Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

dj dj,skoz se samo hvalis..kdaj bos zame zrihtal?

 

Se dogaja, mam gu?vo sj ve? Saker the III.

Nasledn tedn bo luft ker bo sosed na udaru.

Sicer pa se sli?va.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 148
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

YavarYe X6V6, kaj pa taj ti misli?, da je narobe???

 

se pa ne strinjam s tabo glede dima in turbine, kolkr sem se pogovarjal mi je vsak rekel, da je lahko to ravno turbina...

Napisano

YavarYe X6V6, kaj pa taj ti misli?, da je narobe???

 

se pa ne strinjam s tabo glede dima in turbine, kolkr sem se pogovarjal mi je vsak rekel, da je lahko to ravno turbina...

 

Js mislim da je narobe ena cevka oziroma podtla?ni ventil, vsaj simptomi so taki.

 

Lej ne strina? se s 31 leti prakse, prav ima?, ker bi ti vsi radi takoj prodali nekaj kar sploh ni nujno da je slabo, js pa kot ?alabajzar extra de luxe, zadeve prej preverim, kolikor se jih da preverit, pa tud koliko se znajde? pri preverjanju, in nemalo foruma?ev je ?e prihranilo kar nekaj ?, ker sem samo pogledal pod pokrov motorja, velikokrat tud ?abe ker za 5 min ne morem ra?unat. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

saj ravno zato spra?ujem tu na forumu, da se najde kak?en tak kot si ti, da ne ustreli vsak iz prve in da pomisli ?e tudi na kaj drugega...to spo?tujem!

 

mislim pa da podlo?k tako ali tako ni neumno zamenjati, tak da to bom menjal, sem se ?e odlo?il...samo upam, da jih najdem kje...tako bom tudi ugotovil kako je s tem...

 

druga?e pa ravno zaradi tega ?akam do vikenda, ker takrat ima ?as en tip, ki veliiiiko ve in vem, da mu lahko popolnoma zaupam, ker z raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...

Napisano

raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...

 

Ne spadam mednje, pa ?eprav imajo za takega. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alex, a simptome si ti imel ?isto iste...olje+dim, kaj pa poraba, se ti je kaj dvignila? ker men se zdi, da je poraba tudi previsoka...

 

JA YavarYe X6V6, ?koda da nisi moj sosed :D bi se z veseljem oglasil pri tebi :P

Napisano

sirius, ?e prav razumem bi morala v primeru, da povzro?ajo problem podlo?ke pove?ati se tudi poraba goriva? ker men se zdi, da je tudi malo previsoka...

 

jutri grem v MB, bom se oglasil na mazda servisu, da vidim, ?e imajo podlo?ke na zalogi... po mojem najbolj pametno to zamenjati, nato pa ugotavljati naprej, ?e ne bo kaj bolje...

 

Ja za podlo?ke.

Vendar pa je lahko vzrok za porabo nepravilno delovanje turbine. S pove?anjem obratov se spreminja kot lopatic turbine. Tako se pove?uje u?inkovitost turbine. ?e sistem, ki regulira pravilen kot lopatic turbine ne deluje pravilno, prihaja do zmanj?anja dotoka zraka v cilinder, posledi?no je bogatej?a zmes goriva in zraka. Rezultat je ?rn dim. Torej potrebno je preveriti delovanje pogona lopatic turbine. To bo najverjetneje tista cevka, ki jo YavorYe omenja

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

No daj povej ?e kako ima? porabo? Ob kak?ni vo?nji seveda :)

 

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

Napisano

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

 

lepa voznja se ne pomeni varcne voznje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa res kr precej. Mi z DPF-jam imamo, no vsaj jaz imam nekje 6.6, 6.7 povpre?no porabo.

 

Jes, ampak z vo?jo kot po jajcih se da.Druga?e pa,?e vozi? kombinirano-se pravi tudi nekaj mesta,ne pride? pod 7,5.Zdejpozimi je tukaj tudi webasto in zimske gume. ;)

 

 

Napisano

Kaj pa vem, lani od novembra do marca letos sem mel povpre?je 6,78. Cerklje-Ljubljana(be?igrad). Pa za moje pojme ne vozim po jajcih, ravno ti??im ga pa tut ne. No kdaj pa kdaj, ga mal zluftam :bravo:

Napisano

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

 

To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.
Napisano

To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.

 

dobro,to opitju smo ?e ugotavljali,da je relativna stvar.Morali bi primerjati iste relacije,ista hitrost, isti voznik,da bi dobili nekje objektivne rezultate za posamezni avto. ;)

 

 

Napisano

i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e :)

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...

Napisano

i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e :)

 

Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja. ;)

 

 

Napisano

Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja. ;)

 

to sem mislil jaz zgoraj....lepa voznja ni vedno varcna, ?e posebej cjazenje do potovalne hitrosti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

 

Na takile relaciji bi pri?akoval, da bo? imel porabo nekje (bli?je) 5 kakor pa 6 litrom, kaj ?ele 8!!! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...

 

s tako voznjo moras it debelo pod 6...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e eno vpra?anje.

Kako deluje motor pri ni?jih obratih? Je mogo?e nemiren in nekoliko bolj trese?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.