Skoči na vsebino

Menjava bakrenih podlo?k (injektorji)


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Verjetno se je poleg mene ?e kdo vpra?al ali je podlo?ke potrebno zamenjati.

 

Namre? zanima me kaj mi gre lahko narobe, ?e jih ne zamenjam, oz. v ?em je sploh point teh podlo?k?

 

Saj za enkrat mi avto laufa BP nok nok

 

LP

Andrej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Verjetno se je poleg mene ?e kdo vpra?al ali je podlo?ke potrebno zamenjati.

 

Namre? zanima me kaj mi gre lahko narobe, ?e jih ne zamenjam, oz. v ?em je sploh point teh podlo?k?

 

Saj za enkrat mi avto laufa BP nok nok

 

LP

Andrej

 

Kolikor je meni znano slu?ijo za dodatno tesnenje-?e jih je potrebno menjati eni bojo rekli DA drugi pa ti bojo svetovali da podlo?ko samo pregreje? da postane mehka in to je to!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Verjetno se je poleg mene ?e kdo vpra?al ali je podlo?ke potrebno zamenjati.

 

Namre? zanima me kaj mi gre lahko narobe, ?e jih ne zamenjam, oz. v ?em je sploh point teh podlo?k?

 

Saj za enkrat mi avto laufa BP nok nok

 

LP

Andrej

 

?e ti ne pije nenormalno veliko olja (kaken liter?ek na 2-3000 km),potem je zaenkrat ok.Ko ti ga (?e) bo za?elo piti,je najmanj kar se lahko zgodi,da ti zariba turbina.Naslednji korak je,da ti zariba ma?ina.

Pri rednem servisu (ali ta velikem),te ne bo dosti stalo,?e vsaj preveri? stanje ali najbolje,da jih kar zamenja?.

Stanejo drobi? skupaj z delom.Mimogrede prosi? mehanika,da ti preveri ?e oljno korito in ti po potrebi o?isti cedilo oz. filter,ker se zna zapackati z usedlinami in drobci bakrenih podlo?k.

To ti svetujem ?e posebej,?e ima? motor 100KW in letnik do 2005.

 

Kolikor je meni znano slu?ijo za dodatno tesnenje-?e jih je potrebno menjati eni bojo rekli DA drugi pa ti bojo svetovali da podlo?ko samo pregreje? da postane mehka in to je to!!!

 

To z gretjem odpade,ker so ?e original slabo dimenzionirane.Nove so veliko ve?je in z manj?im fijem.

Nekje sem ?e objavil slike novih in starih.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ti ne pije nenormalno veliko olja (kaken liter?ek na 2-3000 km),potem je zaenkrat ok.Ko ti ga (?e) bo za?elo piti,je najmanj kar se lahko zgodi,da ti zariba turbina.Naslednji korak je,da ti zariba ma?ina.

Pri rednem servisu (ali ta velikem),te ne bo dosti stalo,?e vsaj preveri? stanje ali najbolje,da jih kar zamenja?.

Stanejo drobi? skupaj z delom.Mimogrede prosi? mehanika,da ti preveri ?e oljno korito in ti po potrebi o?isti cedilo oz. filter,ker se zna zapackati z usedlinami in drobci bakrenih podlo?k.

To ti svetujem ?e posebej,?e ima? motor 100KW in letnik do 2005.

To z gretjem odpade,ker so ?e original slabo dimenzionirane.Nove so veliko ve?je in z manj?im fijem.

Nekje sem ?e objavil slike novih in starih.

 

Ravno danes na M5 bile zamenjane. Ne stane dosti. Le daj jih zamenjati k je pametno,pa? preventiva!lp.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cedilo v karterju sem o?istil ene 14 dni nazaj ko sem menjal olje :)

 

Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu :) samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18? :blink:

 

Tako da jih je zdaj potrebno samo ?e zamenjat :P

 

Tenx vsem za odgovore in mnenja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cedilo v karterju sem o?istil ene 14 dni nazaj ko sem menjal olje :)

 

Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu :) samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18? :blink:

 

Tako da jih je zdaj potrebno samo ?e zamenjat :P

 

Tenx vsem za odgovore in mnenja.

 

Odkar sem jih zamenjal,mi ne popije ve? ni? olja.Ni? ve? dolivanja.Se res spla?a.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Podlo?ke sem dobil v?eraj na mazda servisu :) samo cene pa imajo 4 bakrene podlo?ke 18? :blink:

 

 

c'mon no ... pri vseh teh cenah za rezervne dele ti je 18? velik - sploh po tem, da bo?sam na olju to v enem letu not dobu. O ostali morebitni ?kodi, ki ti ta menjava lahko prepre?i pa raje sploh ne bi govoril. :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

c'mon no ... pri vseh teh cenah za rezervne dele ti je 18? velik - sploh po tem, da bo?sam na olju to v enem letu not dobu. O ostali morebitni ?kodi, ki ti ta menjava lahko prepre?i pa raje sploh ne bi govoril. :blush:

 

 

Kje bi pa lahko kupu te podlozke za mazdo razen na servisi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejte no,res se ne izpla?a telovadit in si zakomplicirat ?ivljenja.?e jaz,ki druga?e i??em vse druge variante,se tukaj nisem upal zafrkavati.Preberite si ?e enkrat te poste. ;)

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153976

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ne vem to?no kak?ne so te podlo?ke, amapk ?e je to navadna bakrena podlo?ka se jih dobi povsod.

Sm jih kupu za cev od zavornih ?eljusti - ena je 0.20?.

Je pa tle ena povezava - bakrene podlo?ke.

 

Mojster niso "navadne" podlo?ke, ampak imajo neko super duper smotano dimezijo(sploh debelina) !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

jaz sem nabavil te podlo?ke...vendar me zanima to?en postopek,kako se lotit menjave...in sicer ni mi jasno kako bi naj to zamenjal, ker nevem dobit ven injektor... a mi lahko kdo opi?e to?en postopek ali doda kak?ne slikce... <_<

 

mazda 6 diesel - 136PS - 2003 letnik - 166 000km

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Malibu, dvomim da je kdo od forumovcev tole sam ustvarjal. Ve?inoma hodijo kar h kak?nemu ugodnemu neuradnemu maherju! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vbistvu sem bil najprej na Kozmosu pa so rekli, da so podlo?ke hin. Zdaj pa ne vem, ?e so to od?itali iz diagnostike, razdirat verjetno niso ?li. Potem sem ga pa peljal na servis v Medvode pa mi je bilo re?eno, da ?e bi se ?e en ?as vozil s takim motorjem, bi zaribal. Pa je bil redno servisiran pri poobla??encu. Skratka, oddahnil sem si pa za 180?, kar se mi ne zdi veliko, glede na to, da se je menjalo tudi olje in s?istila mre?ica (ki je bila katastrofalna). Je pa zadeva taka; ve?jih simptomov pred tem ni. Avto sicer malo bolj kadi (sivo), potem pa sem prebiral, da je kar iznenada ribnil. Moj ima trenutno 126.000km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?

 

Tesnilo za karter ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem govoril z enim mehanikom in mi je rekel, da raje nebi to ni? pipal ?e je vse oky...ker se lahko injektor po?koduje in smo pol v p**** . Ampak jaz vseeno menim da bi blo dobro menjat podlo?ke in s?istit karter...druga?e pa imam ?e doma podlo?ke in tesnilo za karter. kak?no mre?ico so ti to s?istili? to si mislil na oljno pumpo na tisto sito odspodaj v karterju?

 

Vsak malo bolj?i popoldanski mojster ti zamenja podlo?ke brez problema. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda da nemorem to doma menjat :D ...saj bi menjal doma, sam ni mi jasno kak ga dobit dol (ven) injektor :D ...karter s?istit pa pomoje tud ni umetnost... potrebno je le vedet kako pravilno dat nazaj karter in kako delat s tesnilno maso, da bo res tesnilo tako kot treba ... kupil sem pa to tesnilno maso - Loctite Quick Gasket ( http://www.loctite.rs/rss/content_data/782...ket_leaflet.pdf )

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tesnlne mase da? gor ravno dovolj, kak?na pa je velikost klju?a za injektorje a je 22 mm? kot za lambda sonde?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.