Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 13,6k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

FB_IMG_1629746648880.jpg.17c7400180172e03535bf36a6f792a90.jpg

  • Haha 3
  • Zmeden 1

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Deeyan napisal:

Jest, a lahk das v reakcijo se tega smajlija 🤢 😂 

 

Se dobro, da si dal v tako temo, da ni treba jemati resno :D🤣

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Ne vem,če so ta platišča eno ali dve številke preširoka.....😂🤣

IMG_20210830_094419.jpg

 

Ah ne, sam gume so preozke... bod vesel, da tole ni tvoj avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hčerka se pogovarja z mt.

 

Hči reče:" začela sem hodit s sosedom".

 

Mami odvrne :" hči... Lahko bi ti bil fotr..."

 

Hči :" ampak...  Leta me ne motijo...".

 

Mami odvrne :"ah.... Ne razumeš kaj ti hočem povedati."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je pob napisal:

Ne vem kam spada tole, ampak zame cela komedija. Ženska je dejansko tečna as fuck, nekdo bi ji moral pokazat, kje ji je mesto. :P 

 

 

Končno eden , ki je tekel bobu bob. Kdo je zdrahar in vreščalo se ve. 😊Bravo komentator - primorec.👍

"Vsi imajo vreščeče glasove"... 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je marko91 napisal:

TO JE ŠALA

 

Alex bi te na kavo povabil k nam v Zagorje, a smo trenutno izobesili vec kot 200 rdečih zastav v podporo Primožu na Vuelti.

 

TO JE KONEC ŠALE

V ta namen bi pa prišel. 😄 Ni vse rdeče slabo. Tudi moja mazda je rdeča. Podpiram Roglo 100%.👍

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.