek ta, ki ga bele?ijo uporabniki na raznih portalih o porabi. In ?e vzamemo ta podatek recimo iz spritmonitorja, ki je bistveno bolj relevanten potem je pri BMW-ju razlika 2,2 litra pri Hyundaiu pa 1,7 litra.

 

Se pravi ?e to prera?unamo je izena?enje nakupne cene pri cca 50.000 km in to pri obeh avtomobilih iz ?lanka. V koliko letih pridemo do tega tudi ni pomembno saj je bolj pomemben podatek koliko kilometrov mislimo narest z avtom predno ga prodamo. Recimo, da je psiholo?ka meja 200.000km pomeni, pri BMW 5735? manj?i stro?ek za gorivo pri dizlu in pri Hyundaiu 4932?. Zanemarljivo? Ne bi glih rekel saj pri Hyundaiu je to ?etrtina nabavne cene novega avtomobila.

 

?e bi recimo gledal BMW-ja in na moje razmere je pri meni to cca 83? na mesec manj z dizlom.

33112_1.png

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

 

Klele je Mazda res naredila velik napredek in so pri bencinarju v povpre?ju spustili porabo kar za liter in pol. pri dizlu je te?je narediti tak preskok ampak ?e zmeraj jim je ratalo za skoraj liter zni?ati povpre?je. In dejansko pri Mazdi je razlika med bencincem in dizlom res precej manj?a kot pri ostalih proizvajalcih ampak ?e vedno obstaja tako, da tisti, ki delajo veliko km pa? morajo oreng razmislit - seveda le v primeru, ?e jim je stro?ek goriva sploh pomemben.

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

340 sem jih prevozil, pa sem bil ?e ?ez polovico. Vo?nja pa 90% AC med 130 in 150km/h. Pri 130 je kazal trenutno porabo 7.1l...

post-6662-1394460979_thumb.jpg

Napisano

jaz sem sedaj na 6,8. Motor je CD 175 AT.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.

 

Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!? :lol:

 

Pozdravljen

Tudi jaz imam enake izku?nje, sem lastnik nove mazde 6 ?e eno leto in je poraba

res zelo majhna glede na to da je 2.0i . ( 608,03 litrov in 9995 km povpre?je 6,08 /100 km).

L.p.Pero

Napisano

Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem.

Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split.

Napisano

?e se vozi? ob konicah v mestni gne?i je to ?ist pri?akovana poraba - manj ne more bit.

33112_1.png

Napisano

Ma ne vem moja 5 cd143 sedaj konstantno 7-7.2 v mestu, 6.7 relacija.

 

Kljub temu da dela regeneracijo na 180km :angry:

 

Danes celo trajala 30km na avtocesti..... :blink: vseeno 6.7 v Rovinju

Res da mam powerbox kot sem rekel za to gajbo nujno potreben.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.

 

Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.

33112_1.png

Napisano

Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.

 

Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.

 

Cudim se v bistvu kontra da je poraba majhna na tak interval in trajanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mesec dni sem lastnik Mazde 6 140GT 2.0. diesel. Poraba zadnji tank to?no 8 litrov. Od tega 300 km avtocesta 400 km LJ in okolica. Garantiram pa, da ga ni 2.0 bencinarja na trgu, ki bi ga spravil pod 10 litrov (govorimo extra urban vo?nji) zato so te govorice o 6ih litrih zame ?ista znanstvena fantastika. Vozim tudi megana 1.6 s porabo 12L in ford fiesto 1.2. , ki zgleda tudi porabi ve? kot 1,5 tone te?ka nova mazda6 s ?e enkrat ve?jim motorjem.

Lahko pa, da ne znam vozit, ker tudi prej, ko sem bil na volvo forumu so imeli lastniki serij 2,7 in 9 neverjetne porabe okoli 8,5, 9 in 10 litrov. Bil sem lastnik vseh treh omenjenih serij in noben mi ni pil pod 14L. Pet let sem imel 960 2.5 24V in rekord je bila poraba 10,5L pri 130-140 km'h na tempomatu relacija LJ-Split.

 

Zadnji tank:

- prevo?enih: 780 km (100% mestna vo?nja, samo kratke vo?nje po nekaj kilometrov, v glavnem v konicah)

- tankal: 61 l

- povpre?na hitrost: 24 km/h

- povpre?na poraba: 7,82 l/100km

- delovanje I-Stop: 1h 40min (?akanje pred semaforji)

 

2.0 bencinar (+ i-ELOOP)

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e.

 

Vidi se pa na ve? na?inov:

 

1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en

2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.

3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor.

4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.

5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna.

33112_1.png

Napisano

v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e.

 

Vidi se pa na ve? na?inov:

 

1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en

2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.

3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor.

4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.

5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna.

 

Hvala za odgovor.

Napisano

Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.

Napisano

Kaj je s tem mojim dizla?em? Dana?nja poraba ?e 7,8l na 100km, pa ?e ?param ga bolj kot sem ga prej...? Na EGR-u baje ni napake, se mi pa levo sprednje kolo med voznjo ob?utno segreje in izpu??a ?udne zvoke pri zavijanju v desno pa po novem tudi pri vo?nji naravnost. Bi defekt na zavori lahko povzro?al vi?jo porabo? Zavore so stare 30.000km in leva ?e od ?tarta ni bila sli?at brezhibno, ?eprav jo je Pelko kak?nih 1000km po monta?i preveril in ni na?el nepravilnosti.

 

Na koliko ti dela regen ce sploh mas dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slovenci smo svetovni vrh. Ne fuzbal.  Alpinizem!   V alpinizmu nam ni nihče kos, edino Angleži še nekak držijo korak, pa še to samo zato, ker plezajo v navezah z našimi!     Aleš Česen tretjič prejemnik prestižnega zlatega cepina WWW.RTVSLO.SI Med letošnjimi prejemniki zlatega cepina, najvišjega priznanja za alpinistične dosežke na svetu, je tudi slovensko-britanska naveza Aleš...  
    • Mogoce je pa smrekca cnej na crni petek...
    • Da malo razrahljamo ozracje....na temo sovražnega govora sem jaz (seveda z ekipo, ki je delovala na podobnih podrocjih v evropi) imel direkten predlog naši vladi oz sekretarju in komisiji, ki so takrat imeli čez sistem e razpisov, e volitev itd.   Predlog: uzakonjena uporaba digitalnih certifikatov za prijavo na internet pa ni vazno a je 24 ur, forum, oddaja mnenj oz kakršno koli komentiranje na internetu. Ne samo za podrocje SLO ampak vsaj EU   Zakaj? - vsak se skriva za nadimki, ne samo enem ampak verjetno mnogimi in izliva svoje temne strani, podziga, izziva itdi td vsi vemo kako se ljudje pocutijo varne in pomembne skrite za internetnim alter egom... - vsak bi s certifikatom na internetu bil prisoten le s svojim imenom in priimkom. Vsak bi se obnašal drugače in odgovorno - vsak bi lahko imel le en dostop! - vsak takoj odgovarja s svojo pravo identiteto, tudi za sovražni govor - blokada pomeni res blokada in ne moznost da se nekdo pojavi spet samo z drugim loginom Itd itd   Vpeljava je ozredno enostavna, orodja obstajajo, uzakoniti je treba le da vsak ki posluje na SLO ozemlju mora za internetno prijavo omogociti prijavo s certifikatom....   E volitve in E referendum (kot dopolnilna moznost standardni opciji)   - glasovanje s certifikatom preko euprave - prihranki enormni, govorimo o destinah miljonov, glede na to da je vsak referendum baje miljoncek - moznost posvetovalnih glasovanj z ljudstvom pred formiranjem zakona... Itd itd   Takrat je bila na oblasti JJ vlada (tako je nanesel 4 letni kolobarski cikel...) verjamem pa da bi vsaka vlada podobno ugotovila:   Odgovori pred vsemi na sestanku brez sramu (medsebojna posvetovanja): - ja samo to pomeni da bi glasovali tudi mladi, to pa ni dobr za nas - sam pol ne moremo vec uporabljati glasil in forumov v naso korist, ker se bojo naši ljudje ustrasli - in pa se ena močna: pa na elektronske volitve ne moremo vplivat   Vse padlo v vodo po nekaj sestankih   Nasa (francoska) firma je tudi izdelala sistem vinjet na tablice na Madzarskem desetletja nazaj pred naso papirno vinjeto in po predstavitvi so bile ugotovitve da smo prepoceni (ni bilo prostora za podizvajalce)   Leto 2005. Vemo kdo je bil na oblasti in kdo je na koncu vpeljal vinjeto 2008.   Ampak ponavljam, vse vlade so bile, so in bodo enako delovale dokler bo Slovenija razklana kot je     Lahko pa nastejem tud predloge, ki smo jih desetletja poizkusali vpeljati za sistem izboljsanja cestne varnosti s poudarkom na avtosolah (sistemom ucenja in testiranja kandidatov)   Rezultat: denar>kakovosti
    • Ni se ekzaktnega termina ker se ni trajektov za 2026 ampak vsaj 10 dni Vježbam
    • Ja, seveda imam enako stališče - netoleranco za žaljive izjave drugih. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.