Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 42 minutami je Scr3am napisal:

Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva :)

Vem, da je menjalnik mazd odličen. Ampak s tem oljem postane pa baje res neverjetno mehak-kot puter. Ne dajejo ga zastonj v dirkalne avtomobile in v super športnike. 

Naredi boljše in lepše če se le da. To je moje mnenje. 😁

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Scr3am napisal:

Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva :)

Jaz osebno dokler je v garanciji uporabim original potem pa po specifikaciji za motor ki ga imam,neglede na to če bi bil 5w40 saj poleti in pri obremenitvah dlje zdrži.

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Scr3am napisal:

Kaj pa 5W40? Vem da ni predpisan za mazdo, ampak na splosno govorim. 

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Aless napisal:

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

Samo smetano si izbral tako da......težko izbrat. :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Bini To sem zbral za vsakega nekaj v 5w40 Acea A3/B4 specifikaciji, od bolj race olj ki imajo najboljše sestavine in aditive, do cenovno ugodnejših olj ki imajo še zmeraj odlične aditive kot so elf, total in mannol.

Za ostale specifikacije bi bila izbira olj drugačna, je treba pač pogledat kake specifikacije so zahtevane za motor in pol lahko izbiraš med različnimi olji. 

 

@Alexkateri motul si izbral?? Za dizla z 5w30 C3 specifikacije če že nočeš Mazdinega olja in hočeš olje z najboljšimi sestavinami in aditivi, bi ti jaz priporočal Redline EuroSeries (je po vsej sestavi najmočnejše olje), Mobil1 ESP,  Ravenol REP, Ravenol VMP, Motul X-Clean FE (s tem da ima to malo velik Noack-pomeni več oljnih hlapov).

Če že hočeš bestofbest Redline EuroSeries😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

@Bini To sem zbral za vsakega nekaj v 5w40 Acea A3/B4 specifikaciji, od bolj race olj ki imajo najboljše sestavine in aditive, do cenovno ugodnejših olj ki imajo še zmeraj odlične aditive kot so elf, total in mannol.

Za ostale specifikacije bi bila izbira olj drugačna, je treba pač pogledat kake specifikacije so zahtevane za motor in pol lahko izbiraš med različnimi olji. 

 

@Alexkateri motul si izbral?? Za dizla z 5w30 C3 specifikacije če že nočeš Mazdinega olja in hočeš olje z najboljšimi sestavinami in aditivi, bi ti jaz priporočal Redline EuroSeries (je po vsej sestavi najmočnejše olje), Mobil1 ESP,  Ravenol REP, Ravenol VMP, Motul X-Clean FE (s tem da ima to malo velik Noack-pomeni več oljnih hlapov).

Če že hočeš bestofbest Redline EuroSeries😉

Gledal sem tole. 

https://www.motornaolja.com/produkt/motul-8100-x-clean-plus-5w-30/

Predvidevam, da se da nabaviti to redline olje edino v tujini? 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Aless napisal:

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

Potem, ce bi presaltal iz 5W-30 na 5W-40 nima biti kaj narobe? Jest imam v glavi neko cudno misel, da ce se je do sedaj vedno tankalo original mazda olje, da je dobro, da se ga se naprej in se ne mesa z drugimi znamkami. Ja vem traparija :D. Torej v mojo bi bilo potem najbolj pametno dati Valvoline Maxlife ali pa Shell Helix High mileage, glede na to, da imam prevozenih cez 220k km. Ali bi bila boljsa izbira Motul300v, Gulf Competition, Redline? Seveda govorim o 5W-30 in avto spije minimalno olja (nevem ce 3dl na 20k km)

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Aless napisal:

 

Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah.  Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti. 

w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah. 

5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.

Priporočil bi ti recimo:

1. BestoftheBest: Motul300v, Gulf Competition, Redline

2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series

3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester

4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage

 

Aless kaj bi mi ti priporočal za mojo Mazdo3 bl(l.2010) 2.2d , ni še skyactiv, olje more biti C1

Popravljeno od Mda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Scr3am napisal:

Potem, ce bi presaltal iz 5W-30 na 5W-40 nima biti kaj narobe? Jest imam v glavi neko cudno misel, da ce se je do sedaj vedno tankalo original mazda olje, da je dobro, da se ga se naprej in se ne mesa z drugimi znamkami. Ja vem traparija :D. Torej v mojo bi bilo potem najbolj pametno dati Valvoline Maxlife ali pa Shell Helix High mileage, glede na to, da imam prevozenih cez 220k km. Ali bi bila boljsa izbira Motul300v, Gulf Competition, Redline? Seveda govorim o 5W-30 in avto spije minimalno olja (nevem ce 3dl na 20k km)

Sicer naredi kot želiš ampak jaz pri 220k nebi kompliciral in bi dal še vedno Mazda olje ker je cenovno ugodno in dovolj kvalitetno za tak denar. Olje 5w40 pa nebi dal,ker ti bo spil več olja kot sedaj,garantirano!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Alex napisal:

Vem, da je menjalnik mazd odličen. Ampak s tem oljem postane pa baje res neverjetno mehak-kot puter. Ne dajejo ga zastonj v dirkalne avtomobile in v super športnike. 

Naredi boljše in lepše če se le da. To je moje mnenje. 😁

pred 22 urami je Bini napisal:

Sej nebi sel na 5W-40, ampak bi ostal na 5W-30 le "bolj" kvalitetno olje bi dal :)

P.S. nevem zakaj mi je tak cuden citat dal od alexa... Neki je zastekalo na mobilni verziji :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.

Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack. 

Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa 

Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉

 

@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Aless napisal:

@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.

Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack. 

Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa 

Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉

 

@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

Pozabil si napisati,da dobiš zraven čepke za ušesa,drugače pa ja,dobro olje.:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

@Alex Ja Redline se da nabavit v tujini ja, edino če Scania ima kak pameten kontakt za nabavo Redline olja po dobri ceni.

Glede tvoje izbire pa jst bi raje Mobil1 ESP, sicer je tudi tvoja izbira ok, ampak ima v primerjavi z Mobilom slabše manj additivov, manjši TBN(koliko je sposobno olje nevtralzirati kisline), manjši VI, večji Noack. 

Motul ima edino manj pepela, na račun manj aditivov, kar pomeni da manj obremenjuje DPF. Za dobro DPFa je ta motul odličen, ostalo pa 

Btw. : po viskoznosti je tvoj Motul skor identičen z Original Mazda oljem, ima pa malenkost manj aditivov😉

 

@Scr3am Ne nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

Zadnji stavek je najpomembnejši, več km kot imaš, prej naredi servis oziroma prilagodi servisni interval načinu vožnje (mesto/relacija/ac, penzič/dinamičar/racer) in to je to. :) 

Pred eno uro je Alex napisal:

Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.) 

Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥

Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎

Castrol serije magnatec je na lastna ušesa pred mano utišal 2 dizla. S tem, da sta bili različni olji, eno 5w30 A5, drugo 5w40 AB34, seveda po specifikaciji. Pa ne samo prvih 20 km ampak tudi po 5k.

 

edit: nisem pa še probal tega redline, tako da ne vem razlike.

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Zadnji stavek je najpomembnejši, več km kot imaš, prej naredi servis oziroma prilagodi servisni interval načinu vožnje (mesto/relacija/ac, penzič/dinamičar/racer) in to je to. :) 

Castrol serije magnatec je na lastna ušesa pred mano utišal 2 dizla. S tem, da sta bili različni olji, eno 5w30 A5, drugo 5w40 AB34, seveda po specifikaciji. Pa ne samo prvih 20 km ampak tudi po 5k.

"Utišal" za vedno tako, da je prišla avtovleka po njih ali kako si mislil? 😛Ne rabim olja, ki utiša motor tako da ta ne dela več. 😎

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

"Utišal" za vedno tako, da je prišla avtovleka po njih ali kako si mislil? 😛Ne rabim olja, ki utiša motor tako da ta ne dela več. 😎

 

 

No saj si me prav razumel. :)

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 7. 2020 ob 11:12 je Mda napisal:

Aless kaj bi mi ti priporočal za mojo Mazdo3 bl(l.2010) 2.2d , ni še skyactiv, olje more biti C1

 

Za stari R2 dizel motor  (2.2d) je mazda leta 2012 spremenila priporočila za olja, pravtako so spremeniki svoja originalna olja Mazda Original Oil iz C1 v C2/C3. Tako lahko v tvojo mazdo daš bilokatero 5w30 C2 ali C3 olje. 

Lahko tudi C1 ampak C1 ima znižano HTHS viskoznost, in posledično slabše mazalne lastnosti. 

Tako bi ti priporočal enako kot Alexu, 5w30 C3, znamko pa katera od tistih naštetih ti je ljubša. komot lahko daš Originalno Mazdino, je ok, ali pa recimo cenovno ugodno Total Quartz Ineo LL

ki pa ima zelo dober paket aditivov. 

Če pa že hočeš izključno ACEA C1, pa recimo 5w30 Motul Eco-Clean+, Shell Helix Ultra Professional AF-L, Fuchs Titan GT1 Pro C1. 

 

Priporočam ti uporabo izključno 5w30, čeprav je tudi 0w30 dovoljeno za ta motor. 0w30 odsvetujem zaradi mešanja nafte z oljem. 

 

Končna odločitev pa je na tebi😉

 

Screenshot_20200218_083528_com.google.android.apps.docs.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Aless napisal:

@scania za kako ceno si pa dobil Redline MTL?

Z Redline ne moreš zgrešit ja. Drgač pa glede menjalniškega olja za Mazdo je odlično tudi Ravenol MTF 75w80 GL4 cena cca 14€/L. 

 

Aless cena je bila 26€ za liter. Sem pa vzel pri air'n'sox slovenija. Najdo na netu, zdaj pa vidim sa ima malenkost cenej in sicer 4litre okoli 94€.

 

Jaz sem zeli zadovoljen z oljem. Res top.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Aless napisal:

 

@Scr3amNe nima kaj bit narobe če bi šel na drug spec olja.

V bistvu je tudi Original mazda olje dobre kvalitete, saj je tudi do sedaj dobro opravljalo svojo delo.

Če pa že želiš it na "boljše" olje, pa lahko najprej menjaš za katero drugo in po 5.000 in 10.000km vzameš vzorec olja in ga daš na analizo. Tako se da najbolj videt v kakšnem stanju je olje in kaka je obraba motorja, tako narediš recimo z dvema različnima oljema in imaš realno sliko kaj se dogaja z motorjem in katero mu bolj paše. 

Ona bestofthe best olja je brezveze dajat ker ga ne boš tako obremenil in še predraga so glede na to da ne rabiš takega olja. 

Valvoline maxlife je odlično zqradi dodatkov ki malo zmehčajo tesnila, ki so lahko z leti že trda. 

Jst na tvojem mestu bi  ostal na Mazdinem olju, in menjaval na 10.000km. 

 

A pa po specifikaciji stima maxlife? Originalno je za bencinarje

 

API SL ali ACEA A3/A5

API SL/SM ali ACE A3/A5

 

pri long life je pa :  ACEA A3, ACEA B3, ACEA B4

 

https://www.autodoc.si/valvoline/13625537

 

 

Rajsi bi videl, da dam malo boljse olje in ga menjam na 20k km, kot pa na 10k km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Scr3am napisal:

A pa po specifikaciji stima maxlife? Originalno je za bencinarje

 

API SL ali ACEA A3/A5

API SL/SM ali ACE A3/A5

 

pri long life je pa :  ACEA A3, ACEA B3, ACEA B4

 

https://www.autodoc.si/valvoline/13625537

 

 

Rajsi bi videl, da dam malo boljse olje in ga menjam na 20k km, kot pa na 10k km.

Rad vidim, da je kdo poznavalec za določene stvari in rad poslušam predlagane rešitve. Bravo. Če pa kdo slučajno rabi kak nasvet glede kitarske opreme lahko mene vpraša za kak nasvet. 🎸😁

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex ja to je sigurno da so ciklusi regeneracij dalši ker ima olje manj pepela.

Malo primerjave 5w30 C3  olj glede pepela:

Motul X-Clean+ ima SulphatAsh 0,61%

Motul X-Clean FE 0,83%

Redline EuroSeries 0,66%

Mobil1 ESP 0,89%

Ravenol VMP 0,70%

Ravenol REP 0,88%

Total Quartz Ineo ECS 0,55%

Motul Specific 0720 0,49%

Mazda Original Oil Ultra DPF 0,74%

 

Kdo pa je uvoznik za slovenijo za Redline?? 

Ja cene za Redline so pretirane ja, pa čeprav so kvalitetna olja. 

 

@Scr3am@Scr3am Ja Valvoline Maxlife štima po specifikacijah Acea A3(hths3.5mPas), A5 secifikacija pa je z znižano HTHS viskoznostjo med 2.9-3.5mPas. Pomeni bolj  eco, manjša poraba.

Drgač Mazdino olje je Acea A5 specifikacije.

Aja pa še to tudi če daš po lastnostih, aditivih...najboljše olje še ne pomeni da bo olje zdržalo 20. ali 30.000km. Načeloma ob neki normalni vožnji bi na olja zdžala 20.000km interval, ampak ne moreš 100% rečt, odvisno je od vožnje, stanja motorja, od same konstrukcije motorja... 

Zato je najbolj ziher interval 10.000km to zdržijo skor vsa olja  tudi pod težkimi pogoji, npr mestna vožnja, mešanje goriva v olje,... 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.