Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Verjetno se je poleg mene ?e kdo vpra?al ali je podlo?ke potrebno zamenjati.

 

Namre? zanima me kaj mi gre lahko narobe, ?e jih ne zamenjam, oz. v ?em je sploh point teh podlo?k?

 

Saj za enkrat mi avto laufa BP nok nok

 

LP

Andrej

Napisano

Pozdravljeni

 

Verjetno se je poleg mene ?e kdo vpra?al ali je podlo?ke potrebno zamenjati.

 

Namre? zanima me kaj mi gre lahko narobe, ?e jih ne zamenjam, oz. v ?em je sploh point teh podlo?k?

 

Saj za enkrat mi avto laufa BP nok nok

 

LP

Andrej

 

Kolikor je meni znano slu?ijo za dodatno tesnenje-?e jih je potrebno menjati eni bojo rekli DA drugi pa ti bojo svetovali da podlo?ko samo pregreje? da postane mehka in to je to!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Pozdravljeni

 

Verjetno se je poleg mene ?e kdo vpra?al ali je podlo?ke potrebno zamenjati.

 

Namre? zanima me kaj mi gre lahko narobe, ?e jih ne zamenjam, oz. v ?em je sploh point teh podlo?k?

 

Saj za enkrat mi avto laufa BP nok nok

 

LP

Andrej

 

?e ti ne pije nenormalno veliko olja (kaken liter?ek na 2-3000 km),potem je zaenkrat ok.Ko ti ga (?e) bo za?elo piti,je najmanj kar se lahko zgodi,da ti zariba turbina.Naslednji korak je,da ti zariba ma?ina.

Pri rednem servisu (ali ta velikem),te ne bo dosti stalo,?e vsaj preveri? stanje ali najbolje,da jih kar zamenja?.

Stanejo drobi? skupaj z delom.Mimogrede prosi? mehanika,da ti preveri ?e oljno korito in ti po potrebi o?isti cedilo oz. filter,ker se zna zapackati z usedlinami in drobci bakrenih podlo?k.

To ti svetujem ?e posebej,?e ima? motor 100KW in letnik do 2005.

 

Kolikor je meni znano slu?ijo za dodatno tesnenje-?e jih je potrebno menjati eni bojo rekli DA drugi pa ti bojo svetovali da podlo?ko samo pregreje? da postane mehka in to je to!!!

 

To z gretjem odpade,ker so ?e original slabo dimenzionirane.Nove so veliko ve?je in z manj?im fijem.

Nekje sem ?e objavil slike novih in starih.

 

 

Napisano

?e ti ne pije nenormalno veliko olja (kaken liter?ek na 2-3000 km),potem je zaenkrat ok.Ko ti ga (?e) bo za?elo piti,je najmanj kar se lahko zgodi,da ti zariba turbina.Naslednji korak je,da ti zariba ma?ina.

Pri rednem servisu (ali ta velikem),te ne bo dosti stalo,?e vsaj preveri? stanje ali najbolje,da jih kar zamenja?.

Stanejo drobi? skupaj z delom.Mimogrede prosi? mehanika,da ti preveri ?e oljno korito in ti po potrebi o?isti cedilo oz. filter,ker se zna zapackati z usedlinami in drobci bakrenih podlo?k.

To ti svetujem ?e posebej,?e ima? motor 100KW in letnik do 2005.

To z gretjem odpade,ker so ?e original slabo dimenzionirane.Nove so veliko ve?je in z manj?im fijem.

Nekje sem ?e objavil slike novih in starih.

 

Ravno danes na M5 bile zamenjane. Ne stane dosti. Le daj jih zamenjati k je pametno,pa? preventiva!lp.
Napisano

?e ?e pregleduje? podlo?ke, potem je itak vseeno, ?e jih tudi zamenja?. So cenej?e kot zaribana ma?ina. Pa ?i??enje cedila v karterju bi spadalo v komplet takega servisa.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Cedilo v karterju sem o?istil ene 14 dni nazaj ko sem menjal olje :)

 

Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu :) samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18? :blink:

 

Tako da jih je zdaj potrebno samo ?e zamenjat :P

 

Tenx vsem za odgovore in mnenja.

Napisano

Cedilo v karterju sem o?istil ene 14 dni nazaj ko sem menjal olje :)

 

Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu :) samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18? :blink:

 

Tako da jih je zdaj potrebno samo ?e zamenjat :P

 

Tenx vsem za odgovore in mnenja.

 

Odkar sem jih zamenjal,mi ne popije ve? ni? olja.Ni? ve? dolivanja.Se res spla?a.

 

 

Napisano

 

Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu :) samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18? :blink:

 

 

c'mon no ... pri vseh teh cenah za rezervne dele ti je 18? velik - sploh po tem, da bo?sam na olju to v enem letu not dobu. O ostali morebitni ?kodi, ki ti ta menjava lahko prepre?i pa raje sploh ne bi govoril. :blush:

33112_1.png

Napisano

c'mon no ... pri vseh teh cenah za rezervne dele ti je 18? velik - sploh po tem, da bo?sam na olju to v enem letu not dobu. O ostali morebitni ?kodi, ki ti ta menjava lahko prepre?i pa raje sploh ne bi govoril. :blush:

 

 

Kje bi pa lahko kupu te podlozke za mazdo razen na servisi?

Napisano

Sicer ne vem to?no kak?ne so te podlo?ke, amapk ?e je to navadna bakrena podlo?ka se jih dobi povsod.

Sm jih kupu za cev od zavornih ?eljusti - ena je 0.20?.

Je pa tle ena povezava - bakrene podlo?ke.

 

 

Napisano

Sicer ne vem to?no kak?ne so te podlo?ke, amapk ?e je to navadna bakrena podlo?ka se jih dobi povsod.

Sm jih kupu za cev od zavornih ?eljusti - ena je 0.20?.

Je pa tle ena povezava - bakrene podlo?ke.

 

Mojster niso "navadne" podlo?ke, ampak imajo neko super duper smotano dimezijo(sploh debelina) !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

jaz sem nabavil te podlo?ke...vendar me zanima to?en postopek,kako se lotit menjave...in sicer ni mi jasno kako bi naj to zamenjal, ker nevem dobit ven injektor... a mi lahko kdo opi?e to?en postopek ali doda kak?ne slikce... <_<

 

mazda 6 diesel - 136PS - 2003 letnik - 166 000km

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

@Malibu, dvomim da je kdo od forumovcev tole sam ustvarjal. Ve?inoma hodijo kar h kak?nemu ugodnemu neuradnemu maherju! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem dal zadevo menjat ravno v?eraj. Sam stro?ek niti ni velik, sploh pri na?em kolegu iz "Medvod".

Napisano

Jaz sem dal zadevo menjat ravno v?eraj. Sam stro?ek niti ni velik, sploh pri na?em kolegu iz "Medvod".

 

kok je ta strosek?kdaj se to menja?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Vbistvu sem bil najprej na Kozmosu pa so rekli, da so podlo?ke hin. Zdaj pa ne vem, ?e so to od?itali iz diagnostike, razdirat verjetno niso ?li. Potem sem ga pa peljal na servis v Medvode pa mi je bilo re?eno, da ?e bi se ?e en ?as vozil s takim motorjem, bi zaribal. Pa je bil redno servisiran pri poobla??encu. Skratka, oddahnil sem si pa za 180?, kar se mi ne zdi veliko, glede na to, da se je menjalo tudi olje in s?istila mre?ica (ki je bila katastrofalna). Je pa zadeva taka; ve?jih simptomov pred tem ni. Avto sicer malo bolj kadi (sivo), potem pa sem prebiral, da je kar iznenada ribnil. Moj ima trenutno 126.000km.

Napisano

Pele spet re?il en navor. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?

 

Tesnilo za karter ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?

 

Vsak malo bolj?i popoldanski mojster ti zamenja podlo?ke brez problema. ;)

 

 

Napisano

?koda da nemorem to doma menjat :D ...saj bi menjal doma, sam ni mi jasno kak ga dobit dol (ven) injektor :D ...karter s?istit pa pomoje tud ni umetnost... potrebno je le vedet kako pravilno dat nazaj karter in kako delat s tesnilno maso, da bo res tesnilo tako kot treba ... kupil sem pa to tesnilno maso - Loctite Quick Gasket ( http://www.loctite.rs/rss/content_data/782...ket_leaflet.pdf )

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Tesnlne mase da? gor ravno dovolj, kak?na pa je velikost klju?a za injektorje a je 22 mm? kot za lambda sonde?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.