Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

dj dj,skoz se samo hvalis..kdaj bos zame zrihtal?

 

Se dogaja, mam gu?vo sj ve? Saker the III.

Nasledn tedn bo luft ker bo sosed na udaru.

Sicer pa se sli?va.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 148
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

YavarYe X6V6, kaj pa taj ti misli?, da je narobe???

 

se pa ne strinjam s tabo glede dima in turbine, kolkr sem se pogovarjal mi je vsak rekel, da je lahko to ravno turbina...

Napisano

YavarYe X6V6, kaj pa taj ti misli?, da je narobe???

 

se pa ne strinjam s tabo glede dima in turbine, kolkr sem se pogovarjal mi je vsak rekel, da je lahko to ravno turbina...

 

Js mislim da je narobe ena cevka oziroma podtla?ni ventil, vsaj simptomi so taki.

 

Lej ne strina? se s 31 leti prakse, prav ima?, ker bi ti vsi radi takoj prodali nekaj kar sploh ni nujno da je slabo, js pa kot ?alabajzar extra de luxe, zadeve prej preverim, kolikor se jih da preverit, pa tud koliko se znajde? pri preverjanju, in nemalo foruma?ev je ?e prihranilo kar nekaj ?, ker sem samo pogledal pod pokrov motorja, velikokrat tud ?abe ker za 5 min ne morem ra?unat. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

saj ravno zato spra?ujem tu na forumu, da se najde kak?en tak kot si ti, da ne ustreli vsak iz prve in da pomisli ?e tudi na kaj drugega...to spo?tujem!

 

mislim pa da podlo?k tako ali tako ni neumno zamenjati, tak da to bom menjal, sem se ?e odlo?il...samo upam, da jih najdem kje...tako bom tudi ugotovil kako je s tem...

 

druga?e pa ravno zaradi tega ?akam do vikenda, ker takrat ima ?as en tip, ki veliiiiko ve in vem, da mu lahko popolnoma zaupam, ker z raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...

Napisano

raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...

 

Ne spadam mednje, pa ?eprav imajo za takega. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alex, a simptome si ti imel ?isto iste...olje+dim, kaj pa poraba, se ti je kaj dvignila? ker men se zdi, da je poraba tudi previsoka...

 

JA YavarYe X6V6, ?koda da nisi moj sosed :D bi se z veseljem oglasil pri tebi :P

Napisano

sirius, ?e prav razumem bi morala v primeru, da povzro?ajo problem podlo?ke pove?ati se tudi poraba goriva? ker men se zdi, da je tudi malo previsoka...

 

jutri grem v MB, bom se oglasil na mazda servisu, da vidim, ?e imajo podlo?ke na zalogi... po mojem najbolj pametno to zamenjati, nato pa ugotavljati naprej, ?e ne bo kaj bolje...

 

Ja za podlo?ke.

Vendar pa je lahko vzrok za porabo nepravilno delovanje turbine. S pove?anjem obratov se spreminja kot lopatic turbine. Tako se pove?uje u?inkovitost turbine. ?e sistem, ki regulira pravilen kot lopatic turbine ne deluje pravilno, prihaja do zmanj?anja dotoka zraka v cilinder, posledi?no je bogatej?a zmes goriva in zraka. Rezultat je ?rn dim. Torej potrebno je preveriti delovanje pogona lopatic turbine. To bo najverjetneje tista cevka, ki jo YavorYe omenja

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

No daj povej ?e kako ima? porabo? Ob kak?ni vo?nji seveda :)

 

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

Napisano

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

 

lepa voznja se ne pomeni varcne voznje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pa res kr precej. Mi z DPF-jam imamo, no vsaj jaz imam nekje 6.6, 6.7 povpre?no porabo.

 

Jes, ampak z vo?jo kot po jajcih se da.Druga?e pa,?e vozi? kombinirano-se pravi tudi nekaj mesta,ne pride? pod 7,5.Zdejpozimi je tukaj tudi webasto in zimske gume. ;)

 

 

Napisano

Kaj pa vem, lani od novembra do marca letos sem mel povpre?je 6,78. Cerklje-Ljubljana(be?igrad). Pa za moje pojme ne vozim po jajcih, ravno ti??im ga pa tut ne. No kdaj pa kdaj, ga mal zluftam :bravo:

Napisano

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

 

To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.
Napisano

To je pa veliko, jaz imam na l2004, 136Km, povpre?no porabo 6,7. Od tega 80% avtoceste, ponavadi vozim 150km/h (?e ni gu?ve), v?asih ga tudi ve? stisnem. Zadnji tank sem malo var?eval in sem ?el max 150km/h, ve?inoma pa sem vozil 120-130km/h, pa sem pri?el na 6,34.

 

dobro,to opitju smo ?e ugotavljali,da je relativna stvar.Morali bi primerjati iste relacije,ista hitrost, isti voznik,da bi dobili nekje objektivne rezultate za posamezni avto. ;)

 

 

Napisano

i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e :)

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...

Napisano

i agree. Ampak ?e dva re?eta da vozta po jajcih oz. zlo po?asi pol je razlika 2l na 100km mal prehuda. Razen ?e eden la?e :)

 

Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja. ;)

 

 

Napisano

Res je,toda voziti po?asi ni vedno tudi var?no.Eden vozi po?asi 50km/uro v peti brzini,drugi tudi po?asi 50km/uro v tretji,ker ne zna vozit dizla.Razlika v porabi bo kar precej?nja. ;)

 

to sem mislil jaz zgoraj....lepa voznja ni vedno varcna, ?e posebej cjazenje do potovalne hitrosti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

 

Na takile relaciji bi pri?akoval, da bo? imel porabo nekje (bli?je) 5 kakor pa 6 litrom, kaj ?ele 8!!! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...

 

s tako voznjo moras it debelo pod 6...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e eno vpra?anje.

Kako deluje motor pri ni?jih obratih? Je mogo?e nemiren in nekoliko bolj trese?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.