Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lahko bi imel tak?ni razni prispevki svojo temo, da ne popamo vsepovprek! :P

 

Tole je dost hudo, kaki norci - matrmilo! :harhar:

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kk lahk masina dela brez lufta?

nvm, sm vidu air intake na boku.

 

do vrha strehe je ror, pol je pa oba zalil :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) Sem dva kozarca medu spod monitorja sto?il ob gledanju te romantike. :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Super :bravo:

 

Bi pa res rad videl pravega Belaira, k bi driftal :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Verjetno vas ?e veliko ni gledal tegale Nizozemskega filma, matr krepne? od smeha, kokr TU PA TAM, ampak poja?ana varjanta! :P NEW KIDS TURBO

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q6hwjSXUUv8

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Symon, tale posnetek ti zna bit kar v?e?, pozor po nekje prete?enih dobrih dveh minutah! :P

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Symon, tale posnetek ti zna bit kar v?e?, pozor po nekje prete?enih dobrih dveh minutah! :P

 

 

sam te2 sta pa taxista....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
ne vem ?e te tale tapeta ??iti pred trki ?e od AIXAma....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne vem ?e te tale tapeta ??iti pred trki ?e od AIXAma....

 

saj vrata so plehneta

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vrata so normalno plehnata, zdrsnejo pa v prag pod sede?em in nad dnom avtomobila. Tista tapeta je glih tolk, ker je predebelo, ?e bi bla ?e plastika gor :ne vem:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni je pa tole zanimiv prispevek;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Noro, res je naredu stroja, v minuti in pol! :P:bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne vem če je to sploh res... tole z obveznim triglavom so bolj kot ne provalili mediji. Pri nas zakonodaja pravi takole.   Slovenska zakonodaja pravi takole   20. člen   (zimska oprema vozil)   (1) Zimsko opremo motornih vozil kategorij M1, N1, L5e, L6e in L7e sestavljajo:   -        zimske pnevmatike na vseh kolesih ali -        poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.   (2) Zimsko opremo motornih vozil kategorij N2, N3, M2 in M3 sestavljajo:   -        zimske pnevmatike najmanj na pogonskih kolesih ali -        poletne pnevmatike in v priboru ustrezno velike snežne verige za pogonska kolesa ali verigam enakovredni pripomočki. Vozila s štirikolesnim pogonom morajo imeti v primeru stalnega pogona snežne verige vsaj za eno os, v primeru priklopljivega pogona vsaj za stalno vklopljeno os.   Poleg tega morajo imeti ta vozila v opremi še lopato.   (3) Glavni kanali dezena pnevmatik, ki štejejo v zimsko opremo, morajo biti globoki najmanj 3 mm. Zimske pnevmatike, ki imajo glavne kanale dezena globoke manj kot 3 mm, prištevamo k poletnim pnevmatikam.   (4) Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako »M+S« ali »M.S« ali »M&S«.   (5) Ne glede na določilo prvega in drugega odstavka tega člena štejejo za zimsko opremo vozil, ki so v prometu na priobalnem območju Republike Slovenije, tudi samo poletne pnevmatike z globino glavnih kanalov dezena pnevmatik najmanj 3 mm. Priobalno območje je v skladu s tem pravilnikom del ozemlja Republike Slovenije, ki ga omejuje obala Jadranskega morja, meja z Republiko Italijo, meja z Republiko Hrvaško ter naslednje ceste (ki niso vključene v to območje): -        R3 627 – odsek 3761 mejni prehod Osp – Črni kal; -        R1 208 – odsek 1434 Črni kal – Aver; -        R2 208 – odsek 1059 Aver – Gračišče; -        R3 626 – odsek 3726 Gračišče – mejni prehod Brezovica pri Gradinu. (6) V cestnem prometu ni dovoljeno uporabljati pnevmatik z žeblji.
    • Kot sem razumel iz pisanja zagovornika  dinotov  je mini dino pač v redu za ta denar. Ne moreš pričakovati čudežev. Če hočeš boljši Cx motor moraš pač dodati dva jurja sli kolikor že. Najbrž ni zastonj dražji. 😉
    • Ne, to so pač gume za prvovgradnjo. In so po EU zakonodaji. Le, da so v mokrem pač polom. In so za slo trg in ostale EU trge "v redu" . Recimo v Skandinaviji vgrajujejo med drugim tudi gume Conti.   
    • Saj vem, da nisem popoln in da tudi jaz kdaj naredim kakšno trapasto. Ampak tole je pa tudi zame preveč...       Mož je na streho montiral dve palici strešnih nosilcev, levo in desno pritrdil dve palici kot ograjo in direkt na streho naložil vreče. Brez kaj vezat, kot da bi naložil v prikolico s polnimi stranicami...
    • Glede na povedano (kazalec, visoka poraba) bi bilo možno, da nekje bencin pušča???   Zajebavam. Ti kazalci so indikatorji, niso natančni merilniki.    Copilot:   Ali pri cx-30 lastniki poročajo o kakšnih težavah glede netočnosti merilnika temperature ali nivoja goriva?   Da, lastniki Mazde CX‑30 so poročali o določenih težavah z merilnikom temperature in merilnikom goriva. Gre predvsem za občasne netočnosti ali zakasnitve pri prikazovanju dejanskega stanja, ki pa niso nujno stalne okvare.   ⛽ Težave z merilnikom goriva Neosveževanje po točenju goriva: Nekateri lastniki so opazili, da se kazalec goriva po dolivanju ne spremeni takoj ali celo ostane na isti ravni. Nenavadna nihanja: Obstajajo primeri, ko se kazalec goriva po vožnji spusti, nato pa ob naslednji vožnji spet pokaže poln rezervoar, kar nakazuje na občasno “zatikanje” senzorja. Razlaga servisa: Pogosto gre za lastnosti sistema – računalnik posodablja oceno dosega (km do praznega) z zamikom, medtem ko je mehanski kazalec goriva bolj zanesljiv, a se lahko ob manjših količinah goriva odziva počasneje.   🌡️ Težave z merilnikom temperature Kazalec ne doseže normalne delovne temperature: Nekateri vozniki poročajo, da merilnik temperature hladilne tekočine nikoli ne pokaže popolnoma normalne vrednosti, četudi motor deluje dlje časa. Rahla nihanja nad sredino: Drugi opažajo, da kazalec občasno skoči nekoliko nad sredino, čeprav zunanje razmere niso ekstremne. Razlogi: Mazda CX‑30 uporablja elektronsko krmiljen ventil namesto klasičnega termostata, kar lahko povzroča drugačno obnašanje merilnika temperature kot pri starejših vozilih.   ⚖️ Povzetek Merilnik goriva: občasno se zatakne ali zamuja pri osveževanju po točenju. Merilnik temperature: lahko kaže nižje vrednosti ali rahla nihanja zaradi posebne zasnove sistema hlajenja. Večina teh primerov ni stalna okvara, temveč lastnost sistema, ki pa lahko povzroči zmedo pri uporabnikih.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.