Skoči na vsebino

pije olje in hladilno teko?ino


Priporočeno sporočilo

pozdrav!

 

sem lastnik mazde 6 (diesel-136) letnik 2002, avto ma pa 16000km(na ?tevcu-ali so zbiti ali ne, ne vem). ugotovil sem, da mi avto pije olje in teko?ino...avto druga?e ?e nekaj ?asa kadi, a to da pije olje in teko?ino sem ugotovil danes... Avto kadi ?rno, ne belo in ne modro... :D pa tudi gre normalno...normalno vle?e-turbina se normalno odziva

 

kje bi lahko bil problem? avto sem kupil par mescov nazaj, spije pa pribl. pol litra na 1000km, kar je za moje pojme ogromno. olje mi nikjer ne pu??a, sem vse pregledal...niti ni bilo nikjer nobene lu?ice, niti ne na za??itnem pokrovu...

 

sem ?e zmenjem z mehanikom v sob, samo bi rad ?e prej kako mnenje oz. izvedel karkoli koristnega :P

 

sigurno je pa kdo ?e imel isti problem...->prosim za pomo? :P

 

hvala in LP!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 148
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

to sem tudi ?e bral, sam po mojem da ni to, ker pije tudi hladilno.....

 

?e pa je sam to, bom pa zelo sre?en :bravo:

 

niti pa nisem nikjer zasledil, kako se ugotovi, da so te podlo?ke krive??? ve kdo???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na tvojem mestu bi se oglasu do enkga mehankarja, poznavalca Mazdurin, da odpravi? sleherni dvom oz. strah.

 

?e ho?e? ti dam cifro od obvlada?a iz bli?ine Medvod?! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na tvojem mestu bi se oglasu do enkga mehankarja, poznavalca Mazdurin, da odpravi? sleherni dvom oz. strah.

 

?e ho?e? ti dam cifro od obvlada?a iz bli?ine Medvod?! :danzoman::bravo:

 

sem s koro?ke...medvode so mi malo predale? :(

 

pozna kdo koga na koro?kem??? poznam enga mehankarja-obvlada zadevo, sam popravla predvsem nemce, tak da dvomim, da se kaj pretirano spozna na mazde...mo?no dvomim, da je ?e ?ul kaj o teh podlo?kah...

 

a pozna kdo mogo?e koga na koro?kem???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, ?e so res samo podlo?ke pol dvomim da spije pol litra olja na 1000km? Bi rekel, da zna bit prej kaka turbina?

 

?e ti pije hladilno ponavadi 'preploza' neko dihtungo na glavi, ?e se ne motim. Skratka. Pripravi ?, pomoje ni? dobrega. Pa no?e te stra?it.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po mojem je tut kaj s turbino narobe...sam je pa ?udno ker avto normalno gre???

 

ker ?e bi bilo kaj narobe s turbino verjetno ne bi delala kot je treba??? ali pa????

 

sem se pogovarjal po telefonu s poznavalcem, je rek da pogosti pojav, da grejo dihtunge(tesnila :D ) na turbini rakom ?vi?gat???

 

?e kdo kak predlog???

 

u bistvo sem ugotovil, da nisem najbol prepri?an ali pije hladilno ali ne :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

teko?ine ne pije...sam olje in zato avto kar po?teno kadi, tako kot vsak dizel, sam da pa? ta krepko bolj...

 

pred mesecem je gledal mehankar, pa je rekel da ne kadi prehudo->ampak takrat ?e nisem vedel da olje pije.

pać malo bolj, pa ni neke grozne panike je rekel :D

 

kadit za?ne tam nekje od kakih 2200 obratov pa bolj kot stisnem bolj kadi :zvizga: druga?e avto gre ?e vedno normalno...ko stisnem do konca pa za mano ostane ?rn oblak :jupiii:

 

a ra?unalnik bi pokazal, ?e je treba podlo?ke menjat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem sedaj preveril...teko?ine ne pije, pije pa olje+?rn oblak...

 

a je pa normalno, da bi turbina delovala normalno, ?eprav bi bila pokvarjena?->meni je to najbolj ?udno, kao turbina fu?, dela pa normalno :huh:

 

Kadit za?ne tam nekje od kakih 2200 obratov naprej. v leru sploh ne kadi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to sem tudi ?e bral, sam po mojem da ni to, ker pije tudi hladilno.....

 

?e pa je sam to, bom pa zelo sre?en :bravo:

 

niti pa nisem nikjer zasledil, kako se ugotovi, da so te podlo?ke krive??? ve kdo???

 

Imel isti prolem- popila liter?ek olja mimogrede.Zamenjal podlo?ke,zamenjal olje(Mobil 1 5W30) in sedaj od te menjave ,okoli 8000 km,mi ni popila absolutno ni? olja. :D

Naj ti pa mehanik obvezno preveri ?e sito,skozi katerega te?e olje,ker se zna zapackat in ?eprav ima? dovolj olja,ti ma?ina lahko zariba.

?im prej poi??i mehanika in to zamenjaj.Mene je stalo z delom 80??e to i krivo ?e vedno lahko i??e? naprej. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

alex, ?e se prav spomnim si podlo?ke dobil v trstu....a ve? mogo?e kje se dajo dobit v SLO oz. kje bi jih lahk naro?u (mogo? prek neta)?

 

?e nekaj mi povej prosim: kdo te je prepri?al v zamenjavo oz. kje si imel dokaz da je problem v podlo?kah??? kolk je pa tebi avto kadil in kolk olja je pil???

 

seveda bi jaz tudi najraje verjel, da je problem v podlo?kah, sam da v turbini ni :hudicek:

 

hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

alex, ?e se prav spomnim si podlo?ke dobil v trstu....a ve? mogo?e kje se dajo dobit v SLO oz. kje bi jih lahk naro?u (mogo? prek neta)?

 

?e nekaj mi povej prosim: kdo te je prepri?al v zamenjavo oz. kje si imel dokaz da je problem v podlo?kah??? kolk je pa tebi avto kadil in kolk olja je pil???

 

seveda bi jaz tudi najraje verjel, da je problem v podlo?kah, sam da v turbini ni :hudicek:

 

hvala!

 

Podlo?ke po mojem dobi? na vsakem uradnem servisu Mazda-vsaj moralo bi biti tako.

In vsak malo bolj resen servis bi za to serijsko napako moral vedeti in ti nabaviti te podlo?ke brez neumnih vpra?anj. ;)

 

Za to sem zvedel na italijanskem Mazda forumu,ko je kar nekaj foruma?em zaribala ma?ina-vse so bile od 2002-2004 letnik in vse 136 konjske (ker pri njih 120 ne obstajajo).

Na servisu v Trstu so za to vedeli in so jih imeli ?e v skladi??u.

 

Avto pri pospe?kih vsem zakadi ?rno (ko je mrzlo tudi izpod avta) :hudicek:

?e ti gre avto normalno in te"zalepi" v drugi na sede? je z turbino vse vredu.

Ti samo zamenjaj te podlo?ke.?koda,da nisi bli?je Kopru bi ti to re?il moj mehanik z lahkoto. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazde 6 (diesel-136) letnik 2002, avto ma pa 16000km(na ?tevcu-ali so zbiti ali ne, ne vem).

 

:huh: ali pa ti kadi zato, ker je ta dizel 8 let nekje stal ker 16000km se mi pa zdi zelo malo za tak avto ?zmeden? edin ?e si eno nulo pozabil napisat, sam bolj verjamem, pa da so ti eno nulo zbrisal preden si kupil avto:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:huh: ali pa ti kadi zato, ker je ta dizel 8 let nekje stal ker 16000km se mi pa zdi zelo malo za tak avto ?zmeden? edin ?e si eno nulo pozabil napisat, sam bolj verjamem, pa da so ti eno nulo zbrisal preden si kupil avto:)

 

?ist mo?no, da so km zbiti, tega ne izklju?ujem...sem pa prepri?an, da je prvi lastnik imel sredi leta 2007 komaj 100000 km, jaz imam avto 4 mesece, in sem ga dobil s 154000km...tk da dvomim, da so zbiti, seveda pa ni bil ve? na poobla??enem servisu, ko je mazda rabla velik servis...prvega lastnika(tel.) sem na?el v servisni knjigi in sem ga poklical in izpra?al :D

 

nulo sem pozabil pripisat :D

 

druga?e pa alex res ?koda, da nisem bli?je kopru ja, saj men se zdi najbolj ?udno to, da avto deluje normalno, ker po moji logiki ne bi potegnil normalno, ?e bi bilo s turbino karkol narobe? ali pa tudi?

 

vem, da dizelni pokadijo ?rno, a moj ne pokadi ampak konkretno kadi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede turbine. ?e ti le-ta pije olje, ti bo avto ?e vedno bolj ali manj normalno ?el. Razen ?e ?topa? od 0-100km/h da ugotovi?, da pospe?ek res ni ve? tak. :)

 

Govorim za bolj za?etno fazo. Ko je turbina res pri koncu, se pa najbr? res bolj pozna na performansah. JE pa tut res, da ti misli? ali pa mislimo, da avto ?e vedno dobro gre. Jaz ko sem zamenjal turbino, je avto dejansko malo bolj potegnil. ?eprav sem prej mislil, da gre normalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ali se pa da videti oz. ugotoviti, kako dale? je turbina, torej ali je ?e v za?etni fazi ali je bolj na koncu?

 

pa koliko je v tem razlike v km? ker ?e je to ogromno se bom kar vozil, in bom jo menjal ko bo nehala delovati? ali lahko posledi?no ?e kaj drugega uni?i???

 

najbolj me je strah tega, da bom npr. zamenjal podlo?ke, na koncu pa ugotovil, da sploh ni bilo to to....

 

kaj ra?unalnik tudi ne poka?e napake na turbini???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja boh pomagi. Podlo?ke so v tem primeru o?itno potro?ni material. Zaradi tistih 30? za podlo?ke te ne bo konec :-).

 

Glede turbine se pa pomoje ne da ni? pametnega videti. Vsaj tkole na hitrco ne. ?e ne bi si vsak pred nakupom avta s turbino marsikdaj premislil ravno zaradi tega (?e bi vedel stanje le te). ?e spodaj nikjer ni lu?ice, bi eventuelno lahko snel cev s turbine pa pogledal, ?e in koliko olja spu??a. Meni je tisto gumijasto cev takrat olje pre?rlo in je za?elo potem kapljat naprej na za??itno plastiko in potem na tla. Ampak sej pravim, najbr? je moralo spu??at kar nekaj ?asa, da je cev pr?rlo.

 

Ra?unalnik glede turbine ne poka?e ni?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede teh podlo?k mora biti neka misterija, da zaradi njih motor rabi olje. Podlo?ka je na ?obi in zagotavlja tesnjenjemed notranjostjo cilindra in zunanjim "svetom". Nekako tako kot deluje podlo?ka na v?igalni sve?ki.

Zaradi slabega tesnjenja te podlo?ke bo prej pri?lo do pove?ane porabe goriva in motenj pri izgorevanju zaradi padca kompresije. Tudbina bi lahko bila vzrok, vendar po logiki stari bi olje prej rinilo olje ven v okolico turbine, kot pa v izpu?ni sistem. Turbina ustvarja pritisk ?istega zraka, na eni strani, na drugi, pogonski pa se tudi ustvarja pritisk izpu?nih plinov, ki se na lopaticah pretvarja v kineti?no energijp potrebno za pogon. Torej tudi v tem delu deluje pritisk na v zven. Glede simptomov okvare turbine, jih je zaznati v anemiji motorja na obratih iznad 1500o/min. Krivda je lahko o obrabljenih le?ajih, kar se sli?i kot ro?ljanje, ali v pogonu spremembe kota lopatic (ni odziva motorja - velja za variabilna turbine).

V slu?aju, ki je opisan zgoraj je iskati vzroke v tesnilu glave, teflonskih tesnilih ventilov, ali batnih obro?kih (mogo?e so zape?eni). V najslab?em slu?aju gre za veliko obrabo bata in pove?ano zra?nost.

 

Zdi se mi da je navedeno malo ?tevilo km. Torej mo?nost zape?enih obro?kov je. Ima? mo?nost uporabe aditiva iz Metabondovega programa in se odlo?i? za postopno iskanje vzroka, ali pa razstavi? motor in pregleda? mesta mo?nih vzrokov.

 

Ni? ni navedeno o porabi goriva. ?rn dim ka?e na slabo izgorevanje. Torej bi lahko bile podlo?ke in nekoliko slab?e delovanje ?ob.

Svetujem ti zamenjavo podlo?k (ki so ?e itak hiba teh motorjev) in uporabo aditiva za olje in za gorivo.

To ti je najcenej?a varianta. ?e to ne bo pomagalo pa bo potrebno poiskati vzroke drugje, kar pomeni tudi dolo?en stro?ek. Po prvi varianti je stro?ek podlo?ke+menjava in cca. 59? za aditive.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede teh podlo?k mora biti neka misterija, da zaradi njih motor rabi olje. Podlo?ka je na ?obi in zagotavlja tesnjenjemed notranjostjo cilindra in zunanjim "svetom". Nekako tako kot deluje podlo?ka na v?igalni sve?ki.

Zaradi slabega tesnjenja te podlo?ke bo prej pri?lo do pove?ane porabe goriva in motenj pri izgorevanju zaradi padca kompresije. Tudbina bi lahko bila vzrok, vendar po logiki stari bi olje prej rinilo olje ven v okolico turbine, kot pa v izpu?ni sistem. Turbina ustvarja pritisk ?istega zraka, na eni strani, na drugi, pogonski pa se tudi ustvarja pritisk izpu?nih plinov, ki se na lopaticah pretvarja v kineti?no energijp potrebno za pogon. Torej tudi v tem delu deluje pritisk na v zven. Glede simptomov okvare turbine, jih je zaznati v anemiji motorja na obratih iznad 1500o/min. Krivda je lahko o obrabljenih le?ajih, kar se sli?i kot ro?ljanje, ali v pogonu spremembe kota lopatic (ni odziva motorja - velja za variabilna turbine).

V slu?aju, ki je opisan zgoraj je iskati vzroke v tesnilu glave, teflonskih tesnilih ventilov, ali batnih obro?kih (mogo?e so zape?eni). V najslab?em slu?aju gre za veliko obrabo bata in pove?ano zra?nost.

 

Zdi se mi da je navedeno malo ?tevilo km. Torej mo?nost zape?enih obro?kov je. Ima? mo?nost uporabe aditiva iz Metabondovega programa in se odlo?i? za postopno iskanje vzroka, ali pa razstavi? motor in pregleda? mesta mo?nih vzrokov.

 

Ni? ni navedeno o porabi goriva. ?rn dim ka?e na slabo izgorevanje. Torej bi lahko bile podlo?ke in nekoliko slab?e delovanje ?ob.

Svetujem ti zamenjavo podlo?k (ki so ?e itak hiba teh motorjev) in uporabo aditiva za olje in za gorivo.

To ti je najcenej?a varianta. ?e to ne bo pomagalo pa bo potrebno poiskati vzroke drugje, kar pomeni tudi dolo?en stro?ek. Po prvi varianti je stro?ek podlo?ke+menjava in cca. 59? za aditive.

 

sirius, ?e prav razumem bi morala v primeru, da povzro?ajo problem podlo?ke pove?ati se tudi poraba goriva? ker men se zdi, da je tudi malo previsoka...

 

jutri grem v MB, bom se oglasil na mazda servisu, da vidim, ?e imajo podlo?ke na zalogi... po mojem najbolj pametno to zamenjati, nato pa ugotavljati naprej, ?e ne bo kaj bolje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Banalna napaka, sem skoraj 100%, da vem kaj je.

?e je to to pol je max 1 min dela. :harhar:

 

 

 

kaj ra?unalnik tudi ne poka?e napake na turbini???

 

Ja pa kaj ?e, naj ti poka?e ?e vreme na japonskem ? :D

?e je turbina potem se to vidi nekje drugje in to brez ra?unalnika, samo na otip ali pa ?e sname? eno cev s turbine.

 

?e kadi ?rno potem NI turbina oziroma njeno mazanje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zakaj pa nisi peljal na uradni servis ? Ne recem, da te kaj takega tam ne more pricakati, ampak verjetno bi bil boljsi odnos in tudi za nadomestni avto bi se lahko zmenil kljub temu, da ti ga zavarovalnica ne krije. Pa za mazda selmar sem slisal same pohvale do sedaj.
    • Ne, v bistvu je okej. "Kokr tolk." Jaz zagotovo ne bi dal takšnega avta naprej stranki.   Ampak maska je drugačna - ima vmes luknjo. Stara je imela zadaj zaprto, da se hladilnika in cevi ni videlo čez. In pa nižje spodaj na spojlerju je luknja na vsaki strani, prej je bilo zaprto na originalu. Taki pokrovčki. Saj bo naročil je rekel, ampak se ne zanašam na to. Če ne bi opazil, mi sam tudi ne bi rekel, ker se je spet nekaj ven vlekel z izgovori. Zgoraj mi je čudno da se vidi hladilnik, ne vem če ga lahko tako perem z vapom da bo špricalo po hladilniku? Spodaj luknje pa dvomim da imajo kakšno funkcijo, samo pač izgled.   Slikam in objavim sliko.   Ja, pooblaščenec za Grawe je. Gorjak iz Celja. 4x sem šel 40 km v eno smer do njega, ker je rekel da ima masko namontirano. Pa je ni imel.  Staro je pa dol vzel. Če bi pustil gor mojo zlomljeno, bi vzel avto in se ta čas vozil z njim. Drug avto sem si sposojal od enega starša, pa od drugega, pa od soseda... žal nimam nadomestnega na polici. Potem sem mu zatežil naj mi on posodi svojega tisti čas, dokler moj ne bo zrihtan. Saj bi mu ga tankal in ga pazil. Se že skoraj zmeniva za nadomestni avto, grem po njega, pa mi reče "jutri bo tvoj, pejt zej domov s tem ko si prišel, pa jutri pridi nazaj po svojega". In sem obrnil in šel nazaj domov. In potem spet čakal na svojega, ki "bo bo bo"...  Mah, hvala lepa in se ne vidimo več. Drugič bom kar Selmarju peljal, upam da se drži dogovora in datumov. Dandanes se niti na "resno" firmo očitno ne moreš več zanesti.
    • Aja...še nekaj,kar omenja v intervjuju...zamenjava celic v baterijskih sklopih...sem tudi sam pogruntal,ko sem pri baterijah Metabo vrtalnika testiral celice po dobrih 10 letih uporabe...namesto 1,3Ah so imele še 0,9-1Ah,kar niti ni bilo tako slabo,a se je poznalo pri zmožnosti oddaje toka...so bile enostavno "zmatrane", im si stroj komot z roko zaustavil...ko pa sem zamenjal vse celice z novimi-ni šanse-ti kožo odtrga....   Enako je tudi pri abtobaterijah...ja,lahko jih "popraviš",a ne z novimi celicami,ampak z enako "zmatranimi" kot so ostale,katere so v neki meri "še OK". Seveda je to podaljševanje življenske dobe paketov dobrodošlo v stroškovnem,okoljskem itd. smislu...a ni v interesu proizvalalcev...je kot neka vgrajena obscolescenca,kar pa kaže na to,da ta tip tehnologije še daleč ni zrel za to uporabo....stara pesem.   Pa ne rečem,to sem že domneval,ker se pač tudi z to tematiko bavim...pač po potrebi...nisem pa si mislil,da je pri motorjihin  in elektroniko tako hudo...."Mercedes sa 18.000km"😯
    • Samo spodnji M.2 slot podpira samo 3.0 hitrost (chipset).
    • Ajd,sem pogledal,k sem lih imel čas😃. @Bini...se mi zdi,da boš ti kriv,če @dvorjan ne bo mogel spati...kolikokrat je bil negativno omenjen Renault oz. ZOE....Pouch-type celice za en drek,motorji z ležaji za en drek,inverterji za "živeli 1.Maj"...   Ekstremno informativen članek,a jih tip tudi malce poka z kao 10x nižji stroški vzdrževanja...in predpostavlja,da boš vsakih 3 leta naredil po 100.000km....moraš itak ves ta EV hipe vzeti orng z rezervo...     Tole je tudi zanimivo...baker...ali bo šla cena v nebo,al kaj...ne bo ga dovolj...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.