Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Damon Hill, moj takratni glavni adut po smrti najve?jega ma?ka A.S. da Silve :(

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

33112_1.png

Napisano

ufff- tole je neki profi dron. Kak?en lift ma :blink:

 

Ni? posebnega ni, racing/freestyle quad ki si ga sestavi? za...~300?. Pilot je profi. :D

 

Kar se ti?e javne infrastrukture ima Larry Sharpe zanimivo idejo:

 

 

3) Examine innovative revenue opportunities, beyond simply raising fares and/or taxes. One option for additional funding could be gained by allowing naming rights for MTA facilities in exchange for ending tolls on the bridges and tunnels it owns. When considering naming rights, like those permitted for stadiums, both the profitability and marketability are apparent. The MTA must also explore its potential to gain additional revenues by functioning as a freight transportation option.

 

 

Finally, as previously mentioned in the above goals section, companies will be footing the bill for maintenance and upgrades in exchange for advertising and the right to lease and brand MTA components according to market-based negotiations. To confirm the viability and marketability of this plan, our campaign conducted a phone survey among marketing professionals of large businesses and major corporations with advertising budgets typically in the millions.

 

 

TLD: Most, ki je poimenovan po preminulem guvernerju bi postal recimo Apple Bridge. Apple bi zakupil pravico do poimenovanja mosta za recimo 30 let, za to bi pla?al malo bogastvo in ga bil primoran vzdr?evati (mesto bi kontrole ?e vedno opravljalo samo; in morit zunanjemu izvajalcu da ne opravlja svojih nalog je la?je kot svojim ljudem). Torej ke? za NY + brez cestnin za ruljo.

 

Ima tudi ideje za reforme ?olstva in ?e par zanimivih stvari. Rogan ga je ne dolgo nazaj imel za gosta in se je lahko razgovoril.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Sem ?e pred ?asom prebral in dejansko je to najve?ji riziko prenos infrastrukture v roke privatnega sektorja, kjer se gre prakti?no samo za dobi?ke. In raje bodo izpla?evali stro?ke ?rtvam oziroma svojcem, kot da bi vlagali v vzdr?evanje.

 

Sej to ni problem samo v gradbeni?tvu ampak tudi v avto industriji in ?e marsikje. Dokler se finan?no "spla?a", da so od?kodnine cenej?e od stro?ka odprave napake bo kapitalizem ubral to pot.

Neko? je veljalo, da ?love?ko ?ivljenje nima cene. V dana?njem turbokapitalizmu je cena ?ivljenja to?no izra?unana. Tudi v prometu (nizkocenovniki).

 

Varnost je ?e vedno absolutna svetinja le ?e, ko se odlo?a o zvi?evanju kazni udele?encem cestnega prometa., 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Napisano

Prepozno - da se jim bo poznalo bo minilo 20 let... takrat bodo imeli pa ?e ?isto starostno neravnovesje v dru?bi

33112_1.png

Napisano

ja vem da je (do?ivel ?e ene 10 go around kot potnik), ampak ta je bil resno nizko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, ampak proti koncu ni bilo nekekga huj?ega sunka da bi bila nevarnost podrsanja s krilom recimo..Tale je bil precej bolj kriti?en:

Napisano

Zna bit ,?eprav tole je izica ko enkrat obvlada? zadevo. Problem so res sunki, sploh pri tleh. Konstanten pih je recimo da nekako predvidljiv :) 

Napisano

Sem ravnokar prebral tale ?lanek:

 

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/ob-prenovi-aljazevega-stolpa-odkrili-koscek-zgodovine-odtis-prvotnega-napisa/466871

 

?alostno, kako je kvaliteta padla. Pa se imamo za tako napredne in se hvalimo, ?esa vse smo sposobni, da zmoremo stvari, ki jih pred 100 leti niti sanjali niso...

 

Na primer tole:

"Bili smo presene?eni, da je stolp tako dobro ohranjen, da je rje zelo malo, do pregnitja sploh ni pri?lo nikjer, to pa pripisujemo zelo dobri in premi?ljeni izbiri materiala Antona Belca, ki je stolp naredil, nanos cinka je izredno debel, to pa je ohranilo plo?evino v tako dobrem stanju" 123 let na de?ju, vetru, snegu, soncu,... in ni pregnilo. Mi imamo pa ob bolnici v ?empetru dve ?elezni konstrukciji, ki sta stari 42 let, pa ?e vse povarjeno in popravljano...

 

Pa tudi to, kar je pojasnil g. Kav?i? v ?lanku: da sodobni postopki pocinkanja tako debelih nanosov ne dose?ejo. Se pravi so v?asih lahko bolje za??itili plo?evino... ?e sem prav ujel, je plast cinka debela 72 mikrometra...

 

In ko novinar povpra?a, ?e bo "novi" stolp zdr?al naslednjih 100, 200 let, hitro dobi odgovor, da ne ve? kot 50... Se pravi so v starih, zastarelih kova?ijah izdelali bolj?e in trpe?nej?e izdelke kot pa jih lahko danes, ko ob stolpu stojijo z prenosnim ra?unalnikom...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.