Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

  • Odgovori 116
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Turbina je ?e skoraj od?vi?agala svoje.

Pri mazdah ?vi?ganje NI normalno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pozdravljeni

sem ?isto nov uporabnik, vendar spremljam forum ?e kar nekaj ?asa.Imam mazdo 6 SW letnik 2005 136KM in cca 170.000 km.

razlog zakaj pi?em je v tem, da mi je nekaj ?asa nazaj za?elo ?udno piskati oz. ?vi?gati v turbini.peljal sem jo na servis, kjer so ugotovili da je po?en intercooler.

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

ko odprem havbo prihaja zvok tam nekje pri vetrnici turbine.

ali je kdo imel podoben primer?sicer mi serviser pravi da je to OK, da itak vsem dizlom ?vi?gajo turbine...

 

hvala za odgovor

 

bolj kot zvizga bolje je ..... :jupiii: to je bistvo....?e je TDI

 

Samo podvprasanje, ti je kaj manj vlekla pred servisom, ce ne so te lahko malo na ?pago....?vi?ganje ni napaka intercoolerja se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

 

a nisem napisu tdi?

sam zvizga pa ne zarad intercoolerja........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bolj kot zvizga bolje je ..... :jupiii: to je bistvo....?e je TDI

 

Samo podvprasanje, ti je kaj manj vlekla pred servisom, ce ne so te lahko malo na ?pago....?vi?ganje ni napaka intercoolerja se mi zdi

 

intercooler sem dobil nazaj

bil je po?en na ve?ih mestih spodaj, kjer je vtaknjena cev...(sem ga dal popravit...?e ga slu?ajno kdo rabi-prodam)

to se je pa zgodil ker sem bil predivji ?ez le?e?ga policaja

 

vle?e pa isto kot prej

 

a je mogo?e kej narobe z mazanjem...a je mo?n da ?e kje zrak vle?e

Napisano

Zarad interkulerja se sli? kot da nekje pu??a zrak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

OK...to sem dal zamenjat z rahlo rabljenim(+servis avta-filtri,olje 440?) a kljub temu ?e vedno ?vi?ga. pri ni?ji hitrosti cca 60km/h.

 

 

V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

V kateri prestavi ima? oziroma kolk obratov je na obratomeru pri tej hitrosti. Ker ?e ti ?vi?ga samo pri dolo?enih obratih bi prej rekel, da ti ?vi?ga kak alternator, pumpa, kaka jermenica oziroma kateri od le?ajev. Mo?no dvomim, da je to ?vi?ganje turbine. :ne vem:

 

obrati cca 2000 do 3000...prestava ni pomembna

vem pa da ?vi?ga pr turbini ker sm dvignu haubo pa punco postavu za volan da je gas prtiskala

sli? se kot da bi ?vi?gu le?aj od vetrnice turbine...tko nekak

Napisano

?im ?vi?ga, po mojem nekje uhaja zrak. Meni se je to zgodilo, ok ne na MAzdi, pa se je izkazalo, da je nekje preribalo tla?no cev iz turbine na kolektor..........

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Jur?ek ?vi?ganje pri mazda navoru NI normalno, razen ?e uho gor ti??i?.

 

po tvoje ma torej ve? kot 80% navornikov mazde 6 od 2002 do 2008 zani? turbine ?

 

ali pa imava druga?no predstavo o ?vi?ganju...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mi ni ?vi?galo niti takrat, ko je bil intercooler po?en.

 

Btw, Intercoolerje menjajo pod garancijo - tovarni?ka napaka. Meni so ga menjali lani, imam letnik 2002.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

po tvoje ma torej ve? kot 80% navornikov mazde 6 od 2002 do 2008 zani? turbine ?

 

ali pa imava druga?no predstavo o ?vi?ganju...

 

T ie ?e labi odgovoril.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bom vpra?al kar v tej temi. Tudi sam sem pri svoji M6 diesel opazil zvok, ki se pojavlja samo pri prestavljanju v vi?jo prestavo (takoj ko se pritisne na sklopko) in to samo pri obratih med 2000 in 3000. Pri prestavljanju pod 2000 ali nad 3000 obrati pa tega zvoka ni. Ali je to kaj povezano s turbino in je tak zvok ?isto nekaj normalnega ali pa tega zvoka ne bi smelo biti? :blush:

Napisano

Bom vpra?al kar v tej temi. Tudi sam sem pri svoji M6 diesel opazil zvok, ki se pojavlja samo pri prestavljanju v vi?jo prestavo (takoj ko se pritisne na sklopko) in to samo pri obratih med 2000 in 3000. Pri prestavljanju pod 2000 ali nad 3000 obrati pa tega zvoka ni. Ali je to kaj povezano s turbino in je tak zvok ?isto nekaj normalnega ali pa tega zvoka ne bi smelo biti? :blush:

 

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

 

Lahko je to ali pa vakuumska ?rpalka za servo oja?evalec, ki se tudi ogla?a med temi vrtljaji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To bo najverjetneje potisni le?aj sklopke, ki nakazuje, da je malo obrabljen, ali pa ima na teh obratih vibracije.

 

 

Lahko je to ali pa vakuumska ?rpalka za servo oja?evalec, ki se tudi ogla?a med temi vrtljaji.

 

Hvala obema za odgovor.

 

Sem kar zaskrbljen, saj sem mislil da se to ogla?a turbina. :blush: Ali lahko povesta ?e kaj ve? o tem? Predvidevam da ta zvok ni ravno normalen pojav pri 24.000 KM. :huh:

Napisano

Vle? na servis, predvidevam da ima? ?e vedno grancijo, pa nsj zrihtajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

no ker je ?e kar nekaj ?asa nazaj, ko sem pisal o ?vi?ganju turbine.

stvari sem nekako pri?el do dna...glede na to da me je moj mehanik tola?il da je to normalno da turbina ?vi?ga (sicer je zelo motece pri ohlajeni ma?ini), mene pa je to motilo, sem se odlo?il da peljem avto na pregled v firmo BEJA.

 

tam mi je serviser zagotovil, da to ni normalno in da ?vi?ga le?aj turbine. Ker pa ima mazda kao neko hudo turbino(baje da ma PORSCHE cAYENE enako), ne obstaja nobene varijante, da bi jo obnovil in naj jo vozim kolikor ?asa bo pa? ?la, potem pa jo zamenjam.

 

nova pa baje stane 1800?.

 

a ma kdo kak?no izku?njo s temi turbinami (menjavo ali obnavljanjem), ker jaz sicer dvomim da se je neda obnovit?

 

hvala za odgovor

Napisano

no pol se pa spra?ujemo zakaj je Mazda tolk draga... ja logi?no ?e ma pa od Porscheja dele notri :aaaaa:

33112_1.png

Napisano

ja turbine so na?eloma zelo dobre... v moji ?estki s skoraj 260K km ?e zmeraj dela ku ?us, s tem da je bil avto s?ipan ko je bil skoraj nov

trkam na les... :vskalo: da bo ?im dlje tako ker 1800 ?.....wooow

Napisano

Wow,se lahko pohvalimo,da imamo Porscheja :danzoman: ...mislim,del?ek Porscheja. sramezljiv

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.