Ko odstraniš karter odstraniš star silikon z odstranjevalcem tesnila. Stočiš vroče olje, tačas ko sčistiš silikon in menjaš filter se bo ohladilo, na karter daš tesnili ne več silikona, doliješ olje in pri 45 stopinj ko avto laufa v prostem teku izmeris nivo na palčki, popotrebi dolijes. In to je to. Glih danes delal na eni cx5, material 5litrov olja original mazda fz 120€, filter s tesnilom knecht 40€.
Dobro, ti si pač imel nesrečno roko pri izbiri. Veš tisto, ko je polna vreča p.., ti oa izvečeš k.... 😊 Kolega iz Venezie ima na svoji 6-ki,dizelci, prevoženih že 376000 (je trgovski potnik za glasbila).
Moj mehanik recimo, ki je bil mehanik na Avto plus Ko na Mazda oddelku pa nasprotno pravo, da če jo redno vzdržuješ, ni neke frke.ob vsakem rednem servisu je med drugim potrebno pritegniti injektorje. To je največkrat težava, da gredo bakrene podložke in je potem štala. Pa na večini uradnih servisov tega baje ne delajo.
Kaj oa voziš sedaj, če ni raka skrivnost.
Namreč, nisem zasledil, da si kje omenil novo pridobitev? 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.