Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Turbina je ?e skoraj od?vi?agala svoje.

Pri mazdah ?vi?ganje NI normalno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

 

bolj kot zvizga bolje je ..... :jupiii: to je bistvo....?e je TDI

 

Samo podvprasanje, ti je kaj manj vlekla pred servisom, ce ne so te lahko malo na ?pago....?vi?ganje ni napaka intercoolerja se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

 

a nisem napisu tdi?

sam zvizga pa ne zarad intercoolerja........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bolj kot zvizga bolje je ..... :jupiii: to je bistvo....?e je TDI

 

Samo podvprasanje, ti je kaj manj vlekla pred servisom, ce ne so te lahko malo na ?pago....?vi?ganje ni napaka intercoolerja se mi zdi

 

intercooler sem dobil nazaj

bil je po?en na ve?ih mestih spodaj, kjer je vtaknjena cev...(sem ga dal popravit...?e ga slu?ajno kdo rabi-prodam)

to se je pa zgodil ker sem bil predivji ?ez le?e?ga policaja

 

vle?e pa isto kot prej

 

a je mogo?e kej narobe z mazanjem...a je mo?n da ?e kje zrak vle?e

Napisano

Zarad interkulerja se sli? kot da nekje pu??a zrak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

 

 

V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:

 

obrati cca 2000 do 3000...prestava ni pomembna

vem pa da ?vi?ga pr turbini ker sm dvignu haubo pa punco postavu za volan da je gas prtiskala

sli? se kot da bi ?vi?gu le?aj od vetrnice turbine...tko nekak

Napisano

?im ?vi?ga, po mojem nekje uhaja zrak. Meni se je to zgodilo, ok ne na MAzdi, pa se je izkazalo, da je nekje preribalo tla?no cev iz turbine na kolektor..........

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

 

po tvoje ma torej ve? kot 80% navornikov mazde 6 od 2002 do 2008 zani? turbine ?

 

ali pa imava druga?no predstavo o ?vi?ganju...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mi ni ?vi?galo niti takrat, ko je bil intercooler po?en.

 

Btw, Intercoolerje menjajo pod garancijo - tovarni?ka napaka. Meni so ga menjali lani, imam letnik 2002.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

po tvoje ma torej ve? kot 80% navornikov mazde 6 od 2002 do 2008 zani? turbine ?

 

ali pa imava druga?no predstavo o ?vi?ganju...

 

T ie ?e labi odgovoril.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bom vpra?al kar v tej temi. Tudi sam sem pri svoji M6 diesel opazil zvok, ki se pojavlja samo pri prestavljanju v vi?jo prestavo (takoj ko se pritisne na sklopko) in to samo pri obratih med 2000 in 3000. Pri prestavljanju pod 2000 ali nad 3000 obrati pa tega zvoka ni. Ali je to kaj povezano s turbino in je tak zvok ?isto nekaj normalnega ali pa tega zvoka ne bi smelo biti? :blush:

Napisano

Bom vpra?al kar v tej temi. Tudi sam sem pri svoji M6 diesel opazil zvok, ki se pojavlja samo pri prestavljanju v vi?jo prestavo (takoj ko se pritisne na sklopko) in to samo pri obratih med 2000 in 3000. Pri prestavljanju pod 2000 ali nad 3000 obrati pa tega zvoka ni. Ali je to kaj povezano s turbino in je tak zvok ?isto nekaj normalnega ali pa tega zvoka ne bi smelo biti? :blush:

 

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

 

Lahko je to ali pa vakuumska ?rpalka za servo oja?evalec, ki se tudi ogla?a med temi vrtljaji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

 

 

Lahko je to ali pa vakuumska ?rpalka za servo oja?evalec, ki se tudi ogla?a med temi vrtljaji.

 

Hvala obema za odgovor.

 

Sem kar zaskrbljen, saj sem mislil da se to ogla?a turbina. :blush: Ali lahko povesta ?e kaj ve? o tem? Predvidevam da ta zvok ni ravno normalen pojav pri 24.000 KM. :huh:

Napisano

Vle? na servis, predvidevam da ima? ?e vedno grancijo, pa nsj zrihtajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

no ker je ?e kar nekaj ?asa nazaj, ko sem pisal o ?vi?ganju turbine.

stvari sem nekako pri?el do dna...glede na to da me je moj mehanik tola?il da je to normalno da turbina ?vi?ga (sicer je zelo motece pri ohlajeni ma?ini), mene pa je to motilo, sem se odlo?il da peljem avto na pregled v firmo BEJA.

 

tam mi je serviser zagotovil, da to ni normalno in da ?vi?ga le?aj turbine. Ker pa ima mazda kao neko hudo turbino(baje da ma PORSCHE cAYENE enako), ne obstaja nobene varijante, da bi jo obnovil in naj jo vozim kolikor ?asa bo pa? ?la, potem pa jo zamenjam.

 

nova pa baje stane 1800?.

 

a ma kdo kak?no izku?njo s temi turbinami (menjavo ali obnavljanjem), ker jaz sicer dvomim da se je neda obnovit?

 

hvala za odgovor

Napisano

no pol se pa spra?ujemo zakaj je Mazda tolk draga... ja logi?no ?e ma pa od Porscheja dele notri :aaaaa:

33112_1.png

Napisano

ja turbine so na?eloma zelo dobre... v moji ?estki s skoraj 260K km ?e zmeraj dela ku ?us, s tem da je bil avto s?ipan ko je bil skoraj nov

trkam na les... :vskalo: da bo ?im dlje tako ker 1800 ?.....wooow

Napisano

Wow,se lahko pohvalimo,da imamo Porscheja :danzoman: ...mislim,del?ek Porscheja. sramezljiv

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozabil si na prostor v bolnisnicah  ... Verjetno bi se s tem povecalo tudi stevilo prometnih nesrec, ker vsak ni glih za na moped ... pri katerem je veliko vec moznosti za padec, ker je samo na dveh kolesih ... 
    • Raje ne, je bolje lajf živeti ta čas. Pa potem ne bom moral spati 😋. Same teorije zarote so okrog mene. 
    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.