Skoči na vsebino

Nastavitev ro?ne zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ugotovil sem da mi ro?na zavora prime precej visoko, tako da moram privit vijak ki je pod sredinskim naslonom za roko.

 

Sedaj me pa zanima kaj moram razdreti da pridem do tega vijaka?

 

Malo sem brskal po forumu a nisem na?el ni? pametnega.

 

To bi verjetno koristilo tudi komu drugemu iz foruma.

 

LP

Andrej

Napisano

mislim da samo umakne? tisto gumo kjer je ro?ka ro?ne zavore ;) V najslab?em primeru bo? moral odvit kak vijak pa naslon za roko stran dat cca 2min dela :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ugotovil sem da mi ro?na zavora prime precej visoko, tako da moram privit vijak ki je pod sredinskim naslonom za roko.

 

Sedaj me pa zanima kaj moram razdreti da pridem do tega vijaka?

 

Malo sem brskal po forumu a nisem na?el ni? pametnega.

 

To bi verjetno koristilo tudi komu drugemu iz foruma.

 

LP

Andrej

 

Ro?na se sama nastavlja, ?e se ne ne je nekaj narobe na zadnjih ?eljustih, s tistim vijkom pri ro?no ne bo? naredil veliko samo dosegel da se ti ro?na sploh ne bo mogla ve? sama nastaviti.

Simpl as that.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ro?na se sama nastavlja, ?e se ne ne je nekaj narobe na zadnjih ?eljustih, s tistim vijkom pri ro?no ne bo? naredil veliko samo dosegel da se ti ro?na sploh ne bo mogla ve? sama nastaviti.

Simpl as that.

 

ja pa jade ro?na ?e sama nastavi tiste zobke v ?eljustih samo hod ro?ice od zavore pa nastavi? z vijakom ki je poleg-s tem nekako naredi? da je zajla kraj?a v tem smislu nekaj!

Sj ve? namest da ro?ko potegne? do stropa,malo privije? ?travf in ?e jo potegne? samo do pol za isti u?inek!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ro?na se nastavlja pod naslonom za roko tako

1.odpremo pokrov naslonjala,pod platnom pa sta dva vijaka ki ju je potrebno odvit.

2.na straneh konzole so slepi pokrov?ki vijakov tut te ?epke lepo ven dobit da se ne po?koduje

3.glavo na menjalniku odvit pa smo v srcu konzole

se pa vse skoraj skupaj dr?i.

rabi? pa cevni nastavek klju? m-10 pa to pritegne? ker z navadnim klju?em ni dost prostora tam not

 

ma? pa link tu kako podret sredinsko konzolo [url=http://www.sysalyser.de/?menue=mazda&submenue=anleitungen&thema=m6_mittelkonsole

samo to je bol za sprednjo stran radio pa to

druga? pa sledi navodilom pa ima? 30 min dela da razstavi? in sestavi? brez posledic

Napisano

Sploh nam komentiru, samo tista matica pri samo ro?ni se uradno na?tela samo pri novem avtu sa pravi v fabrki, potem pa naj bi se sama ro?na nastavljala na kolesih(meni se je ?e pri vsakem avtu) in hod ro?ice naj bi bil nekje v toleranci +- 2 cm.

 

Veselo ?raufajte. :notworth:

 

 

rabi? pa cevni nastavek klju? m-10 pa to pritegne? ker z navadnim klju?em ni dost prostora tam not

 

 

Hudoo kako pa tole zgleda ? ?zmeden?

 

Vijak je M6 tako da ne bo kake pomote in klju? je 10 brez M-a

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bi rad pri?el do mehanizma od ro?ne ni treba ni? ?raufati in vle?i narazen celotne armaturke ampak potegne? ven le tisti del ob ro?ni s predal?kom za pija?e...

Druga?e pa kot pravi YavarYe, se ro?na sama ?tela.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Ko smo ?e pri ro?ni: meni zelo slabo prime, tako da moram ro?ko zategnit do max, sicer avto kar leze :huh: Zavore sicer delajo OK. Kaj je za preverit?

Napisano

Ko smo ?e pri ro?ni: meni zelo slabo prime, tako da moram ro?ko zategnit do max, sicer avto kar leze :huh: Zavore sicer delajo OK. Kaj je za preverit?

 

Kar se pa tega ti?e pa ni kake revolucije za narest, js sem problal z drugimi plo??icami in JE bolj?e.

Roko na srce, pri mazdah ki imajo zadaj diske NIKOLI ro?ni nevemkako dobro prijela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kar se pa tega ti?e pa ni kake revolucije za narest, js sem problal z drugimi plo??icami in JE bolj?e.

Roko na srce, pri mazdah ki imajo zadaj diske NIKOLI ro?ni nevemkako dobro prijela.

 

Kot ponavadi, ko gre za mehanko ma? verjetno kar prav :bravo: ?e dobro pomilsim namre?, sem to "spu??anje" ro?ne za?el opa?ati od zadnje menjave zav. plo??ic (niso original), prej je bolje prijelo... Jeba, sem mislil da se da kaj nastavit...

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Danes sem jo nastavil - je imela luft preden je prijela

 

- odstrani? 2 vijaka na dnu predala naslona roke

- odstrani? plastiko za pija?o

- odstrani? glavo ro?ke za prestave

- odstrani? plastiko okoli menjalnika s pepelnikom (odklopiti je treba lu?ko za osvetlitev in konektor za 12V cigaretnik)

- odvija?i? 4 ?rne vijake in odstrani? celo konzolo - dovolj je samo da jo potegne? konzolo nazaj do zadnjih zicov da pride? s klju?em do vijaka M10 pri katerem se za?neta obe zajli

 

Potem pa po workshop manualu, ki sem ga prilepil

 

- start avta

- ene 5x napumpa? bremze in ugasne?

- ro?ko na dno in privija?i? samo toliko da se ro?ka neha premikati v neutralnem polo?aju (luft) z malo tolerance

- v?ge? avto in preveri? lu?ko - se mora pri?gati ko je dvignjena in ne ko je spu??ena ro?ka

- da? v ler in proba? ?e avto blokira zadaj pri spu??eni ro?ni

 

sestavi? nazaj

post-2637-1311329378_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da bi pa pogledal kaj je z mehanizmov v zadnjih cilindrih pa ne, sedaj si nastavil ro?no tako da se verjetno nikoli ne bo ve? sama na?telala.

 

Sicer kar si naredil je hitra re?itev, dolgoro?no pa to ni najbolje, ker z tajkim nastavljanjem bo? neko? pri?el predale? z vzvodom v zadnjih cilidrih in bo? spustil ro?no in bo ekscenter "predale?" in ne bo spustila, al pa bo le temu vzvodi zmanjkalo hoda in ro?na bo "trda" potegnjena, plo??ice pa ?e vedno ne bodo prijele diska.

 

 

Lej ne me narobe razumet ne pljuvam, svaka ?ast da se kdo sam ?esa loti, samo povedat ho?em kaj se lahko zgodi in kaj je bolj pravilno.

 

Ko sem jaz menjal zadnje plo??ice, sem podrl in spucal komplet zadnje cilindre, poskrbel da je vse lufalo na roke, extra namazal vzvod od ro?ne, ki je en qurqc izveden ?e od predzadnjega modela 626 in je ?e vedno isti in ?e ni ro?na redno uporabljena in previlno namazan vzvod, za?ne ?tekat in vse skupaj sestavil, napumpal olje in parkrat potegnil ro?no in guess what, ?la je in ?e vedno gre samo 4 zobe in ni? ve?, in to brez ?telanja pri sami ro?ki. :ne vem:

 

A sem ?alabajzar al nisem ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Da bi pa pogledal kaj je z mehanizmov v zadnjih cilindrih pa ne, sedaj si nastavil ro?no tako da se verjetno nikoli ne bo ve? sama na?telala.

 

Sicer kar si naredil je hitra re?itev, dolgoro?no pa to ni najbolje, ker z tajkim nastavljanjem bo? neko? pri?el predale? z vzvodom v zadnjih cilidrih in bo? spustil ro?no in bo ekscenter "predale?" in ne bo spustila, al pa bo le temu vzvodi zmanjkalo hoda in ro?na bo "trda" potegnjena, plo??ice pa ?e vedno ne bodo prijele diska.

Lej ne me narobe razumet ne pljuvam, svaka ?ast da se kdo sam ?esa loti, samo povedat ho?em kaj se lahko zgodi in kaj je bolj pravilno.

 

Ko sem jaz menjal zadnje plo??ice, sem podrl in spucal komplet zadnje cilindre, poskrbel da je vse lufalo na roke, extra namazal vzvod od ro?ne, ki je en qurqc izveden ?e od predzadnjega modela 626 in je ?e vedno isti in ?e ni ro?na redno uporabljena in previlno namazan vzvod, za?ne ?tekat in vse skupaj sestavil, napumpal olje in parkrat potegnil ro?no in guess what, ?la je in ?e vedno gre samo 4 zobe in ni? ve?, in to brez ?telanja pri sami ro?ki. :ne vem:

 

A sem ?alabajzar al nisem ? :hudicek:

 

 

Ma bo?tjan kar prav ?e od 626 se vle?e sranje od zadnjih cilindrov, ?e si jih p narazen uspel dobit in to vse porihtat pa :rispekt::rispekt: . jaz sem poizkusil narazen dobit na ?e blokiranih ko ro?na ni ni? prijela ve? pa je bila edina re?itev nakup novih cilindrov 100?, ni ?lo ve? narazen.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Men niso ?tekal, sem jih pa preventivno "sfriziral".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Fanta umirita se!

 

JAz sem imel luft na ?ravfu - nima veze s cilindri - ta nosilec zajl je plesal in vijak je bil odvit - thats it, sedaj ro?na 'nese' zajle takoj ko jo dvigne?

 

Pa brez panike....tudi servis jo tako nastavlja- preverjeno.

 

A bo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Fanta umirita se!

 

JAz sem imel luft na ?ravfu - nima veze s cilindri - ta nosilec zajl je plesal in vijak je bil odvit - thats it, sedaj ro?na 'nese' zajle takoj ko jo dvigne?

 

Pa brez panike....tudi servis jo tako nastavlja- preverjeno.

 

A bo?

 

O pa ?e kako ima veze, ker ti o?itno vzvodi-cilindri ?e ?tekajo, zajla ne gre nazaj in zato je bil luft na zajli.

Js bi malo preveril, predno "zakuri?" plo??ice in diske. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

O pa ?e kako ima veze, ker ti o?itno vzvodi-cilindri ?e ?tekajo, zajla ne gre nazaj in zato je bil luft na zajli.

Js bi malo preveril, predno "zakuri?" plo??ice in diske. :ne vem:

 

Ma jures kar prav, meni so na vsakem servisu ?telal ro?no tako da ....

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

men ?e ni ni? stran padl.... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

 

A sem ?alabajzar al nisem ? :hudicek:

 

Pomoje si pozabil pakne namazat z grafitno mastjo :harhar::bravo::D:punk:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

men ?e ni ni? stran padl.... :D

 

sej ti nima za kaj :bravo:

 

 

Ko sem jaz menjal zadnje plo??ice, sem podrl in spucal komplet zadnje cilindre, poskrbel da je vse lufalo na roke, extra namazal vzvod od ro?ne, ki je en qurqc izveden ?e od predzadnjega modela 626 in je ?e vedno isti in ?e ni ro?na redno uporabljena in previlno namazan vzvod, za?ne ?tekat in vse skupaj sestavil, napumpal olje in parkrat potegnil ro?no in guess what, ?la je in ?e vedno gre samo 4 zobe in ni? ve?, in to brez ?telanja pri sami ro?ki. :ne vem:

 

 

Kak?ne slike bi ble dobrodo?le :D

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ne pipaj po ro?ni zavori, k se sama ?tela. Ubogaj nasvete izvrzeranih mazda?ev. Ne poslu? vsazga k ?raufa evropejce ker ma mazda ful dobrih for k jih ve?ina znamk nima(kot so ro?na, veliki servis,....). :vesel:

Napisano

Pomoje si pozabil pakne namazat z grafitno mastjo :harhar::bravo::D:punk:

 

Lej js bi ...... :whatever:

 

Ne pipaj po ro?ni zavori, k se sama ?tela. Ubogaj nasvete izvrzeranih mazda?ev. Ne poslu? vsazga k ?raufa evropejce ker ma mazda ful dobrih for k jih ve?ina znamk nima(kot so ro?na, veliki servis,....). :vesel:

 

Pr nas to niti pred bajto ne sme parkirat, ok je ENA izjema Unimog l'52.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 let kasneje...
Napisano

Da malo obudim tole temo. Imam mazdo 6 letnik 2004.

 

In ko je zapadel sneg sem se ?el na parking malo pozabavat z ro?no . In potem sem ugotovil da je ro?na zdaj prime ?ele ?isto na vrhu (prej je skoraj takoj).

Zdaj me zanima zakaj. In ali se bo ro?na sama nastavila nazaj, kot ste nekateri omenjali, da se nastavlja sama. Ali naj se lotim nastavljanja vijaka pod sredinskim naslonom.

Napisano

Da napi?em kako se je stvar re?ila. Ro?na se je po nekaj vo?nje in "pumpanja" na bremzo presenetljivo dobro nastavila nazaj. ?e malo pa bo verjetno na istem kot je bila pred snegom. V kolikor ne bom po potrebi malo navil vijak pod naslonom za roko. :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.